Bing پیشنمایش پاسخ خود را به مرورهای هوش مصنوعی گوگل میدهد
به گزارش اپ خونه، مایکروسافت پاسخ خود به تجربیات جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل را پیشنمایش کرد : جستجوی مولد Bing.
در حال حاضر تنها برای درصد کمی از کاربران در دسترس اند، جستجوی مولد Bing ، که زیربنای آن ترکیبی از مدلهای بزرگ و کوچک هوش مصنوعی تولیدی است، اطلاعات را از سراسر وب جمعآوری میکند و خلاصهای را در پاسخ به سوالات جستجو می دهد.
برای مثال، اگر کاربری «اسپاگتی وسترن چیست؟» را جستجو کند. جستجوی مولد Bing اطلاعاتی در مورد تاریخچه و منشأ زیرژانر فیلم و نمونههای برتر، همراه با پیوندها و منابعی که نشان میدهند این جزئیات از کجا آمدهاند، نشان میدهد.
همانند ویژگی مشابه AI Overviews گوگل ، گزینه ای برای حذف خلاصه های تولید شده توسط هوش مصنوعی برای جستجوی سنتی از همان صفحه نتایج وجود دارد.
مایکروسافت در پستی در وبلاگ رسمی خود می نویسد :
“این یک گام مهم دیگر در تکامل تجربه جستجو در Bing است و ما مشتاق دریافت بازخورد در طول این سفر هستیم.”
“ما به آرامی در حال ارائه این هستیم و وقت خود را صرف می کنیم، بازخورد جمع آوری می کنیم، آزمایش می کنیم و یاد می گیریم و برای ایجاد یک تجربه عالی قبل از در دسترس قرار دادن آن به طور گسترده تلاش خواهیم کرد… ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاری به روز رسانی های بیشتری در ماه های آینده هستیم.”
مایکروسافت اصرار دارد که جستجوی مولد Bing، که پاسخهای چت تولید شده با هوش مصنوعی را که در فوریه ۲۰۲۳ در Bingراهاندازی کرد ، تکمیل می کند ، در واقع هدف پرس و جوی کاربر را به طور موثرتری برآورده میکند.
اما در مورد اشتباه بودن نتایج جستجوی تولید شده توسط هوش مصنوعی مطالب زیادی نوشته شده است.
مرورگر هوش مصنوعی گوگل به طرز بدنامی پیشنهاد گذاشتن چسب روی پیتزا را داده است . Arc Search به یکی از خبرنگاران گفت که انگشتان بریده شده در نهایت دوباره رشد خواهند کرد .
Genspark چند سلاح را توصیه می کند که ممکن است برای کشتن یک نفر استفاده شود و Perplexity مقالات خبری نوشته شده توسط سایر رسانه ها، از جمله CNBC، Bloomberg، و Forbes را بدون ذکر اعتبار یا انتساب، حذف کرد .
مرورهای اجمالی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی، ترافیک سایتهایی را که اطلاعات خود را از آنجا منبع میکنند، تهدید میکند.
در واقع، آنها در حال حاضر هستند، با یک مطالعه نشان داده شد که مرورهای هوش مصنوعی به دلیل عدم تاکید بر پیوندهای مقاله، می تواند بر حدود ۲۵٪ از ترافیک ناشر تأثیر منفی بگذارد .
به نوبه خود، مایکروسافت اصرار دارد که «تعداد کلیک روی وبسایتها را حفظ میکند» و «به دقت نگاه میکند که چگونه جستجوی مولد بر ترافیک ناشران تأثیر میگذارد».
این شرکت داوطلبانه هیچ آماری برای پشتیبانگیری از این موضوع ارائه نمیکند، با این حال، تنها به «دادههای اولیه» اشاره میکند که فعلاً تصمیم دارد خصوصی نگه دارد.