» اخبار اینترنت » یوتیوب در حال ساخت برنامه Vision Pro نیست، بنابراین برنامه نویس Apollo آن را ساخت
ویژن پرو یوتیوب
اخبار اینترنت

یوتیوب در حال ساخت برنامه Vision Pro نیست، بنابراین برنامه نویس Apollo آن را ساخت

بهمن ۱۵, ۱۴۰۲ 1۰3

به گزارش اپ خونه، هدست Vision Pro اپل قرار است برای مصرف کنندگان عرضه شود، اما یوتیوب در حال حاضر برنامه اختصاصی برای این دستگاه نمی سازد .

برای پر کردن این خلأ، کریستین سلیگ، توسعه‌دهنده‌ای که Apollo را برای مشتری Reddit ساخته است ، یک برنامه Vision Pro برای یوتیوب به نام Juno ساخته است .

این برنامه برای یک بار خرید ۵ دلار هزینه دارد و هیچ مدل درآمدی تکراری ندارد. سلیگ در وبلاگ خود گفت که این برنامه از API جاسازی شده یوتیوب استفاده می کند که اساساً ویدیوها را در یک نمای وب بارگیری می کند و کنترل هایی را برای پخش فراهم می کند.

توسعه دهنده اشاره کرد که این اجازه می دهد تا برنامه ای مانند Juno به صورت بومی اجرا شود و حتی به طور خودکار اندازه پنجره ها را بر اساس نسبت های مختلف تغییر دهد.

به‌علاوه، از طریق جاسازی API، یوتیوب همچنان می‌تواند تبلیغات را به کاربرانی که مشترک سطح Premium نیستند نشان دهد .

برنامه Juno به ویژگی‌هایی مانند پنجره‌های قابل تغییر اندازه، کشیدن انگشت برای تمیز کردن ویدیو، دوبار ضربه زدن از طرفین برای حرکت دادن ویدیو به جلو یا عقب برای ۱۰ ثانیه و محیط کم نور برای فوکوس کردن روی ویدیو اجازه می‌دهد.

ایده توسعه در ماه گذشته زمانی شروع شد که سلیگ در X پست کرد که می‌خواهد یک برنامه wrapper برای یوتیوب بومی Vision Pro ایجاد کند زیرا زمان زیادی را در این سرویس صرف می‌کند.

در حال حاضر، این برنامه تنها از یک پنجره پشتیبانی می کند. اما با توانایی Vision Pro برای نمایش چندین پنجره فضایی، او قصد دارد پشتیبانی از چند نما را معرفی کند.

امکان مشاهده نظرات، محیط های جدید و کنترل های زیرنویس از دیگر ویژگی های برنامه ریزی شده برای Juno است.

در اوایل این هفته، اپل اعلام کرد که ۶۰۰ برنامه به طور خاص برای Vision Pro در دسترس خواهد بود .

در حالی که هیچ برنامه‌ای برای Netflix، YouTube و Spotify در زمان راه‌اندازی وجود ندارد، کاربران می‌توانند محتوا را از طریق Disney+، Max، ESPN، CBS، Paramount+، NBC، NBC Sports، Peacock، FOX Sports و UFC استفاده کنند.

سلیگ پس از تغییر شرایط API خود در ژوئن سال گذشته، Apollo را تعطیل کرد . در ماه سپتامبر، توسعه‌دهنده برنامه Pixel Pals خود را که یک برنامه حیوانات خانگی مجازی زیبا برای جزیره پویا اپل است، با پشتیبانی از ویجت‌های تعاملی به‌روزرسانی کرد.

او همچنین در ماه اکتبر یک ویجت یادگیری زبان را به عنوان بخشی از برنامه Pixel Pals منتشر کرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×