اخبار اینترنت

یوتیوب صفحات کانال جدیدی را برای سازندگان در برنامه تلویزیونی خود راه اندازی می کند

به گزارش اپ خونه، این شرکت اعلام کرد که یوتیوب در حال تغییر طراحی کانال های سازندگان در صفحه بزرگ است. این تغییرات شامل دکمه‌های اکشن در دسترس‌تر، مانند «اشتراک»، طراحی مدرن‌تر و دیگر ترفندهایی است که برای اولین بار در پاییز گذشته برای صفحات هنرمندان معرفی شدند.

در آن زمان، یوتیوب گفت که صفحات هنرمند بخشی از یک تغییر بزرگتر یوتیوب است که شامل جستجوی صوتی یکپارچه در نوار جستجو، طراحی مجدد منو برای آسان‌تر کردن ناوبری، افزودن یک منوی جدید اطلاعات ویدیویی عمودی و تصاویر کوچکتر و سایر موارد بود.

در ویدیوی کوتاهی که تغییرات صفحات سازندگان را اعلام می‌کند، یوتیوب می‌گوید که به‌روزرسانی بر روی ارائه طرح‌بندی همه‌جانبه‌تر متمرکز شده است که «مرتبط‌ترین محتوا را نشان می‌دهد» و دسترسی به دکمه اشتراک را آسان‌تر می‌کند.

این به‌روزرسانی برای همه سازندگان منتشر می‌شود، اما ممکن است چند هفته طول بکشد تا برای همه بینندگان ظاهر شود، این شرکت گفت. این تغییرات تنها بر صفحات کانال در تلویزیون تأثیر می گذارد.

همانطور که تصاویر تغییرات نشان می دهد، صفحه به روز شده گزینه ای را برای کاربران ارائه می دهد تا ترکیبی از محتوای ویدیویی کانال را در کنار دکمه اشتراک جدید پخش کنند.

این شرکت به همه سازندگان پیشنهاد می‌کند که آرت کامل ۱۶×۹ را برای بنر کانال خود که در پلتفرم آپلود شده است آماده کنند، زیرا هنر جدید اکنون لبه به لبه نمایش داده می‌شود.

بر اساس پست اخیر نیل موهان، مدیرعامل یوتیوب، این طراحی مجدد اندکی پس از افشای داده‌های جدید توسط شرکت انجام می‌شود که نشان می‌دهد سازندگان برتری که بیشتر زمان تماشای خود را در تلویزیون دریافت می‌کنند، در سه سال گذشته بیش از ۴۰۰ درصد رشد داشته‌اند .

سازندگان احتمالاً به تغییراتی که به افزایش تعداد مشترکان آنها کمک می کند و محتوای خود را در صفحه بزرگ به نمایش می گذارد، پاسخ مثبت خواهند داد.

این شرکت در رقابت با تلویزیون های سنتی و پخش کننده هایی مانند نتفلیکس در تلویزیون ها، و همچنین با تازه واردانی مانند TikTok است که برنامه تلویزیونی خود را در اواخر سال ۲۰۲۱ راه اندازی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا