Coverflex پرتغال مبلغ ۱۵ میلیون یورو سری A جمع آوری می کند تا مزایای کارکنان را انعطاف پذیرتر و جذاب تر کند
به گزارش اپ خونه، در شرایط فعلی، استارت آپ ها مجبورند چند کار به ظاهر متناقض را همزمان انجام دهند.
اول، آنها باید کارمندان (آنهایی را که می خواهند حداقل حفظ کنند) راضی نگه دارند. سپس، آنها باید کارمندان جدیدی را در بازاری جذب کنند که در آن رقابت شدیدی برای استعدادیابی وجود دارد.
در زرادخانه خود برای رسیدگی به این موضوع، آنها «مزایای کارکنان» دارند، چه جلسات سلامت روان باشد و چه کوپن رستوران. با این حال، بسیاری از این طرح ها چیزی را برای دلخواه باقی می گذارند.
گفته می شود بازار «مزایای کارمندان و رفاه» ۲۰۰ میلیارد یورو ارزش دارد و اروپا بیش از ۴۰ درصد از این بازار را تشکیل می دهد.
با این حال، مشارکت مزایای کارکنان حدود ۲۰٪ است، به این معنی که شرکت ها پول زیادی را برای بسته های استفاده نشده هدر می دهند.
Coverflex ، یک استارت آپ خارج از پرتغال، فکر می کند که حداقل بخشی از پاسخ ها را دارد.
راهحل آن ادعا میکند که به شرکت اجازه میدهد تا با جمعآوری چندین ارائهدهنده، غرامت سفارشیتری مانند بیمه سلامت، کمک هزینه غذا، مزایای جانبی و تخفیفها را طراحی کند.
این شرکت میگوید که پلتفرم آن پس از آن به شرکتها اجازه میدهد تا هزینهها را با مزایای مالیاتی کاهش دهند و در عین حال به کارمندان ارزش بیشتری میدهند و سواد مالی آنها را در غرامت و مزایا بهبود میبخشند.
در حال حاضر در یک سری A 15 میلیون یورویی به رهبری CVC SCOR Ventures مستقر در پاریس کشیده شده است.
Breega (سرمایه گذار اصلی پیش از بذر) مانند MS&AD، Armilar، Stableton، BiG Start Ventures و Shilling دوباره سرمایه گذاری کرد. فرشتگان شرکت کننده عبارتند از Firmin Zocchetto (مدیر عامل در PayFit)، Job van der Voort (مدیر عامل در Remote)،
Humberto Ayres Pereira (مدیر عامل در Rows)، الساندرو پتاتزی (هم بنیانگذار Musement) و Davide Dattoli (بنیانگذار باغ استعدادها) دیگران.
میگل آمارو، مدیرعامل Coverflex در بیانیهای گفت: «در محیط کلان کنونی، این دور سری A چشمانداز بلندپروازانه ما، تناسب محصول با بازار در پرتغال و یک فرصت بازار در اروپا، بهویژه در ایتالیا را تأیید میکند». این شرکت قصد دارد در آینده آن کشور را به شدت هدف قرار دهد.
ویل تورن، رئیس SCOR Ventures که به هیئت مدیره شرکت میپیوندد، نیز اظهار داشت:
«کارفرمایان این فرصت را دارند که مدیریت مزایای کارکنان را تغییر دهند و رضایت کارکنان را بهبود بخشند و در عین حال شکاف مراقبت و حفاظت را با استفاده از نسل جدیدی از ابزارها و خدمات کاهش دهند. Coverflex به شرکت ها و کارکنان این قدرت را می دهد تا این جاه طلبی را ارائه دهند.»
Coverflex ادعا می کند که ۳۶۰۰ مشتری دارد، از جمله Santander، Natixis، OysterHR، Bolt، Emma، Revolut و Smartex، با ۷۰،۰۰۰ کاربر فعال، که می گوید به طور متوسط بیش از هشت بار در ماه از Coverflex استفاده می کنند.