اخبار اینترنت

گزارشی می گوید iOS 18 اپل ممکن است بزرگترین به روز رسانی نرم افزاری در تاریخ آیفون باشد

به گزارش اپ خونه، به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، به‌روزرسانی نرم‌افزار iOS 18 اپل ممکن است بزرگ‌ترین به‌روزرسانی در تاریخ این شرکت باشد . انتظار می رود iOS 18 در رویداد سالانه WWDC اپل در ماه ژوئن معرفی شود.

گورمن در آخرین خبرنامه Power On خود نوشت:

«به من گفته می شود که سیستم عامل جدید در شرکت به عنوان یکی از بزرگ ترین به روز رسانی های iOS در تاریخ شرکت دیده می شود. با این دانش، کنفرانس توسعه دهندگان اپل در ماه ژوئن باید بسیار هیجان انگیز باشد.»

این خبر چند ماه پس از آن منتشر شد که گورمن گزارش داد که اپل امیدوار است iOS 18 «جاه‌طلبانه‌ترین و قانع‌کننده‌ترین به‌روزرسانی سال‌های اخیر باشد».

اگرچه آخرین گزارش جزئیات خاصی را ارائه نکرده است، گورمن قبلا گزارش داده بود که اپل در حال برنامه ریزی برای راه اندازی نسخه جدیدتری از سیری است که از یک سیستم هوش مصنوعی جدید بهره می برد.

همچنین انتظار می‌رود اپل ویژگی‌های جدیدی را راه‌اندازی کند که نحوه تکمیل خودکار جملات و سؤالات فیلد را بهبود می‌بخشد.

به علاوه، انتظار می‌رود که Apple Music لیست‌های پخش خودکار تولید شده را دریافت کند، چیزی که Spotify سال گذشته معرفی کرد .

گفته می شود اپل به دنبال ادغام هوش مصنوعی مولد در ابزارهای توسعه ای مانند Xcode است تا به توسعه دهندگان اجازه دهد تا برنامه های جدید را سریعتر بنویسند.

علاوه بر این، برنامه‌های بهره‌وری اپل، مانند Pages و Keynotes نیز باید به‌روزرسانی‌های مولد هوش مصنوعی را دریافت کنند.

iOS 18 همچنین می‌تواند پشتیبانی RCS را به همراه داشته باشد، زیرا اپل در ماه نوامبر اعلام کرد که قصد دارد در سال ۲۰۲۴ پشتیبانی از استاندارد RCS را در iOS اضافه کند.

در آن زمان، اپل گفت که معتقد است نمایه جهانی RCS تجربه همکاری بهتری را در مقایسه با SMS یا MMS ارائه می‌کند.

 تغییر عمده به دنبال فشار عمومی بر اپل برای افزودن پشتیبانی از RCS به آیفون‌ها رخ می‌دهد. شایان ذکر است که اگرچه اپل قصد دارد از RCS استفاده کند، اما تأیید کرده است که پیام‌های ارسال شده از یک کاربر اندروید به آیفون همچنان در حباب‌های سبز نمایش داده می‌شوند.

ما هنوز چهار ماه تا معرفی بزرگ iOS 18 فاصله داریم، بنابراین ممکن است با نزدیک شدن به اعلام رسمی در چند ماه آینده، اطلاعات بیشتری در مورد به روز رسانی نرم افزار بدانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا