» اخبار اینترنت » یوتیوب در حال آزمایش sleep timer در سطح Premium خود است
استریم
اخبار اینترنت

یوتیوب در حال آزمایش sleep timer در سطح Premium خود است

مرداد ۱۹, ۱۴۰۳ 1۰7

به گزارش اپ خونه، یوتیوب به طور معمول ویژگی‌های جدید را در سطح Premium خود آزمایش می‌کند، و آخرین آزمایش آن شامل یک sleep timer (تایمر خواب) است که ویدیو را پس از مدت زمان مشخصی متوقف می‌کند.

این یک ویژگی خاص نیست، اما همچنان برای افرادی که دوست دارند با پادکست‌های طولانی یا نویز سفید در پس‌زمینه بخوابند، مفید است.

کاربران Premium یوتیوب می‌توانند این تایمر را از این صفحه روی دسک‌تاپ یا از طریق گزینه « Settings > Try experimental new features» در تلفن همراه فعال کنند.

سپس گزینه Sleep Timer در منوی تنظیمات در پخش کننده ویدیو نشان داده می شود. می توانید تایمر را طوری تنظیم کنید که پس از ۱۰ دقیقه، ۱۵ دقیقه، ۲۰ دقیقه، ۳۰ دقیقه، ۴۵ دقیقه، ۶۰ دقیقه یا تا پایان ویدیو، ویدیو را متوقف کند.

هنگامی که یوتیوب پخش را متوقف کرد، یک پنجره بازشو خواهید دید که از شما می خواهد در صورت تمایل تایمر را تمدید کنید.

Screenshot by TechCrunch

یوتیوب در افزودن این ویژگی کمی از رقابت عقب افتاده است. Spotify مدتی است که یک تایمر خواب دارد و TikTok سال گذشته آزمایش نویزهای خواب را بر اساس زمان خواب از پیش تعیین شده آغاز کرد .

صفحه ویژگی آزمایشی یوتیوب می گوید که ویژگی تایمر خواب تا ۲ سپتامبر در دسترس خواهد بود، اما امیدواریم که پلت فرم استریم آن را دائمی کند و به کاربران رایگان تعمیم دهد.

آزمایش‌های قبلی یوتیوب شامل دستیار هوش مصنوعی است که به سؤالات مربوط به ویدیوها پاسخ می‌دهد و ویژگی صفحه قفل برای جلوگیری از ضربه‌های تصادفی است .

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×