نرم افزار موبایل

Atmosfy، برنامه‌ای که به شما کمک می‌کند کسب‌وکارهای محلی را از طریق ویدیوی کوتاه کشف کنید، ۱۲ میلیون دلار جمع‌آوری می‌کند

به گزارش اپ خونه، Atmosfy ، اپلیکیشنی که به شما کمک می‌کند رستوران‌ها و مشاغل محلی را از طریق ویدیوهای کوتاه کشف کنید، ۱۲ میلیون دلار سرمایه اولیه به رهبری Redpoint Ventures جمع‌آوری کرده است.

این برنامه به شما امکان می دهد با مرور ویدیوهای سریع از مردم محلی و بازدیدکنندگان، غذاخوری، تفریحات شبانه، هتل ها و موارد دیگر را کشف کنید.

Atmosfy به گونه ای طراحی شده است که به کاربران حس واقعی جو در یک مکان و احساسی که در حال حاضر در آنجا وجود دارد را بدهد. مفهوم پشت برنامه اساساً Yelp با TikTok ملاقات می کند.

Atmosfy که در سال ۲۰۲۱ تأسیس شد، دارای محتوای ویدیویی در بیش از ۱۰۰۰۰ شهر در بیش از ۱۵۰ کشور است. این اپلیکیشن توسط کاپیتان نیروی هوایی هفده ساله، مایکل ایبل، که قبلاً مدیر برنامه جهانی ابتکارات یادگیری ماشینی عملیاتی متا بود، تأسیس شد.

ایبل گفت که Atmosfy را در طول همه‌گیری COVID-19 برای حمایت از مشاغل محلی تأسیس کرد.

ایبل به‌عنوان یک متصدی بار سابق گفت که از نزدیک می‌دانست که تبلیغ یک تجارت و افزایش ترافیک چقدر چالش برانگیز است. ایبل در مورد راه حلی برای این چالش ها در دنیای مدرن و اولین ویدیو فکر کرد.

ایبل گفت:

«من به شدت به تجربیاتم از متا، مشاوره و نیروی هوایی تکیه کردم تا تصور کنم که راه حل چگونه خواهد بود. ما متوجه شدیم که می‌توانیم با دادن توانایی به مشتریان وفادار برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود و الهام بخشیدن به دیگران برای بازدید از مشاغل محلی، به کسب‌وکارها کمک کنیم. ما می‌دانستیم که ویدیوهای بی‌درنگ ایجاد شده توسط مشتریان واقعی، افراد بیشتری را متقاعد می‌کند که واقعاً از کسب‌وکارهای شجاعی که در زمان‌های پرتلاطم به خدمات رسانی به جوامع خود ادامه می‌دادند، بیرون بروند و حمایت کنند.»

Atmosfy به شما امکان می دهد ببینید در نزدیکی شما و در سراسر جهان چه اتفاقی می افتد. با فیلتر کردن بر اساس هشتگ، مسافت، غذا، قیمت و موارد دیگر می‌توانید آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید.

این برنامه دارای نمای Spotlight City است که رویدادهای آینده نزدیک شما و جواهرات محلی پنهان را نمایش می دهد. همچنین شامل مکان‌های برتر در دسته‌هایی مانند غذاها، معاملات بی‌درنگ و مکان‌های جدید است.

کاربران می‌توانند تجربیات خود را روی نقشه سفر شخصی ثبت کنند، مکان‌هایی را که می‌خواهند در آینده بررسی کنند نشانه‌گذاری کنند و توصیه‌هایی را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

برای ارسال محتوا در Atmosfy، کاربران می توانند ویدیوهای کوتاهی از تجربیات خود ضبط کنند، مکان کسب و کار را اضافه کنند و سپس آنها را در برنامه آپلود کنند. پس از آپلود ویدیو، می توانید برچسب ها و توضیحات اضافه کنید.

ایبل گفت:

«همه در حال حاضر از غذا، زندگی شبانه و تجربیات گروهی خود فیلم می گیرند. Atmosfy به آن‌ها مکانی می‌دهد تا معتبرترین محتوای خود را در لحظه ارسال کنند، بدون اینکه نگران ایجاد ویدیوی عالی باشند. ما به طور مداوم از کاربران خود می شنویم که آنها دوست دارند محتوای Atmosfy کاملاً معتبر، بدون رنگ و در لحظه است.»

هنگامی که Atmosfy برای اولین بار راه اندازی شد، بر روی غذاخوری متمرکز شد، اما شرکت به سرعت متوجه شد که کاربران همچنین می خواهند تجربیات خود را در هتل ها و کلوپ های شبانه به اشتراک بگذارند.

ایبل می‌گوید کاربران منتظر Atmosfy نبودند تا دسته‌های محتوای بیشتری ایجاد کند، آنها به طور طبیعی شروع به ارسال تجربیات در فضای باز، محتوای هتل و تجربه‌های زندگی شبانه کردند.

ایبل و تیم متوجه شدند که Atmosfy چیزی فراتر از غذا است. اکنون، این برنامه شامل محتوای کنسرت ها، رویدادهای ورزشی، موزه ها و پارک ها می شود.

در مورد بودجه جدید، Atmosfy قصد دارد از آن برای سرمایه گذاری در فناوری خود، بهبود ویژگی های شخصی سازی و گسترش پیشنهادات خود استفاده کند.

علاوه بر این، این شرکت قصد دارد تیم ۱۳ نفره خود را گسترش دهد و استعدادهای مهندسی، بازاریابی و پشتیبانی مشتری را به خدمت بگیرد. تیم Atmosfy در حال حاضر شامل کارمندان سابق اینستاگرام، TripAdvisor، TikTok، OpenTable و Netflix است.

دور تأمین مالی شامل مشارکت Kygo، Streamlined Ventures، Industry Ventures، Canaan Partners، Village Global، Progression Fund و Convivialite Ventures بود.

یکی از موارد مورد علاقه در مورد Atmosfy جذابیت جهانی آن است. همه عاشق کشف تجربیات جدید هستند و مردم می‌دانند که بررسی‌های نوشته شده احساس حضور در آنجا را نشان نمی‌دهند.

«اصالت و پوشش گسترده ما ما را قادر می سازد تا پایگاه کاربران متنوعی را جذب کنیم که یک چیز مشترک دارند: آنها می خواهند مکان های عالی را کشف کنند. ما می بینیم که مردم به طور مداوم از Atmosfy به عنوان اولین جایی که برای کشف تجربیات در شهر خود و یا در سفر می روند استفاده می کنند.»

از نظر آینده، Atmosfy می‌خواهد اولین ایستگاهی باشد که مردم بدانند کجا در شهر خود و چه زمانی در حال سفر هستند.

برای انجام این کار، این شرکت قصد دارد شخصی‌سازی را افزایش دهد و راه‌های بیشتری برای ارتباط کسب‌وکارهای محلی با کاربران بیابد.

Atmosfy قصد دارد به سرمایه گذاری هنگفت بر روی هوش مصنوعی ادامه دهد، زیرا نقش بزرگی در شخصی سازی، سرپرستی و توصیه های برنامه ایفا می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا