استارتاپ

Shadow استارت آپ شبیه سازی اندروید Genymobile را خریداری می کند

به گزارش اپ خونه، Shadow اولین خرید خود را انجام می دهد زیرا اعلام کرد که Genymobile، شرکت سازنده Genymotion را ربوده است .

Shadow بیشتر به خاطر سرویس رایانش ابری خود که به ویژه برای بازی های ابری خوب کار می کند، شناخته شده است . همچنین یک سرویس ذخیره سازی ابری مبتنی بر Nextcloud ارائه می دهد.

در مورد Genymobile، این استارتاپ فرانسوی بیش از یک دهه است که وجود دارد. این در توسعه سطح پایین اندروید تخصص دارد و به طور خاص، یک شبیه‌ساز اندرویدی محبوب توسعه داده است تا توسعه‌دهندگان بتوانند برنامه‌های خود را بر روی تنظیمات مختلف و سناریوهای مختلف آزمایش کنند.

شرایط معامله فاش نشده است. بنیانگذار Genymobile و CTO Arnaud Dupuis در این شرکت می ماند و از اول مارس به عنوان مدیر اجرایی Genymobile فعالیت می کند.

تیم دانفورد، مدیر عامل فعلی Genymobile از فعالیت‌های روزانه شرکت کناره‌گیری می‌کند و به سمت مشاور حرکت می‌کند.

اریک سل، مدیرعامل Shadow در بیانیه‌ای گفت:

«ما بسیار خوشحالیم که این خرید را اعلام کنیم، زیرا رابطه ایجاد شده در سال گذشته با Genymobile برای پیشرفت ما در توسعه نسل بعدی خدمات ما بسیار مهم بوده است. این اکتساب، تخصص بیشتری را برای Shadow به ارمغان می‌آورد، و همچنین جاه‌طلبی ما را به‌عنوان یک شرکت نشان می‌دهد که رشد داخلی و خارجی را طی خواهد کرد.»

Genymotion به عنوان یک شبیه ساز دسکتاپ برای توسعه اندروید شروع شد. شرکت‌ها می‌توانند برای اجرای دستگاه‌های مجازی روی رایانه‌شان هزینه اشتراک بپردازند.

اخیراً، این شرکت شروع به ارائه نسخه میزبانی شده از شبیه سازی Genymotion کرده است. Genymobile از زیرساخت سرور مراقبت می کند در حالی که می توانید از مرورگر وب خود برای تعامل با برنامه خود استفاده کنید.

مشتریان سازمانی همچنین می‌توانند از Genymotion برای اجرای دستگاه‌های مجازی اندروید بر روی پلتفرم ابری ترجیحی خود استفاده کنند – خدمات وب آمازون، پلتفرم Google Cloud، Microsoft Azure، Alibaba Cloud، Oracle Cloud یا در محل.

انتقال به فضای ابری به این معنی است که می‌توانید از Genymotion برای آزمایش خودکار استفاده کنید و آن آزمایش‌ها را با سیستم یکپارچه‌سازی مداوم خود آغاز کنید.

به عنوان مثال، هر بار که یک بیلد جدید ایجاد می‌کنید، CircleCI یا GitHub Actions می‌توانند آزمایش‌هایی را روی Genymotion انجام دهند تا مطمئن شوند که نسخه جدید شما چیزی را خراب نمی‌کند.

اگر مشکلی وجود داشته باشد، توسعه‌دهندگان هشدار دریافت می‌کنند. علاوه بر توسعه اندروید، تیم‌های تضمین کیفیت می‌توانند از Genymotion برای بازتولید باگ‌ها در دستگاه‌های خاص در یک مکان جغرافیایی خاص استفاده کنند.

Shadow اخیراً سرویس تجاری خود را برای محاسبات ابری راه اندازی کرده است. شرکت ها می توانند به ماشین های مجازی با کارایی بالا که ویندوز سرور را اجرا می کنند دسترسی داشته باشند.

این سرویس می‌تواند برای استودیوهای بازی، شرکت‌های انیمیشن سه بعدی و سایر صنایعی که به پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند نیاز دارند، مفید باشد.

با خرید Genymobile، Shadow می‌تواند دسترسی به نوع دیگری از ماشین‌ها را در فضای ابری ارائه دهد – در این مورد، دستگاه‌های اندرویدی می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا