اخبار اینترنت

گوگل اشتراک Pixel Pass خود را که تلفن‌ها و خدمات را با هم ترکیب می‌کرد، متوقف می‌کند

به گزارش اپ خونه، گوگل سرویس اشتراک Pixel Pass خود را متوقف می‌کند، که به افراد اجازه می‌دهد با پرداخت هزینه ماهانه، تلفن Pixel را همراه با سرویس‌های ممتاز از جمله YouTube Premium، Google Play Pass و YouTube Premium دریافت کنند.

این شرکت در صفحه پشتیبانی خود – اولین بار توسط ۹to5Google مشاهده شد – گفت که ارائه خرید یا تمدید برای Pixel Pass را متوقف خواهد کرد. دلیل این شرکت برای توقف این سرویس عمومی بود و توضیح زیادی ارائه نکرد.

«ما بهترین ارزش محصولات سخت افزاری خود را ارائه می دهیم و به کاربران این امکان را می دهیم که خدمات مورد علاقه خود را خریداری کنند. ما همچنان به ارزیابی پیشنهادات بر اساس بازخورد مشتریان ادامه می‌دهیم و راه‌های مختلفی را برای دسترسی آنها به بهترین‌های گوگل ارائه می‌کنیم.»

گوگل برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ همراه با معرفی Pixel 6، سرویس Pixel Pass را راه اندازی کرد.

در آن زمان، گوگل ۴۵ دلار در ماه برای Pixel 6 و ۵۵ دلار در ماه برای Pixel 6 Pro با دسترسی به خدماتی مانند ۲۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با Google One، Google Play Pass برای بازی‌ها و برنامه‌های ممتاز و YouTube Premium دریافت می‌کرد.

مجموعه فعلی مشترکین می‌توانند به مدت دو سال از تاریخ اشتراک به استفاده از Pixel Pass خود ادامه دهند.

با توجه به صفحه پشتیبانی، پست کنید که آنها می توانند دستگاه Pixel را ارتقا دهند و ۱۰۰ دلار تخفیف دریافت کنند. این شرکت گفت که پس از پایان دوره اشتراک Pixel Pass، اشتراک خدمات گوگل به طور خودکار با تخفیف تمدید می شود، اما در مورد هزینه کل بسته توضیحی ارائه نکرد.

قابل ذکر است که گوگل Pixel 7a یا پیکسل فولد را با Pixel Pass ارائه نکرده است. این شرکت همچنین خدمات اشتراک را به مناطق خارج از ایالات متحده گسترش نداد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا