Creative Assistant TikTok با هوش مصنوعی اکنون مستقیماً در Adobe Express در دسترس است
به گزارش اپ خونه، Adobe و TikTok اعلام کردند که Creative Assistant (دستیار خلاق) TikTok با هوش مصنوعی اکنون مستقیماً در Adobe Express در دسترس است.
این دو شرکت می گویند که این ادغام به کسب و کارها و سازندگان کمک می کند تا محتوا را به طور مؤثرتری تولید و بازاریابی کنند.
Creative Assistant اکنون به زبان انگلیسی به عنوان یک افزونه در Adobe Express برای کاربران رایگان و Premium در دسترس است.
هدف افزودنی Creative Assistantدر Adobe Express کاهش زمان و تلاش مورد نیاز هنگام کار در پلتفرم های مختلف هنگام ایجاد محتوا است.
با Adobe Express، سازندگان به قالبها، کلیپهای ویدئویی Adobe Stock، صدا، برچسبها و یک سازنده ویدیوی Adobe Express TikTok دسترسی دارند.
با افزودنی جدید Creative Assistant، سازندگان به اطلاعات بینش TikTok در مورد هشتگ های پرطرفدار و ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در Adobe Express دسترسی خواهند داشت.
دستیار همچنین می تواند ایده های خلاقانه را ارائه کند یا حتی اسکریپت های ویدیویی را بنویسد.
این یکپارچهسازی همچنین به کسبوکارها و سازندگان اجازه میدهد بدون نیاز به ترک Adobe Express، محتوا را مستقیماً در TikTok زمانبندی و منتشر کنند.
استیسی مارتینت، معاون استراتژی بازاریابی و ارتباطات ادوبی، گفت:
«افزونه جدید Creative Assistant در Adobe Express زمان، تلاش و منابع مورد نیاز برای کار در پلتفرمهای مختلف برای هر مرحله از فرآیند ایدهپردازی، ایجاد و توزیع محتوا را کاهش میدهد. ما ارزش فوقالعادهای را در اولین همکاری با دستیار خلاق TikTok میبینیم، ابزارهای خلاقانه منحصربهفرد ما و دانش گسترده آنها را از یک مخاطب و پلتفرم جهانی درگیر، گرد هم میآوریم تا به تولید محتوایی کمک کنیم که ارزش کسبوکار واقعی را برای مشتریانمان ارائه کند.»
برای شروع، باید به بخش افزونه ها در Adobe Express بروید و Creative Assistant را پیدا کرده و آن را نصب کنید.
میتوانید قالبها را مرور کنید تا یکی را که دوست دارید پیدا کنید. سپس میتوانید هشتگهای پرطرفدار را مشاهده کنید تا ببینید چه نوع محتوایی بیشترین بازدید را دارد، و سپس برای دریافت الهام خلاقانه، یک درخواست را در Assistant تایپ کنید.
دستیار بر اساس درخواست ها، یک اسکریپت پیشنهادی دریافت خواهید کرد که به شما کمک می کند رویکرد خود را برای تبلیغات ساختار دهید.
به عنوان مثال، اسکریپت به شما پیشنهادهایی برای تصاویر یا متن می دهد که می توانید در تبلیغات خود از آنها استفاده کنید.
پس از آماده شدن برای انتشار، میتوانید از دستیار یک عنوان جذاب برای آگهی خود بخواهید. سپس می توانید هشتگ خود را اضافه کنید و تبلیغ خود را منتشر کنید.
سوفیا هرنادز، رئیس بازاریابی جهانی TikTok در بیانیهای گفت:
«ما از ادغام Creative Assistant در Adobe Express و کمک به کسبوکارها برای ایجاد کمپینهای TikTok-first در پلتفرمی که میشناسند و دوست دارند، هیجانزده هستیم. داشتن توانایی ایدهپردازی، ایجاد و ارسال همه موارد در Express به کسبوکارها در هر اندازهای امکان میدهد تا در مقیاس بزرگ برای TikTok ایجاد کنند.»
TikTok اولین بار در سپتامبر گذشته Creative Assistant خود را راه اندازی کرد تا به برندها کمک کند تا با کمک هوش مصنوعی به سرعت ویدیو بسازند.
ادغام با Adobe Express به سازندگان و برندها این امکان را می دهد که محتوای خود را به طور مؤثرتری در یک مکان ایجاد و منتشر کنند.