ByteDance دوباره به TikTok نگاه می کند تا دیگر برنامه اجتماعی خود، Lemon8 را تبلیغ کند
به گزارش اپ خونه، بر اساس یافتههای جدید شرکت اطلاعاتی Watchful.ai ، به نظر میرسد که TikTok در حال کار روی یک ادغام با Lemon8 است، برنامه اجتماعی دیگری که متعلق به شرکت مادر TikTok مستقر در پکن ByteDance است .
شراکت ظاهری جدید نشان میدهد که TikTok قابلیتی را توسعه میدهد که به کاربران اجازه میدهد پستهای Lemon8 خود را با TikTok همگامسازی کنند، سپس صداها و موسیقی را با استفاده از ویرایشگر TikTok به پستها اضافه کنند.
Watchful نتوانست اسکرین شات هایی از ویژگی مورد بحث ارائه دهد، اما خاطرنشان می کند که روش آن از ترکیبی از بینایی کامپیوتر، الگوریتم های یادگیری ماشین و تجزیه و تحلیل جریان داده های در دسترس عموم برای شناسایی و شبیه سازی تغییرات برنامه استفاده می کند.
این به Watchful اجازه میدهد تا قبل از راهاندازی عمومی ویژگیها را کشف کند، همانطور که قبلاً چندین بار انجام داده است. اخیراً، ویژگیهای TikTok در توسعه مانند ربات چت هوش مصنوعی Tako ، فید اختصاصی فروشگاه ، برچسبهای ویدیویی و موارد دیگر را کشف کرده است.
TikTok به چندین درخواست برای اظهار نظر در مورد این موضوع پاسخ نداد.
همانطور که ممکن است به خاطر داشته باشید، Lemon8 در اوایل سال جاری به سرعت در نمودارهای App Store بالا رفت، تقریباً در همان زمانی که قانونگذاران ایالات متحده در حال بحث در مورد حرکت رو به جلو با ممنوعیت TikTok یا فروش اجباری بودند.
این اپلیکیشن، یک شبکه اجتماعی سبک زندگی، ابتدا در سال ۲۰۲۰ راه اندازی شده بود، اما در بهار امسال به طور مصنوعی در TikTok افزایش یافت.
با زمانبندی مشکوک، پس از اینکه اینفلوئنسرهای متعدد ویدیوهای مثبتی را در مورد تبلیغ Lemon8 با استفاده از زبانی مشابه منتشر کردند و آن را ترکیبی از Pinterest و Instagram توصیف کردند، این برنامه در پلتفرم ویدیوی TikTok وایرال شد.
هیچ یک از ویدیوهایی که در آن زمان با آنها مواجه شدیم نشان نمی داد که آنها محتوای حمایت شده یا تبلیغات هستند. این محبوبیت اجباری، به نوبه خود، Lemon8 را برای چند روز در مارس ۲۰۲۳ وارد ۱۰ برنامه برتر کلی در فروشگاه App ایالات متحده کرد.
پیش از این، Insider گزارش داد که ByteDance به سازندگان پول پرداخت کرده است تا درباره Lemon8 در TikTok پست کنند تا پایگاه کاربری و محتوای اولیه آن در ایالات متحده را نشان دهند.
از ظاهر همه چیز، به نظر می رسید که امیدواری ByteDance این است که Lemon8 بتواند به عنوان یک برنامه پشتیبان برای جلب مشارکت و توجه کاربران آمریکایی در صورت ممنوعیت کامل TikTok عمل کند.
اگر ویژگی جدید ارسال متقابل در واقع بیشتر به صورت عمومی منتشر شود، ByteDance میتواند یک بار دیگر از TikTok برای جلب توجه بیشتر برای Lemon8 استفاده کند و نصبها و پذیرش جدید را افزایش دهد.
با این حال، در حال حاضر مشخص نیست که آیا یا چه زمانی ویژگی ارسال متقابل راه اندازی می شود یا اینکه فعلاً فقط چیزی در دست بررسی است.
در حال حاضر، Lemon8 دارای ۲۵ میلیون دانلود تخمینی در سراسر جهان است، به ازای هر شرکت اطلاعاتی بازار data.ai. 5 بازار برتر آن عبارتند از:
تایلند (۳۶٪ نصب)، ژاپن (۲۴٪)، اندونزی (۲۱٪)، مالزی (۷.۲٪) و ایالات متحده (۷٪).