» اخبار اینترنت » با افزودن یک آهنگ مورد علاقه به پروفایل اینستاگرام خود، روزهای MySpace را زنده کنید
Myspace
اخبار اینترنت

با افزودن یک آهنگ مورد علاقه به پروفایل اینستاگرام خود، روزهای MySpace را زنده کنید

شهریور 1, 1403 2۰14

به گزارش اپ خونه، MySpace در تاریخ ۱ اوت ۲۰۰۳ راه اندازی و به سرعت بزرگترین سایت رسانه های اجتماعی در جهان شد و میلیون ها کاربر فعال را در سراسر جهان به هم متصل کرد. به عنوان یک بستر ذخیره سازی فایل آغاز به کار کرد اما به سرعت به یک شبکه اجتماعی آنلاین تبدیل شد که همین امر باعث افزایش محبوبیت چشمگیر آن شد.

اینستاگرام با اشاره به دوران Myspace، ویژگی جدیدی را راه اندازی کرد که به شما امکان می دهد موسیقی را به پروفایل خود اضافه کنید.

این ویژگی با همکاری خواننده سابرینا کارپنتر است که پیش از انتشار آلبومش، تیزری از آهنگ جدید خود “Taste” را در پروفایل اینستاگرام خود منتشر کرد.

برای افزودن آهنگ به پروفایل خود، به «edit profile» بروید و عناوین را از کتابخانه موسیقی اینستاگرام جستجو کنید.

درست مانند زمانی که آهنگی را برای Reels یا استوری‌های اینستاگرام انتخاب می‌کنید، می‌توانید تا یک بخش ۳۰ ثانیه‌ای از آهنگ را با کشیدن به چپ یا راست انتخاب کنید.

با این حال، برخلاف MySpace ، وقتی از پروفایل شخصی بازدید می‌کنید، آهنگ به‌طور خودکار پخش نمی‌شود. در عوض، ابتدا باید روی دکمه پخش کلیک کنید.

همچنین می‌توانید با بازگشت به «edit profile» یا با ضربه زدن روی آهنگ در پروفایل خود، آهنگ را در هر زمان تغییر دهید یا حذف کنید.

طبق گزارش‌ها، اینستاگرام در سال ۲۰۲۲ آزمایش موسیقی روی پروفایل‌ها را آغاز کرد. هدف این ویژگی جدید بهبود پروفایل‌های کاربران از طریق این امکان است که آن‌ها سلیقه آهنگ خود را بیان کنند و بیان خلاقانه خود را در پلتفرم افزایش دهند.

این برنامه برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ امکان افزودن موسیقی به استوری ها را اضافه کرد. سال گذشته، راهی را برای کاربران ارائه کرد که بتوانند موسیقی را به یادداشت ها و چرخ فلک های عکس اضافه کنند .

این ویژگی جدید در زمانی معرفی می‌شود که کاربران نسبت به «Myspace» شبکه‌های اجتماعی حس نوستالژی دارند.

برنامه‌های جدید برای تبدیل شدن به Myspace امروزی رقابت می‌کنند، مانند Noplace ، که یک برنامه اجتماعی مبتنی بر متن با ویژگی‌های Gen-Z-focuse d مانند پروفایل‌های قابل تنظیم با رنگ‌های شاد و روشن است.

اینستاگرام احتمالاً در تلاش برای رقابت با پلتفرم‌های جایگزین جدید رسانه‌های اجتماعی است که تلاش می‌کنند تبدیل به چیز بزرگ بعدی شوند، زیرا کاربران از این غول رسانه‌های اجتماعی خسته شده‌اند.

برخی از نمونه‌ها عبارتند از BeReal ، Daylyy ، Palmsy ، Lapse ، Whee و موارد دیگر.

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×