اخبار اینترنت

گوگل در حال آزمایش پس‌زمینه‌ای است که توسط هوش مصنوعی در Meet ایجاد شده است

به گزارش اپ خونه، گوگل در حال آزمایش یک ویژگی هوش مصنوعی مولد برای ایجاد پس‌زمینه جدید برای تماس‌های Google Meet است. این آزمایش جدید به افراد اجازه می‌دهد تا یک اعلان برای ایجاد پس‌زمینه برای تماس تایپ کنند.

این ویژگی که برای اولین بار توسط Artem Russakovsii در توییتر منتشر شد، بخشی از Google Workspace Labs است. این بدان معناست که تنها تعداد کمی از افرادی که بخشی از آزمون هستند می توانند از آن استفاده کنند.

Google Meet شروع به ارائه پشتیبانی از تصویر پس زمینه هوش مصنوعی کرده است.

در Google Meet، می‌توانید از اعلان «ایجاد پس‌زمینه» برای ایجاد تصاویر پس‌زمینه با استفاده از هوش مصنوعی استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید از Google Meet بخواهید تصویری از یک جنگل جادویی ایجاد کند.

همانطور که صفحه پشتیبانی Google توضیح می‌دهد (از طریق XDA Developers )، برای استفاده از این ویژگی‌ها، کاربرانی که بخشی از آزمایش هستند باید روی Apply Visual Effects > Generate a background کلیک کنند تا درخواست باز شود.

می‌توانید عبارتی مانند «داخلی اتاق نشیمن لوکس» را تایپ کنید و حتی سبکی مانند «عکاسی»، «تصویرسازی» یا «فانتزی» را برای مرجع انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید پیشنهادهای دیگری برای پس‌زمینه‌های تولید شده بر اساس درخواست مشاهده کنید.

در صورتی که کاربر محتوای تولید شده را ناامن بیابد، می تواند در مورد آن به گوگل بازخورد بدهد.

گوگل قبلاً تولید پس‌زمینه مبتنی بر هوش مصنوعی را آزمایش کرده بود ، زمانی که این شرکت در ماه می در کنفرانس توسعه‌دهندگان Google I/O خود، ویژگی جدیدی را برای اندروید معرفی کرد.

در ماه آوریل، اسنپ همچنین ویژگی ایجاد پس‌زمینه مبتنی بر هوش مصنوعی را برای مشترکین Snapchat+ معرفی کرد.

این غول جستجو مجموعه‌ای از ویژگی‌های خوبی را برای Google Meet در سال جاری ارائه کرده است که شامل واکنش‌های ایموجی ، توقف جریان کاشی‌های جداگانه ، پشتیبانی از پخش جریانی ۱۰۸۰p و جفت‌سازی فید های ویدئویی برای کاربران آموزشی می‌شود .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا