» اخبار اینترنت » یوتیوب با مشارکت گسترده Shopify در TikTok Shop قرار می گیرد
affiliate
اخبار اینترنت

یوتیوب با مشارکت گسترده Shopify در TikTok Shop قرار می گیرد

مرداد 31, 1403 1۰12

به گزارش اپ خونه، این شرکت اعلام کرد با توجه به جلب توجه TikTok Shop، یوتیوب همکاری خود را با Shopify گسترش می‌دهد تا برندهای بیشتری را برای برنامه وابسته به YouTube Shopping خود وارد کند.

مشارکت گسترده به این معنی است که سازندگان به هزاران برند جدید برای برچسب گذاری در ویدیوهای خرید خود دسترسی خواهند داشت، که نشان دهنده افزایش قابل توجهی از چند صد مارکی است که در حال حاضر به آنها دسترسی دارند.

به عنوان بخشی از توسعه، همه بازرگانان واجد شرایط Shopify Plus و Advanced در ایالات متحده اکنون می توانند برای برنامه وابسته خرید ثبت نام کنند.

برنامه وابسته خرید YouTube راهی به سازندگان می‌دهد تا از طریق ویدیوهایشان درآمد کسب کنند و در عین حال به مخاطبانشان کمک می‌کند محصولات جدید پیدا کنند. برای برندها، راه دیگری برای دستیابی به مشتریان و افزایش فروش است.

این مشارکت گسترده به یوتیوب امکان می دهد تا در برابر TikTok که بنا بر گزارش ها قصد دارد تجارت خود را در ایالات متحده ده برابر کند و به ۱۷.۵ میلیارد دلار در سال جاری برساند، آمادگی بیشتری داشته باشد.

اگرچه TikTok در مقایسه با یوتیوب در فضای تجارت الکترونیکی ایالات متحده جدیدتر است، اما این شرکت با سرعت نسبتاً سریعی وارد بازار شده است، زیرا TikTok در آوریل گزارش داد که تا پایان سال ۲۰۲۳ ۵۰۰۰۰۰ تاجر در ایالات متحده در فروشگاه TikTok Shop دارد.

یوتیوب همچنین اعلام کرد که در حال راه‌اندازی یک برنامه افزودنی جدید کروم است که به سازندگان در ایالات متحده که بخشی از برنامه وابسته هستند اجازه می‌دهد محصولات را در حین مرور سایت یک برند یا خرده‌فروش ذخیره کنند تا زمانی که آماده هستند آنها را برچسب‌گذاری کنند، به سرعت آنها را پیدا کنند.

گسترش برنامه وابسته در حالی صورت می‌گیرد که یوتیوب در چند سال گذشته تلاش‌های تجارت الکترونیکی خود را به عنوان راهی برای کسب درآمد بیشتر در بحبوحه کاهش سرعت تبلیغات دیجیتال افزایش داده است.

به نظر می‌رسد که تلاش‌های آن مؤثر بوده است، زیرا یوتیوب قبلاً اعلام کرده بود که مردم بیش از ۳۰ میلیارد ساعت ویدیوهای مربوط به خرید را در یوتیوب در سال ۲۰۲۳ تماشا کرده‌اند و این پلتفرم شاهد افزایش ۲۵ درصدی در زمان تماشای ویدیوهایی بود که به خرید کمک می‌کردند.

البته، این برنامه برای سازندگانی که می‌خواهند از طریق این پلتفرم درآمد بیشتری کسب کنند نیز مفید است، به همین دلیل است که یوتیوب اخیراً ویژگی‌های خرید جدیدی را راه‌اندازی کرده است تا به سازندگان کمک کند محصولات را بهتر بازاریابی کنند و درآمد خود را افزایش دهند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×