استارتاپ

Bandana سرمایه گذاری جدیدی را برای کمک به کارگران ساعتی در یافتن شغل خوب انجام می دهد

به گزارش اپ خونه، اکثر استارت آپ ها به دنبال حل یک مشکل در داخل یک کسب و کار هستند، اما Bandana ، یک استارت آپ مستقر در نیویورک، هدف متفاوتی دارد.

این سازمان می‌خواهد به افراد پایین‌تر از مقیاس دستمزد کمک کند تا شغل‌های بهتری با دستمزدهای بالاتر و مزایای خوب پیدا کنند، در حالی که برای کاهش زمان رفت‌وآمد به خانه نزدیک‌تر هستند.

اکنون، این شرکت سرمایه گذاری ۸.۵ میلیون دلاری را اعلام کرد که مجموع سرمایه گذاری را به ۱۲.۳ میلیون دلار رساند.

وقتی سال گذشته در زمان اعلام بودجه اولیه استارتاپ با مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران تیموتی ماکالینائو صحبت شد ، او شرکت خود را اینگونه توصیف کرد:

«اساساً کاری که ما می‌خواهیم انجام دهیم این است که پلتفرمی ایجاد کنیم که طبقه کارگر آمریکا را با آسان کردن آنها برای یافتن مشاغل بهتر و سپس در دراز مدت معیشت بهتر، جوان‌سازی کند.»

این به شکل یک وب سایت است، نه تنها فهرست مشاغل، بلکه نقشه ای که مشاغل را بر اساس مکان نشان می دهد، بنابراین مردم برای رسیدن به محل کار نیازی به رفت و آمد زیاد ندارند.

هر شغلی شرح مفصلی، محدوده دستمزد، دستمزد تخمینی پس از کسر مالیات، فهرستی از مزایا و موقعیت مکانی روی نقشه را فهرست می‌کند.

وب سایت Bandana.com شامل لیستی از مشاغل و نقشه ای برای جستجوی مشاغل بر اساس مکان است

اما علیرغم ماموریت نوع دوستانه، هنوز یک کسب و کار است و به همین ترتیب، مانند هر استارتاپ دیگری اهداف عملکردی دارد.

ماکالینائو گفت: «بزرگترین چیز این است که Bandana.com را راه‌اندازی کردیم و در واقع بسیار موفق بود.»

این سایت بین ۱۸۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ شغل را در هر روز فهرست می کند. از زمان راه‌اندازی، بیش از ۱۵۰۰۰۰ جویای کار در شهر نیویورک مستقیماً به سایت مراجعه کرده‌اند، و تقریباً بدون هیچ هزینه تبلیغاتی توانسته‌اند این نوع جذب را به دست آورند.

او گفت: «بیش از ۱۳۰۰۰۰ نفر از آن ۱۵۰۰۰۰ کارگر به صورت ارگانیک به پلت فرم ما آمدند.»

او تخمین می زند که تا این لحظه بین ۱۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ نفر از طریق این سایت شغل پیدا کرده اند.

آنها همه اینها را از طریق بازاریابی محتوای هوشمندانه، با همکاری TikTok و Instagram برای هدایت ترافیک به وب سایت به دست آورده اند.

او گفت: «در اصل کاری که ما انجام داده‌ایم این است که این ویدیوها را ایجاد کرده‌ایم که به شما امکان می‌دهد درباره مشاغل [خاص] اطلاعات بیشتری کسب کنید، و همچنین کسب‌وکارهای واقعاً عالی در شهر نیویورک را درک کرده و برجسته کنید.»

به عنوان مثال، آنها یک ویدئو در مورد مسیر شغلی یک صندوقدار Costco ایجاد کردند. به گفته ماکالینائو ، این ویدیو بیش از ۱۲ میلیون بازدید در TikTok به دست آورد.

ویدیوی دیگری رستورانی در هارلم را که غذاهای پورتوریکویی درست می‌کند، برجسته می‌کند، و بیش از ۱۵۰۰۰۰ بازدید داشته است، در حالی که ترافیک را به سمت کسب و کار برجسته هدایت می‌کند.

کمپین رسانه‌های اجتماعی نه تنها ترافیک را به  Bandana هدایت می‌کند و به آن کمک می‌کند تا بر کسب‌وکارهای نیویورک تمرکز کند، بلکه به آن‌ها اجازه می‌دهد فقط با ۱.۵ سنت برای هر کاربر، افراد جویای کار را جذب کنند، هزینه‌ای کم برای کسب، چیزی که توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرد.

در این ماه، این شرکت قصد دارد تا فراتر از نیویورک گسترش یابد و منطقه وسیع تری را در بر گیرد، از جمله ساکنان نیوجرسی که برای کار در منهتن و همچنین لانگ آیلند و شمال برانکس به سمت اسکارسدیل رفت و آمد می کنند.

آنها همچنین قصد دارند تا سه ماهه اول ۲۰۲۵ مشاغل مشابهی را در لس آنجلس و منطقه خلیج سانفرانسیسکو ارسال کنند.

علاوه بر این، آنها به دنبال گسترش فراتر از کمپین های رسانه های اجتماعی به اشکال متعارف تبلیغات در مترو، ایستگاه های اتوبوس، بیلبوردها و غیره هستند و پول جدید باید به تامین مالی این تلاش ها و افزایش آگاهی در مورد Bandana کمک کند.

تا کنون، این شرکت بیشتر بر روی جذب کارگران به سایت تمرکز کرده است، نه کسب درآمد، اما اخیرا آنها پست های حمایت شده را به عنوان راهی برای کسب درآمد در ابتدا اضافه کردند.

برنامه‌های آتی این سایت شامل یک ابزار جستجوی هوش مصنوعی مولد است که به جویندگان کار کمک می‌کند تا با توصیف آنچه می‌خواهند شغل پیدا کنند. آنها همچنین امیدوارند که در نهایت به آموزش، گواهینامه ها و سواد مالی گسترش یابند.

سرمایه‌گذاری جدید توسط جنرال کاتالیست با مشارکت سرمایه‌گذاران بازگشته Craft Ventures و Triple Impact Capital هدایت شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا