فناوری اطلاعات

۶ اپلیکیشنی که باعث می‌شود اپل واچ شما چیزی فراتر از ردیابی تناسب اندام انجام دهد

به گزارش اپ خونه، یک ساعت هوشمند زمانی واقعا هوشمند می شود که برای فراتر از تناسب اندام استفاده شود.

البته، شمارش قدم ها و ثبت داده های تمرینی خود در اپل واچ مهم است. با این حال، استفاده از آن صرفا برای تناسب اندام یک دیدگاه ساده است.

در این مقاله، ما شما را با چند اپلیکیشن منحصربه‌فرد آشنا می‌کنیم که به شما در استفاده از اپل واچ فراتر از تناسب اندام کمک می‌کنند.

۱.  Fabulous

آیا می خواهید هر روز صبح برای دویدن بروید؟ یا می خواهید عادت مدیتیشن روزانه را در خود ایجاد کنید؟ Fabulous Daily Habit Tracker برنامه ای برای شماست.

اول از همه، رابط برنامه خوب اشت – این رابط کاربری بصری و کاربرپسند با دستورالعمل های ارتباطی است. شما می توانید عادات مختلفی، از اهداف آبی گرفته تا اهداف ورزشی ،مرتب کردن، آماده شدن و غیره را وارد کنید.

Image 10 2Image 4 11Image 5 5

با این حال، یک ایراد جزئی وجود دارد. شما نمی توانید به طور مستقیم عادت هایی را از ساعت خود اضافه کنید. با این حال، برنامه Watch با ضربه زدن روی Add Habit صفحه عادت‌افزایی را در آیفون باز می‌کند.

می توانید نسخه پریمیوم برنامه را با قیمت ۱.۹۹ دلار خریداری کنید. اگر برنامه Watch مفیدتری می‌خواهید، می‌توانید Productive یا Streaks را بررسی کنید . اگرچه اینها ۵.۹۹ دلار هستند.

۲. TickTick

در حالی که یک ردیاب عادت خوب به شما اطمینان می دهد که یک روال تثبیت شده را تنظیم می کنید، برنامه ای مانند TickTick به شما کمک می کند تا کارهای روزانه را دنبال کنید. می توانید با استفاده از Apple Watch و آیفون خود وظایفی را تنظیم کنید.

اگر می‌خواهید می توانید زمان‌بندی، سطوح اولویت و غیره خاصی را برای کارهایی که فقط از طریق برنامه آیفون انجام می‌شوند، تنظیم کنید. نگران نباشید، برنامه به لطف اعلان‌های یکپارچه‌اش به شما اجازه نمی‌دهد هیچ کاری را فراموش کنید.

Red flag priority
چیزی که بیشتر از همه در مورد برنامه دوست داریم این است که می توانید سطوح اولویت را برای وظایف تعیین کنید. به این ترتیب، حتی اگر از برنامه خود عقب مانده باشید، سطوح اولویت به طبقه بندی کارهای معلق بدون دردسر زیاد کمک می کند.

۳. NANO FOR REDDIT

راستش را بخواهید، از پیشنهادات رستوران گرفته تا شایعات افراد مشهور، Reddit بیشتر شبیه یک اعتیاد شده است. Nano for Reddit همه چیز را روی مچ دست شما نشان می دهد.

Categories

Read Community

Article and Image

توانایی خواندن اخبار جامعه و مشاهده کلیپ ها و تصاویر در مچ دست باعث می شود این برنامه ارزش آن را داشته باشد. رابط کاربری برنامه تمیز و کاربر پسند است. کاوش روان است و هیچ تبلیغی در برنامه وجود ندارد.

۴. Infinity Loop 

وقتی در مترو هستید، ممکن است حوصله شما سر رود. برای اینکه خود را از محتوای کوتاه مانند Reels دور نگه دارید، اینجا Infinity Loop برای سرگرمی شما است .

Create a loop

این یک بازی ساده است. بدون تبلیغات یا مزاحمت های دیگر شما همچنان به بازی کردن ادامه می دهید و هر سطح یک چالش جدید است.

۵. Waterllama 

زندگی ما آنقدر سریع شده است که اغلب فراموش می کنیم آب بنوشیم. وارد Waterllama شوید، اپلیکیشنی که به شما کمک می‌کند عادت به نوشیدن آب در فواصل زمانی منظم داشته باشید.

چیزی که در مورد برنامه دوست داشتیم رابط کاربری زیبای آن است. به غیر از یک رابط بصری، برنامه دارای قابلیت های فراوان است.

Input water intakeWater log

یک لاما شایان ستایش وجود دارد که اطمینان می دهد آب می خورید. هر بار که مصرف آب را ثبت می کنید، برنامه به شما امکان می دهد حتی حجم آب مصرفی را اضافه کنید. به‌علاوه، یک انگشت به پایین بکشید و می‌دانید آخرین بار چه ساعتی آب خورده‌اید.

۶.  Stoic 

سلامت روان بسیار مهم است. هر ساعتی که می گذرد، افکار مختلفی در ذهنمان می چرخد. بنابراین، برای ردیابی افکارمان، دوست داریم آنها را یادداشت کنیم.

بنابراین، اگر شما گزینه‌ای راحت‌تر از کاغذ و تلفن می‌خواهید، باید اپلیکیشن Stoic را دریافت کنید . در این برنامه، فقط افکارتان را یادداشت نمی کنید بلکه فضایی برای ثبت روحیه، احساسات و غیره دارید.

Log your mood

Breathe to sleep

یک ویژگی منحصر به فرد مدیتیشن است. بازه زمانی خود را تنظیم کنید و شروع کنید. در حالی که اپل واچ دارای عملکرد تنفس پیش فرض است، Stoic را بهتر می پسندیم زیرا حالت های تنفس متفاوتی دارد برای زمانی که می خواهید بخوابید، استراحت کنید و غیره. برای نتیجه گیری، برای رفاه ذهنی آن را دانلود کنید.

فرصت را از دست ندهید و هر کدام از برنامه های فوق که برای شما کاربردی است را دانلود کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا