اخبار اینترنت

یک نقص در X دیده میشود تصاویر بومی و پیوندهایی که قبل از دسامبر ۲۰۱۴ ارسال شده اند خراب شده اند

به گزارش اپ خونه، به نظر می رسد یک نقص در X، که قبلا توییتر بود، لینک ها و تصاویر ارسال شده با استفاده از سرویس بومی این شبکه اجتماعی را قبل از دسامبر ۲۰۱۴ خراب کرده است.

در آخر هفته، چند نفر حدس زدند که تصاویر – از جمله سلفی معروف اسکار – از این سرویس حذف شده است.

با این حال، کاربران دیگر خاطرنشان کردند که تصاویر هنوز روی سرور هستند. حداقل به نظر می رسد که سلفی اسکار به صورت جاسازی شده بازسازی شده است. اما بسیاری از رسانه ها و پیوندها هنوز گم شده اند.

X’s Developer Documentation (از طریق The Verge ) اشاره می کند که این پلتفرم از سال ۲۰۱۶ شروع به نمایش پیش نمایش تصاویر، GIF و پیوندها کرد. با این حال، چنین ابرداده هایی برای توییت ها در دسامبر ۲۰۱۴ ظاهر شدند.

در ژوئیه ۲۰۱۶، غنی سازی URL پیشرفته معرفی شد. این نسخه پیشرفته عنوان و توضیحات HTML یک وب سایت را در محموله توییت به همراه اپراتورها برای تطبیق آن ها ارائه می دهد.

با Historical PowerTrack، این ابرداده ها در جولای ۲۰۱۶ در دسترس قرار می گیرند. با جستجوی API، این ابرداده ها در دسامبر ۲۰۱۴ ظاهر می شوند.

این احتمالاً توضیح می دهد که چرا پیوندها و تصاویر ارسال شده قبل از دسامبر ۲۰۱۴ با استفاده از سرویس بومی توییتر در حال حاضر خراب به نظر می رسند.

کاربرانی که در مورد یک پست Reddit اظهار نظر می کنند همچنین حدس می زنند که این باگ به دلیل تلاش شرکت برای تغییر سرورها به X.com ایجاد شده است.

مدیران شرکت، از جمله ایلان ماسک و مدیرعامل لیندا یاکارینو، هیچ نظری در مورد این باگ نداده‌اند.

طی چند روز گذشته، پس از اینکه ماسک گفت که شرکت در حال برنامه ریزی برای حذف قابلیت مسدود کردن کاربران و معرفی نسخه جدیدی از ویژگی بی صدا کردن است، در چند روز گذشته، این پلتفرم درگیر بحث و جدل شده است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا