اخبار اینترنت

یوتیوب از کنترل‌های پخش جدید و ویژگی‌های متمرکز بر سازندگان استفاده می‌کند

به گزارش اپ خونه، یوتیوب مجموعه جدیدی از ویژگی‌ها را برای پخش بهتر مبتنی بر تلفن همراه، جستجوی آهنگ و ابزارهای مناسب ساز ارائه می‌کند، از جمله ویژگی‌ای که دکمه‌های «لایک و subscribe » را هنگامی که سازنده آن کلمات را بیان می‌کند برجسته می‌کند.

این شرکت افزایش سرعت پخش را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. با به‌روزرسانی جدید، کاربران می‌توانند روی هر جایی از پخش‌کننده ضربه بزنند و نگه دارند تا سرعت را تا ۲ برابر افزایش دهند و پس از رسیدن به قسمت مورد نظر، می‌توانند آن را رها کنند.

علاوه بر این، هنگامی که به دنبال این هستید که ویدیو در طول نوار اسکراب به عقب یا جلو برود و می‌خواهید به مکانی که شروع کرده‌اید برگردید، یوتیوب نقطه را با یک لرزش نشان می‌دهد.

همچنین قابلیتی به نام صدای پایدار را معرفی می کند – که می توان آن را از طریق منوی تنظیمات پخش تغییر داد – تا تفاوت های ناگهانی صدا را در یک کلیپ کاهش دهد. این ویژگی در ماه جولای در حالت آزمایشی بر روی چندین پلتفرم راه اندازی شد .

حجم پایدار گوگل

در ماه اوت، یوتیوب شروع به آزمایش قابلیتی کرد که به کاربران امکان می داد با زمزمه کردن آهنگ، آهنگی را پیدا کنند . با مجموعه به‌روزرسانی‌های جدید، کاربران می‌توانند آهنگی را با پخش، خواندن یا زمزمه پیدا کنند.

یوتیوب اکنون به کاربران اجازه می دهد آهنگی را با پخش، خواندن یا زمزمه کردن آن جستجو کنند

برای کاربران یوتیوب که از طریق برنامه های موبایل و تبلت این شرکت به این سرویس دسترسی دارند، این شرکت در حال ارائه یک ویژگی قفل صفحه برای جلوگیری از ضربه های تصادفی است. برای باز کردن قفل صفحه، می‌توانید روی نماد قفل ضربه بزنید و نگه دارید.

حالت قفل برای جلوگیری از لمس تصادفی روی صفحه

حالت قفل برای جلوگیری از لمس تصادفی روی صفحه

یوتیوب اعلام کرد که برگه کتابخانه و صفحه حساب را در یک برگه جدید “You ” ترکیب می کند.

تب جدید شامل ویدیوهای قبلاً تماشا شده، لیست پخش، دانلودها و خریدها به همراه اطلاعات حساب و کانال خواهد بود. این صفحه همچنین به شما اجازه می دهد تا به سرعت بین حساب ها جابجا شوید.

YouTube یک برگه You جدید دارد که کتابخانه و صفحه حساب را ترکیب می کند.

یوتیوب یک برگه You جدید دارد که کتابخانه و صفحه حساب را ترکیب می کند

اگر ساعت‌ها در یوتیوب سپری می‌کنید، حتماً بارها شنیده‌اید که سازندگان می‌گویند «لایک و subscribe کنید».

اکنون، این شرکت در حال تبدیل این حالت به یک ویژگی است. بنابراین وقتی شخصی که در ویدیو این کلمات را به زبان می‌آورد، یوتیوب این دکمه‌ها را با یک نشانه بصری در همگام‌سازی برجسته می‌کند.

یوتیوب مشخص نکرد که آیا کاربران می‌توانند این ویژگی را خاموش کنند یا خیر، زیرا تماشای مداوم انیمیشنی که دکمه اشتراک را برجسته می‌کند می‌تواند حواس‌پرت‌کننده باشد.

اکنون گزینه "لایک و اشتراک" را بزنید

علاوه بر این، برای کمک به سازندگان در تعامل با بینندگان، یوتیوب نظرات برتر را به طور مداوم می چرخاند. به علاوه، برای ویدیوهای جدید، یک انیمیشن جدید و به‌روزرسانی تعداد ویدیوهای زنده برای ۲۴ ساعت اول وجود خواهد داشت.

همچنین در حال به روز رسانی منوی توضیحات ویدیو با جزئیات بیشتر در تلویزیون های هوشمند است.

پیش از این، صفحه جزئیات تمام صفحه را اشغال می کرد. اکنون مواردی مانند توضیحات ویدیو، نظرات و دکمه اشتراک در یک منوی عمودی مرتب قرار می گیرند که با ضربه زدن روی عنوان ویدیو قابل دسترسی است.

با این ویژگی های جدید، یوتیوب تمرکز خود را به بهبود پخش و جستجو معطوف کرده است.

در چند ماه گذشته، این شرکت بر روی ارائه ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و تمرکز کوتاه مانند خلاصه‌های ویدیوها ، همکاری و پرسش و پاسخ و فید ویدیوی کوتاه به سبک TikTok تمرکز کرده است .

ماه گذشته، ابزارهای سازنده را اضافه کرد تا به آنها کمک کند موسیقی مناسب برای ویدیوهای خود را پیدا کنند و به راحتی دوبله را اضافه کنند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا