BeReal توسط شرکت برنامه های موبایل و بازی های Voodoo به مبلغ ۵۰۰ میلیون یورو خریداری شده است
به گزارش اپ خونه، Voodoo، یک ناشر برنامهها و بازیهای موبایل فرانسوی، BeReal را به مبلغ ۵۰۰ میلیون یورو خریداری کرد.
به عنوان بخشی از این خرید، الکسیس باریت، بنیانگذار و مدیرعامل BeReal، پس از یک دوره انتقال، شرکت را ترک خواهد کرد. آیمریک روفه، مدیر عامل Wizz، یکی از برنامه های رسانه اجتماعی Voodoo، به عنوان مدیر عامل BeReal انتخاب خواهد شد.
BeReal که بیش از ۴۰ میلیون کاربر فعال دارد، در طول همه گیری محبوبیت پیدا کرد. علیرغم موفقیت اولیه، این شرکت در تلاش است تا پایگاه کاربران خود را افزایش دهد و به دنبال خریدار بود زیرا بودجه اش تمام شد.
الکساندر یزدی، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Voodoo، در بیانیه مطبوعاتی گفت :
«BeReal به وفاداری و رشد باورنکردنی کاربران دست یافت و نشان داد که نیاز جهانی به اشتراک گذاری تجربیات واقعی و بدون فیلتر با دوستان نزدیک وجود دارد. ما بسیار هیجانزده هستیم که تیمهایمان را گرد هم بیاوریم و از دانش و فناوریهای متمایز Voodoo استفاده کنیم تا BeReal را به شبکه اجتماعی نمادین برای صحت تبدیل کنیم.»
Voodoo میگوید این خرید به BeReal فرصت ایجاد و انتشار ویژگیهای جدید و تمرکز مجدد بر رشد را از طریق بازاریابی ارگانیک و پولی در سراسر بازار میدهد.
Voodoo قصد دارد این کار را با استفاده از تجربه خود در ساخت و رشد محصولات تلفن همراه ، مانند Helix Jump، Mob Control، Block Jam 3D و Wizz انجام دهد.
BeReal در سال ۲۰۱۹ با مأموریت ایجاد ارتباطات واقعی و ویرایش نشده در پستها و استوریهای اینستاگرامی بینقص و با تصویر کامل تأسیس شد.
در BeReal، کاربران هر روز یک اعلان دریافت میکنند که از آنها میخواهد در عرض یک دو دقیقه چیزی را بدون هیچگونه تعلل و فیلتری پست کنند. فقدان “لایک” یا “فالوور” در پلتفرم فضایی را برای اشتراک گذاری لحظات واقعی بدون فشار برای اجرا ایجاد می کند.
اگرچه BeReal با یک فرض ساده شروع به کار کرد، اما این شرکت در طول سال گذشته تعدادی ویژگی اضافی مانند گروهها ، نامگذاریها، پستهای متعدد در روز ، پستهای پینشده و فید « دوستان» را ارائه کرد.
Barreyat در بیانیه مطبوعاتی گفت:
“Voodoo دارای سابقه ثابت شده در ایجاد رشد قابل توجه در برنامه های تلفن همراه است. منابع و تخصص آنها به BeReal در مسیر رشد پایدار کمک می کند و در عین حال به انجام ماموریت خود برای ایجاد دنیایی معتبر ادامه می دهد که شما را با افرادی که واقعاً به آنها اهمیت می دهید مرتبط نگه می دارد.”
Voodoo میگوید BeReal یکی از محبوبترین شبکههای اجتماعی در سه بازار کلیدی خود ایالات متحده، ژاپن و فرانسه است. این شرکت می گوید نیمی از کاربران در این کشورها حداقل شش روز در هفته از این برنامه استفاده می کنند.