DoorDash ویژگیهای ایمنی جدیدی را برای افراد تحویلدهنده در پلتفرم خود عرضه میکند
به گزارش اپ خونه، DoorDash ویژگیهای ایمنی درونبرنامهای جدیدی را ارائه میکند تا به اطمینان حاصل شود که افراد تحویلدهنده در پلتفرم خود قبل، در حین و بعد از هر سفارش ایمن هستند. اکنون، اگر DoorDash تشخیص دهد که تحویل بیش از حد انتظار طول میکشد، برنامه بهطور خودکار بررسی میکند که آیا تحویلدهنده خوب است یا خیر. ویژگی جدید چک-این ابتدا در شهر نیویورک و واشنگتن راه اندازی می شود و سپس در سراسر کشور اجرا می شود.
افراد تحویل دهنده به یک ویژگی جدید “SafeChat” دسترسی خواهند داشت که هدف آن جلوگیری از حوادث ایمنی است. اگر برنامه زبان نامناسب یا توهینآمیز را در چت تشخیص دهد، فردی که پیام را ارسال کرده است یک اخطار دریافت میکند و به شخص تحویلدهنده این گزینه داده میشود که بدون جریمه، خود را از تحویل خارج کند. SafeChat اکنون در ایالات متحده، کانادا، استرالیا و نیوزلند فعال است.
در پاسخ به بازخورد افراد تحویلدهنده، DoorDash شروع به ارسال اعلان به مشتریان میکند و از آنها میخواهد که چراغهای ایوان یا خانهشان را با نزدیک شدن تحویلدهندهشان روشن کنند. این شرکت میگوید افراد تحویلدهنده گفتهاند که روشنایی بهتر، یافتن آدرس مناسب را برای آنها آسانتر میکند و در هنگام تحویل در شب احساس امنیت بیشتری میکنند.
DoorDash همچنین گزارش یک حادثه ایمنی در حین یا بعد از تحویل را برای افراد تحویلدهنده آسانتر میکند. اگر مشتری باعث شود آنها احساس ناامنی کنند، می توانند بلافاصله آن را از طریق چت درون برنامه ای گزارش کنند یا برای بررسی تماس بگیرند. آنها همچنین می توانند تحویل آن مشتری را در آینده مسدود کنند.
علاوه بر این، DoorDash با Samdesk، یک پلت فرم جهانی تشخیص بحران، برای ارائه هشدارهای ایمنی در زمان واقعی شریک است. در مواقع اضطراری، این شرکت به تحویلکنندگان و بازرگانان درباره این حادثه هشدار داده و عملیات در نزدیکی منطقه را متوقف میکند. این برنامه همچنین افراد تحویل دهنده را در نزدیکی هر منطقه آسیب دیده بررسی می کند تا مطمئن شود که خوب هستند.
ویژگیهایی که امروز اعلام شد، توسعهای از SafeDash، ابزار امنیتی درونبرنامهای DoorDash است که سال گذشته راهاندازی شد. DoorDash با ADT همکاری کرد تا دو ویژگی را در جعبه ابزار راه اندازی کند. ویژگی «تماس تضمین ایمنی» به کاربران اجازه میدهد در مواردی که احساس ناامنی کنند، از طریق برنامه Dasher با یک عامل ADT ارتباط برقرار کنند. “دکمه کمک اضطراری” به کاربران امکان می دهد در صورت نیاز به دنبال کمک باشند.