CodeSignal یک پلتفرم یادگیری با راهنمای مبتنی بر هوش مصنوعی راه اندازی می کند
به گزارش اپ خونه، شرکت ارزیابی فنی CodeSignal ، که Index Ventures و Menlo Ventures را به عنوان حامیان حساب می کند، در حال راه اندازی یک پلت فرم آموزشی به نام CodeSignal Learn است .
پلتفرم جدید با هدف مخاطبانی که مایل به یادگیری موضوعات فنی هستند، همچنین دارای یک ربات مبتنی بر هوش مصنوعی به نام Cosmo است که به کاربران در یادگیری کمک می کند.
این شرکت گفت که در زمان راه اندازی صدها دوره از مقدمه تا برنامه نویسی، آموزش زبان های خاص، تجزیه و تحلیل داده ها و یادگیری ماشین وجود دارد.
در نهایت، CodeSignal میخواهد به برخی از حوزههای غیرفنی – مانند مهارتهای مدیریتی – که مسیرهای شغلی را تسریع میکنند گسترش یابد.
پلت فرم چگونه کار می کند؟
CodeSignal Learn در حال حاضر کاربران را از طریق لیست انتظار می پذیرد. هنگامی که وارد شوید، ربات Cosmo از شما سوالاتی می پرسد مانند آنچه می خواهید یاد بگیرید و سطح مهارت شما چقدر است. بر این اساس یک مسیر دوره را برای شما تشکیل می دهد.
این پلتفرم دارای دو سطح است و این شرکت برای کسب درآمد از محصول خود یک مسیر گیمی شده را انتخاب کرده است.
با ردیف free، می توانید درس ها را به تنهایی طی کنید. اما به محض اینکه سوالی از ربات Cosmo بپرسید، یا از آن بخواهید که در ارزیابی کدتان به شما کمک کند، یک نوار از انرژی را از دست می دهید.
کاربران free پنج بار انرژی با یک بار شارژ مجدد هر چهار ساعت دریافت می کنند. کل این فرآیند حسی شبیه به بازی موبایل دارد.
اگر نمی خواهید هیچ یک از این دردسرها را پشت سر بگذارید، می توانید تا ۲۴.۹۹ دلار در ماه پرداخت کنید و انرژی نامحدودی دریافت کنید.
کاربران می توانند در مورد موضوعات مختلف از طریق متن یاد بگیرند یا درس ها را به یک نمایش اسلاید یا ارائه به سبک ویدیویی تبدیل کنند.
این شرکت گفت که دورههایی را با متخصصان موضوعی ایجاد کرده است تا بر یادگیری اول تمرین تأکید کند، بنابراین دورهها معمولاً ۹۰ درصد محتوایی دارند که کاربران را ملزم به کار با یک محیط توسعه یکپارچه (IDE) میکند.
چرا CodeSignal در حال توسعه یک پلت فرم یادگیری است؟
این شرکت در ابتدا CodeFight نام داشت زمانی که در سال ۲۰۱۴ به عنوان یک پلت فرم برنامه نویسی رقابتی تاسیس شد. اما همانطور که تکامل یافت، استارتاپ بیشتر بر ارزیابی فنی تمرکز کرد و در سال ۲۰۱۸ با نام CodeSignal تغییر نام داد .
مدیرعامل CodeSignal، تیگران اسلویان گفت که بنیانگذاران شرکت را با مأموریت کشف کارگران ماهر و توسعه مهارت هایی که آینده را شکل می دهند، راه اندازی کردند.
اسلویان گفت که استارتاپ می خواهد همه این کارها را انجام دهد و یک محصول آموزشی نیز بسازد.
«ما به سرعت متوجه شدیم که تمرکز همه چیز است. بنابراین ما فکر کردیم که باید ابتدا ارزیابیها را اصلاح کنیم زیرا هم برای استخدام و هم برای توسعه اساسی هستند.» با پلتفرم جدید، این شرکت دوباره ایده توسعه مهارت برای افراد را هدف قرار داده است.
“ما احساس می کردیم که تا زمانی که یک محصول آموزشی انفرادی عالی را کشف نکرده باشیم، نمی توانیم یک محصول آموزشی انقلابی داشته باشیم. اما با افزایش فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی، ما احساس کردیم که این لحظه مناسب است.”
در حالی که این شرکت فکر میکند که پلتفرم یادگیری میتواند مخاطبان گستردهای را ارتقا دهد، CodeSignal در مورد مشتریان خود و اینکه چگونه میتواند برای پر کردن شکاف مهارتی برای کارگران یا افرادی که میخواهند استخدام کنند، چیزی ارائه کرد.
رقابت و راه پیش رو
شرکت های متعددی هم در بازار ارزیابی های فنی و هم در زمینه مهارت یابی رقابت می کنند. LinkedIn متعلق به مایکروسافت دارای ماژول های یادگیری و ارزیابی است . سال گذشته، یک دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی برای یادگیری راه اندازی کرد .
Pluralsight ، که اسلویان احساس می کند بزرگترین رقیب CodeSignal است، یک محصول ارزیابی نیز دارد . در فضای یادگیری، تعداد زیادی رقیب مانند Coursera و Udemy به همراه رقبای متمرکزتری مانند Guild و Articulate وجود دارند .
اسلویان فکر میکند که CodeSignal دارای یک مزیت است زیرا رویکرد اول تمرین برای یادگیری دارد. به علاوه، او معتقد است که ربات هوش مصنوعی Cosmo شبیه به داشتن یک معلم خصوصی در کنار شماست.
این شرکت همچنین در حال راهاندازی CodeSignal برای تیمها و آزمایش بتا محصولات سازمانی است که نسخه سفارشیشدهتری را به سازمانهای بزرگ ارائه میدهد. مدیر عامل انتظار دارد که محصول آموزشی ۵۰ درصد از درآمد شرکت را در دو سال ایجاد کند.
CodeSignal آخرین سرمایه گذاری خود را با افزایش ۵۰ میلیون دلاری سری C در سال ۲۰۲۱ افزایش داد .
در حالی که این استارت آپ هنوز سودآور نیست، به دنبال افزایش دور دیگری به این زودی نیست. این شرکت تا به امروز ۸۷.۵ میلیون دلار جذب کرده است. این شرکت ۲۰۰ کارمند دارد که تقریباً سه برابر بیشتر از ۷۰ نفری است که در سال ۲۰۲۱ حقوق و دستمزد داشت.