نرم افزار موبایل

DoorDash ابزارهای ایمنی جدیدی را برای افراد تحویل دهنده خود اضافه می کند_ بینش رانندگی یکی از این ابزارهاست

به گزارش اپ خونه، این شرکت اعلام کرد که DoorDash در حال راه اندازی سه ابزار ایمنی درون برنامه ای جدید برای تحویل دهندگان خود است.

پلت فرم تحویل غذا در حال معرفی اطلاعات رانندگی است، ادغام Apple CarPlay خود را به ایالات بیشتری گسترش می دهد و اعلان های محدودیت سرعت را به رابط ناوبری درون برنامه ای خود اضافه می کند.

با ویژگی جدید بینش رانندگی (Driving Insights)، افراد تحویل‌دهنده با عادات رانندگی فردی خود آشنا می‌شوند. با استفاده از همان اطلاعات موقعیت مکانی که قبلاً از تلفن تحویل‌دهنده جمع‌آوری شده است، برنامه Dasher اکنون شروع به شناسایی تغییرات سریع در ترمز و شتاب می‌کند.

DoorDash معتقد است که با ارائه این بینش به رانندگان خود، آنها می توانند در مورد رفتارهای رانندگی شخصی خود بیاموزند و شیوه های رانندگی ایمن را ترویج کنند.

Driving Insights اکنون در آتلانتا، هیوستون، دالاس، دیترویت، کلیولند، میامی، شارلوت، پالم بیچ، فینیکس و سالت لیک سیتی در دسترس است.

تصویری از اپلیکیشن داشِر DoorDash در سیستم اطلاعات خودرو

DoorDash اجرای آزمایشی ادغام Apple CarPlay برای برنامه Dasher را در اوایل سال جاری در بازارهای منتخب آغاز کرد و اکنون در ۱۷ شهر ایالات متحده از جمله واشنگتن، دی سی، د موین (IA)، ساراسوتا (FL)، لیتل راک (AR)، ال. پاسو (TX)، هانتسویل (TN)، تولدو (OH)، گرند راپیدز (MI)، روچستر (NY)، میرتل بیچ (SC)، رنو (NV) و آگوستا (GA) در دسترس است.

با CarPlay، رانندگان DoorDash می‌توانند رابط آیفون خود را با سیستم‌های سرگرمی خودروی خود همگام‌سازی کنند و رابط ناوبری برنامه را روی صفحه‌نمایش داخلی خودرو خود ببینند.

اگرچه DoorDash مدت‌هاست که محدودیت سرعت اعلام‌شده برای یک جاده را به رانندگان نشان داده است، برنامه این شرکت اکنون نشانگرهایی روی صفحه اضافه می‌کند که نشان می‌دهد سرعت فردی آنها چگونه با محدودیت سرعت اعلام شده مقایسه می‌شود.

این ویژگی جدید اکنون برای تمام رانندگانی که از ناوبری درون برنامه ای استفاده می کنند در دسترس است.

اعلامیه در حالی است که DoorDash مجموعه ای از ویژگی های ایمنی را در اوایل سال جاری معرفی کرد .

این شرکت شروع به کاهش اعلان‌های ارسال‌شده به افراد تحویل‌دهنده در هنگام رانندگی کرد، شروع به ترغیب مشتریان به عدم ارسال پیامک به افراد در حین رانندگی کرد، یک سیستم پیام‌رسانی با یک ضربه را برای افراد تحویل‌دهنده راه‌اندازی کرد تا به سرعت پیام‌هایی مانند «من در راه فروشگاه هستم» یا «منتظر سفارش شما هستم» و موارد دیگر را نشان دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا