اخبار اینترنت

یوتیوب استفاده از مسدودکننده تبلیغات را در آزمایش جدید محدود می کند

به گزارش اپ خونه، یوتیوب آزمایش جدیدی را برای محدود کردن استفاده از مسدودکننده‌های تبلیغات با درخواست از کاربران برای خاموش کردن آن یا خرید اشتراک ممتاز پس از سه ویدیو اجرا می‌کند.

کاربران در Reddit اسکرین‌شات‌هایی از سرویس استریم ارسال کردند که نشان‌دهنده هشداری برای افرادی است که از یک برنامه افزودنی مسدودکننده تبلیغات روی دسکتاپ استفاده می‌کنند، همانطور که اولین بار توسط Bleeping Computer مشاهده شد .

اخطار می‌گوید: «پخش‌کننده ویدیو پس از ۳ ویدیو مسدود می‌شود». پیام بیان می کند که «به نظر می رسد ممکن است از یک مسدودکننده تبلیغات استفاده کنید. پخش ویدیو مسدود می‌شود مگر اینکه یوتیوب در لیست مجاز باشد یا مسدودکننده تبلیغات غیرفعال باشد.»

محدودیت بلوک تبلیغات YouTube

محدودیت بلوک تبلیغات یوتیوب

پس از اینکه یوتیوب دسترسی به ویدیو را مسدود کرد، کاربر دیگری یک اسکرین شات منتشر کرد. در این پیام آمده است:

«مسدودکننده‌های تبلیغات، شرایط خدمات یوتیوب را نقض می‌کنند. برخی از کاربران تجربه کرده اند که یوتیوب مسدود کننده های تبلیغات را در تلفن همراه محدود کرده است .»

این شرکت گفت که این علامت هشدار بخشی از یک آزمایش است.

در بیانیه ای آمده است:

“ما در حال اجرای یک آزمایش کوچک در سطح جهانی هستیم که از بینندگان با مسدود کننده های تبلیغاتی که فعال هستند می خواهد به تبلیغات در یوتیوب اجازه دهند یا YouTube Premium را امتحان کنند.”

علاوه بر این، گوگل گفت که اگر کاربران به یوتیوب روی مسدودکننده تبلیغات اجازه ندهند، ممکن است پخش را برای مدتی در موارد شدید غیرفعال کند.

این شرکت همچنین آزمایش‌هایی را برای سوق دادن مردم به اشتراک‌های ممتاز در گذشته انجام داده است.

سال گذشته، به طور خلاصه آزمایشی را از کاربران درخواست کرد تا یک طرح پولی برای تماشای ویدیوهای ۴K خریداری کنند . سپتامبر گذشته، حتی آزمایش کرد که تا ۱۱ آگهی غیرقابل رد شدن را در ابتدای ویدیو برای یک تجربه بدون وقفه نشان دهد.

سال گذشته، یوتیوب گفت که بیش از ۸۰ میلیون مشترک در سراسر موسیقی و پیشنهادات Premium دارد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا