Copilot ده میلیون دلار برای کمک به کسبوکارهای خدماتی در ایجاد تجربیات دیجیتالی مشتری دریافت میکند
به گزارش اپ خونه، Copilot ، یک پلتفرم با هدف کمک به شرکتها، از جمله آژانسهای بازاریابی، شرکتهای حسابداری و شرکتهای حقوقی برای اداره و توسعه کسبوکارشان، اعلام کرد که ۱۰ میلیون دلار در دور سرمایهگذاری سری A به رهبری YC Continuity و Lachy Groom با یک پست ۱۰۰ میلیون دلاری جمعآوری کرده است.
ارزیابی پول مارلون میسرا، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت، گفت که این بودجه برای توسعه تیم Copilot، به ویژه در بخش مهندسی و سازمان محصول، برای ایجاد یک فروشگاه برنامه “شاپفای” به طور خاص برای تجارت خدمات اختصاص داده می شود.
Misra در یک مصاحبه ایمیلی به TechCrunch گفت:
«در حالی که در دو سال اول ما بر روی ساخت یک محصول اصلی عالی تمرکز کردیم، سالهای آینده حول محور ساختن پلتفرم ما خواهد بود. هزاران کسبوکار خدمات مبتنی بر فناوری از جمله آژانسهای بازاریابی، شرکتهای خدمات مالی، شرکتهای مشاوره، شرکتهای حقوقی و انواع مختلف استارتآپ در Copilot اجرا میشوند.»
Misra در اوایل سال ۲۰۲۰، Copilot را با نیل راینا تأسیس کرد. قبل از راهاندازی شرکت، این زوج از Y Combinator عبور کردند و روی چندین ایده استارتآپ دیگر از جمله Piccolo کار کردند، جایی که آنها یک «دستیار بینایی» مبتنی بر ژست خانگی را توسعه دادند.
Misra توضیح داد: “در نتیجه چندین تجربه در ساخت شرکت، تیم ما مشتری ده ها تجارت خدماتی شد – آژانس های بازاریابی، شرکت های حسابداری، شرکت های مهاجرت، آژانس های استخدام و دیگران.”
“آن تجربیات به ما کمک کرد تا یک مشکل مهم را که تقریباً همه مشاغل خدماتی دارند شناسایی کنیم. به طور خاص، کسبوکارهای خدماتی برای ارائه یک تجربه کاربری ساده به مشتریان تلاش میکنند، زیرا آنها معمولاً تخصص فنی برای ساختن محصولی که مشتری روبهرو هستند ندارند.”
استفاده از Copilot برای پرداخت فاکتور
با Copilot، کسبوکارها میتوانند یک پورتال مشتری راهاندازی کنند و به مشتریان امکان ارسال پیام، پرداخت، امضای قرارداد و دسترسی به برنامههای سفارشی را بدهد. شرکتها بین استفاده از برنامههای داخلی Copilot یا ادغام با یک محصول نرمافزار بهعنوان سرویس (SaaS) که قبلاً برای آن پول پرداخت کردهاند، حق انتخاب دارند.
Misra اظهار داشت که این مشکلی را حل می کند که بسیاری از شرکت ها با آن مواجه هستند، زمانی که آنها سعی می کنند از ترکیبی از ابزارهای نرم افزاری به عنوان سرویس استفاده کنند که به طور یکپارچه با هم کار نمی کنند – تجربه کاربر مشتری را تکه تکه می کند.
او افزود: «مشتریان معمولاً راهی برای مدیریت حساب خود و هیچ راهی برای دسترسی آسان به اطلاعات مهم ندارند. در عوض ، مشتریان اعلانهای ایمیلی را از ابزارهای مختلف SaaS دریافت میکنند که کسبوکار خدمات استفاده میکند…
ما متوجه شدیم که وقتی شرکتها به Copilot تغییر میکنند و کسبوکار خود را «تولید» میکنند، رضایت مشتری بالاتر، حفظ بهبود یافته، کانالهای رشد جدید و کارایی بیشتر را مشاهده میکنند.»
Misra درک می کند که Copilot با تعدادی از فروشندگان در طیفی از صنایع مختلف – اما تا حدودی مرتبط – رقابت می کند.
برای مثال، او Bill.com و Freshbooks را رقیب (در فضای پرداخت) میداند، اما Box و Dropbox (در اشتراکگذاری فایل)، DocuSign و HelloSign (در قراردادها)، JotForm و Typeform (در فرمها) و Intercom و Zendesk (در میزهای کمک).
وقتی از Misra پرسیده شد که آیا چالش هایی را برای کسب و کار ۱۵ کارمند Copilot پیش بینی می کند یا خیر، Misra گفت که او این کار را نمی کند، و به پایگاه بزرگ مشتریان موجود Copilot اشاره کرد. او از پاسخ به سؤالی در مورد درآمد خودداری کرد، اما داوطلبانه اعلام کرد که Copilot بیش از چهار سال از باند پرواز دارد.
زمانی که همه گیری برای اولین بار شروع شد، فوری ترین اثر این بود که شرکت ها دفاتر فیزیکی خود را بستند و بیشتر روی حضور آنلاین، جذب مشتری آنلاین و نرم افزار جدید سرمایه گذاری کردند.
بسیاری از شرکتها سعی کردند خود را بهعنوان کسبوکارهای آنلاین دوباره اختراع کنند، به همین دلیل است که اکنون این گرایش بزرگ به سمت ایجاد این مشاغل آنلاین، مدرن، مشتری محور و بسیار خودکار وجود دارد.
«رکود اقتصادی در اقتصاد که پس از این بیماری همه گیر شد، نیاز به کارآمد بودن را تشدید کرد و در اینجا، شرکتهایی را دیدیم که بار دیگر به دنبال راههای بیشتری برای خودکارسازی و یافتن راههای بیشتری برای یکپارچهسازی پشته نرمافزار خود هستند. این به نفع ماست.»