DoorDash سه شریک خرده فروشی جدید اضافه می کند و ویژگی های خرید خود را به روز می کند
به گزارش اپ خونه، این شرکت اعلام کرد که DoorDash سه شریک خرده فروشی جدید اضافه می کند و ویژگی های خرید خود را به روز می کند.
از امروز، کاربران می توانند سفارشات اقلام خود را در Lush Cosmetics، Victoria’s Secret و Party City شروع کنند.
این اعلامیه بخشی از تلاشهای مداوم DoorDash برای گسترش به دستههای خردهفروشی جدید است.
شرکای جدید به پیشنهادات خرده فروشی فعلی DoorDash در پوشاک، لوازم آرایشی، کالاهای ورزشی، لوازم خانگی و موارد دیگر می پیوندند.
در مورد ویژگیهای خرید جدید، DoorDash در حال بهینهسازی تجربه جستجو و اکتشاف در پلتفرم خود است تا جستجوی کاربران در فروشگاههای خردهفروشی را برای یافتن اقلام خاص مورد نیازشان آسانتر کند.
بهروزرسانی جدید گزینههای موجود در انبار مرتبطتری را ارائه میکند که کاربران میتوانند به سرعت به سبد خرید خود اضافه کنند.
این شرکت همچنین گزینه های برنامه ریزی قبلی را در اختیار مصرف کنندگان بیشتری قرار می دهد.
سخنگوی این شرکت در ایمیلی گفت که برخی از کاربران اکنون سه گزینه برای پنجرههای زمان تحویل مشاهده خواهند کرد، از جمله «اکسپرس» (معمولاً کمتر از یک ساعت)، «استاندارد» (یا در عرض دو ساعت) و «زمانبندی از پیش» (بالا).
در نهایت، DoorDash انتخاب جایگزینها را برای کاربران آسانتر میکند. در مواردی که فروشگاه فاقد کالایی است که کاربر سفارش داده است، شرکت اتوماسیون پیام رسانی را ایجاد کرده است تا ارتباط بین مشتری و شخص تحویل دهنده را بدون مشکل تر کند.
وقتی تحویلدهنده کالایی را بهعنوان موجود نشده علامتگذاری میکند، مشتری در برنامه درخواستی برای انتخاب بین گزینههای موجود دیگر دریافت میکند.
سرویس تحویل در تلاش است تا پلتفرم خود را توسعه دهد تا چیزی بیش از راهی برای سفارش غذا از رستوران های محلی باشد.
به عنوان مثال، این شرکت اخیراً راهی را برای رانندگان DoorDash راهاندازی کرده است تا بتوانند بازپرداختهای تجارت الکترونیک و سایر بستههای مشتریان را برای تحویل در مکانهای UPS، FedEx یا USPS دریافت کنند.
اعلامیه دو روز پس از آن منتشر شد که DoorDash فاش کرد که از طریق یک ویژگی جدید برای راهحل تحویل برچسب سفید DoorDash برای رستورانها، DoorDash Drive ، که به صاحبان رستوران اجازه میدهد تحویل را از وب سایت یا برنامه خود را در حالی که به شبکه پیک DoorDash ضربه می زنند.
این شرکت میگوید رستورانهای چینی و پیتزافروشیها اولین پذیرندگان این ویژگی بودهاند.