اخبار اینترنت

گوگل تب جدید فروشگاهی را برای اجاره و خرید در Android TV معرفی می کند

به گزارش اپ خونه، گوگل یک تب جدید «خرید» را در Android TV اعلام کرد تا کاربران بتوانند عناوینی را که برای خرید و اجاره در دسترس هستند مرور کنند.

این شرکت از امروز این ویژگی را در تمام دستگاه‌های Android TV در ایالات متحده ارائه می‌کند.

در حالی که برگه جدید به شما امکان کاوش عناوین جدید را می‌دهد، بخشی به نام «کتابخانه» با چرخ فلکی از تصاویر کوچک، فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را که قبلاً از Google Play Movies & TV، YouTube، Google TV یا Android TV خریداری کرده‌اید به شما نشان می‌دهد.

کاربران همچنین می توانند عناوین را از Android TV خریداری کنند و سپس از تلفن یا رایانه لوحی خود برای دانلود آن از طریق Google Play Movies & TV برای تماشای آفلاین یا در دستگاه دیگری استفاده کنند.

سال گذشته، آمازون Prime Video را مجدداً طراحی کرد و همچنین تأکید بیشتری بر عناوین و کانال‌هایی داشت که برای خرید یا اجاره در دسترس هستند .

گوگل اعلام کرد که تب جدید خرید در چند هفته آینده در دسترس کاربران Android TV در سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

گوگل پیشرفت خوبی در رشد اکوسیستم Android TV داشته است. سال گذشته، این شرکت اعلام کرد که ماهانه بیش از ۱۱۰ میلیون دستگاه Android TV فعال وجود دارد .

گوگل همچنین در حال آماده شدن برای عرضه اندروید ۱۴ به دستگاه های Android TV است. به گفته ۹to5Google ، نسخه بتا این نرم افزار نشان می دهد که کاربران ویژگی هایی مانند منوی دسترسی سطح بالا را دریافت خواهند کرد که شامل گزینه هایی مانند مقیاس بندی متن، متن پررنگ و توضیحات رنگ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا