» اخبار اینترنت » Dropbox ابزار زمان‌بندی هوش مصنوعی Reclaim با پشتوانه Index Ventures را خریداری کرد
Reclaim
اخبار اینترنت

Dropbox ابزار زمان‌بندی هوش مصنوعی Reclaim با پشتوانه Index Ventures را خریداری کرد

شهریور 2, 1403 2۰12

به گزارش اپ خونه، Dropbox ابزار برنامه ریزی مبتنی بر هوش مصنوعی Reclaim.ai را خریداری کرده است که Calendly و Index Ventures را در میان حامیان خود به حساب می آورد.

این توسعه در یک پست وبلاگ در وب سایت Reclaim.ai فاش شد . Dropbox شرایط معامله را فاش نکرده است.

Reclaim.ai که در سال ۲۰۱۹ توسط هنری شاپیرو و پاتریک لایت بادی تأسیس شد، گفت که این شرکت قصد دارد به توسعه محصول خود تحت مالک جدید ادامه دهد.

همچنین اعلام کرد که متعهد به پشتیبانی مداوم از همه کاربران است. در هر پست وبلاگ، بیش از ۴۳۰۰۰ شرکت و بیش از ۳۲۰۰۰۰ نفر در سراسر جهان از این ابزار استفاده می کنند.

این استارت آپ تا به امروز بیش از ۹.۵ میلیون دلار سرمایه از سرمایه گذاران از جمله Calendly، Character.vc، Flying Fish، Gradient Ventures، Index Ventures، Operator Partners، Yummy Ventures و همچنین Raj Dutt، مدیرعامل Grafana و جیسون وارنر CTO سابق GitHub جذب کرده است.

تمرکز آن بر استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به کاربران برای مدیریت بهتر زمان و یافتن جایگاه هایی برای جلسات، وظایف، ایجاد عادات شخصی و استراحت است.

محصول آن که با Google Calendar ادغام می‌شود، همچنین به کاربران امکان می‌دهد ویژگی‌های زمان‌بندی متفاوتی مانند لینک‌های رزرو و امکان رزرو خودکار زمان‌ها بر اساس زمان‌بندی که برای همه شرکت‌کنندگان بهینه است، ایجاد کنند.

این ابزار با سایر ابزارهای زمانبندی مانند Calendly ، Clockwise و Doodle رقابت می کرد .

Reclaim.ai یک سطح رایگان اولیه برای کاربران فردی داشت، همراه با برنامه هایی برای تیم های کوچک که از ۸ دلار برای هر نفر در ماه شروع می شد. این شرکت خاطرنشان کرد که در حال حاضر هزینه های خود را تغییر نمی دهد.

در ویدئویی که در X منتشر شد، بنیانگذاران Reclaim.ai گفتند که کل تیم ۲۲ نفره آن به Dropbox می‌پیوندند.

Reclaim.ai همچنین در این پست نوشت:

«ماموریت Dropbox “طراحی روش کار روشن تر” است – هدفی که از زمان شروع Reclaim در سال ۲۰۱۹ با آن مشترک بوده است. با این ادغام، می توانیم از آن ماموریت حمایت کنیم و به میلیون ها نفر کمک کنیم تا برای چیزهایی که مهم هستند وقت بگذارند. »

Reclaim.ai تاکنون تنها از ادغام تقویم Google پشتیبانی کرده است، اما گفته است که قصد دارد به زودی پشتیبانی از Outlook را معرفی کند.

شرکت‌های بهره‌وری به طور فزاینده‌ای به دنبال ادغام ابزارهای مدیریت تقویم و زمان‌بندی با راه‌حل‌های خود هستند.

در اوایل سال جاری، Tiger Global و پلتفرم بهره‌وری با پشتوانه a16z، ClickUp استارت‌آپ تقویم Hypercal را با برنامه‌هایی برای ارائه ویژگی‌های زمان‌بندی به دست آوردند.

در ژانویه، Notion محصول تقویم جدید خود را بر اساس Cron معرفی کرد که در سال ۲۰۲۲ آن را خریداری کرد.

در اوایل این ماه، Dropbox نتایج سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ خود را منتشر کرد که درآمد ۶۳۴.۵ میلیون دلاری را گزارش کرد که ۱.۹ درصد در سال نسبت به سال گذشته رشد داشت و ۱۸.۲۲ میلیون کاربر پرداخت کننده در مقایسه با ۱۸.۰۴ میلیون در سال گذشته افزایش داشت.

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×