» استارتاپ » HR Signal به شرکت‌ها کمک می‌کند تا بفهمند برای چه کسی و چرا احتمال ترک کار بیشتر است
HR Signals
استارتاپ

HR Signal به شرکت‌ها کمک می‌کند تا بفهمند برای چه کسی و چرا احتمال ترک کار بیشتر است

اسفند 11, 1401 1۰14

به گزارش اپ خونه، جابه‌جایی بالای کارکنان اغلب نشانه‌ای از عدم کارایی استراتژی منابع انسانی یک شرکت است، اما تشخیص اینکه چه کسی به فکر ترک شرکت است نیز برای مدیران دشوار است.

HR Signal می‌خواهد با استفاده از الگوریتم‌هایی برای پیش‌بینی اینکه کدام کارمندان بیشتر به دنبال شغل دیگری هستند، نگهداری را آسان‌تر کند.

این استارتاپ تحلیل کارگری که ۵۰۰۰۰ موقعیت شغلی را محک زده است، امروز اعلام کرد که ۱.۶ میلیون دلار سرمایه اولیه از Gammite Ventures و Aaron Grossman جذب کرده است.

یکی از الگوریتم‌های HR Signal، به نام Employee Retention Engine، میلیاردها نقطه داده را از منابع عمومی، داده‌های بازار و داده‌های مسیر شغلی همتا، از جمله یک میلیون رزومه ناشناس، خرد می‌کند.

بنیانگذاران می‌گویند این استارت‌آپ از داده‌های داخلی بسیار کمی از مشتریان خود استفاده می‌کند تا حریم خصوصی کارکنان خود را حفظ کند و مشتریان جدید را سریع‌تر کند.

ساگی کوهن، یکی از بنیانگذاران، ایده HR Signal را در حین کار به عنوان دانشمند ارشد داده برای یک استارتاپ بینایی کامپیوتری با پشتوانه سرمایه گذاری مطرح کرد.

دانشمندان داده و متخصصان بینایی کامپیوتری هوش مصنوعی کمبود دارند و کوهن به طور مداوم توسط استخدام کنندگان تماس می گرفت، حتی اگر از کار خود راضی بود.

این امر او را بر آن داشت تا الگوریتمی بسازد تا به استخدام‌کنندگان کمک کند فقط با افرادی تماس بگیرند که در نقطه‌ای از شغل خود هستند که احتمالاً موقعیت فعلی خود را ترک می‌کنند.

کوهن و بنیانگذاران آن اندرو اسپات، دانیل گیلون و آرون گودمن در اوایل سال ۲۰۲۰ کار بر روی این الگوریتم را آغاز کردند.

در ابتدا، هدف آنها هدایت استخدام کنندگان به سمت افرادی بود که کمتر ارتقا یافته یا شناخته شده نیستند.

سپس در پایان سال، آنها یک مطالعه موردی داخلی داشتند که پیش‌بینی می‌کرد تعداد غیرطبیعی زیادی از افراد آماده برای ادامه کار هستند، و متوجه شدند که «رویداد گردش مالی» بزرگی وجود خواهد داشت، زیرا بسیاری از مردم احساس می‌کردند در نتیجه کار راکد شده‌اند.

پس از آن، تیم HR Signal تصمیم گرفت به جای جذب نیرو، بر افزایش حفظ کارمندان تمرکز کند.

اسپات گفت: «این روایت وجود دارد که مردم کمتر به شغل خود وفادار هستند و دائماً کار را ترک می کنند، اما وقتی داده ها را در یک مجموعه داده به اندازه کافی بزرگ تجزیه و تحلیل می کنیم، روند واقعاً به طور بالقوه متفاوت است. »

“کارفرمایان به دنبال موقعیت های رهبری در خارج هستند و به اندازه کافی از درون ارتقا نمی یابند.”

برای کمک به مشتریان در حفظ کارمندان، الگوریتم‌های HR Signal داده‌ها را از منابع داده‌های خارجی و عمومی ادغام می‌کنند.

علاوه بر میلیون‌ها رزومه ناشناس، نمونه‌های دیگری از داده‌ها شامل گزارش‌های درآمد، پرونده‌های اجباری و گزارش‌های IRS است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موقعیت های شغلی مختلف، HR Signal از اطلاعات حقوق و داده های بازار استفاده می کند، مانند تعداد آگهی های شغلی در هر منطقه برای هر نوع موقعیت، مدت زمان ارسال آنها، مدت زمان تکمیل آنها و اینکه آیا آن تعداد در حال رشد یا سقوط است همه داده ها مطابق با GDPR و CCPA هستند.

Spott گفت:

“اگر ما به دنبال رزومه یک فرد باشیم و او را با همتایان خود در آن موقعیت، با همان درجه خدمت و حقوق مقایسه کنیم، می‌توانیم حتی به صورت ناشناس، پروفایلی از یک فرد ایجاد کنیم و به مسیر شغلی و موقعیت، یا روند حقوق و دستمزد بعدی او نگاه کنیم. “

و افزود: این به شرکت‌ها کمک می‌کند تا بفهمند چه کسی در نیروی کارشان به احتمال زیاد شغل دیگری می‌خواهد یا توسط یک رقیب شکار می‌شود.

نمونه‌ای از بینش‌های تولید شده توسط سیگنال‌های منابع انسانی شامل تحرک داخلی، یا درصد افرادی است که موقعیت خود را، معمولاً از طریق ارتقا، در یک نیروی کار تغییر می‌دهند.

اسپات گفت: «تحرک داخلی چیزی است که واقعاً تداوم کسب و کار و حفظ استعداد و دانش ضمنی را توضیح می دهد.»

او افزود که اگر ۱۰ شرکت با اندازه مشابه در یک صنعت وجود داشته باشد، “ما فقط می توانیم به تحرک داخلی نگاه کنیم و بدانیم که کدام یک فرهنگ بهتر و احتمال عملکرد مالی بهتری دارند.”

بسیاری از شرکت‌ها قبلاً با کارمندان «مصاحبه‌های ماندگار» انجام داده‌اند تا در مورد آنچه که در مورد شغلشان دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند، بحث کنند.

آنچه سیگنال منابع انسانی می تواند انجام دهد این است که با ارائه یک گردش کاری پیشنهادی برای مصاحبه اقامت کارمند، فرآیند را کارآمدتر کند.

به عنوان مثال، می تواند به کارفرمایان کمک کند تا مسیری را به سمت ترفیع ایجاد کنند، از جمله پروژه ها یا مدارک خارجی که شخص باید قبل از رفتن به یک موقعیت بالاتر تکمیل کند.

بنیانگذاران HR Signal می‌گویند که الگوریتم‌های آن می‌تواند برای کمک به تنوع، برابری و ابتکارات گنجاندن استفاده شود.

Spott گفت: “توافق مشتری ما بسیار مشخص است که این اطلاعات باید برای همیشه مورد استفاده قرار گیرد.”

«ما نمی خواهیم از آن برای اعمال تعصبات یا نابرابری استفاده کنیم. در واقع، تمام اطلاعات یا تجزیه و تحلیل ما از مسیرهای شغلی، کاملاً عاری از هر نوع اطلاعات جمعیتی است. نه بر اساس گزارش‌های روند و تحلیل تاریخی، نه بر اساس جنسیت، نه بر اساس سن.»

مشتریان این استارت آپ شامل شرکت مشاوره منابع انسانی ERC است که توسط ۱۵۰۰ شرکتی که می خواهند فرهنگ محل کار خود را بهبود بخشند و از درون تبلیغ کنند استفاده می شود.

تاکنون، HR Signals در حالت بتا نرم طولانی برای اصلاح خروجی الگوریتم خود بوده است و با کارفرمایان از ۳۰ نفر تا ۳۶۰۰ نفر کار کرده است.

بنیانگذاران می گویند مشتری ایده آل آنها حداقل ۱۰۰ مشتری دارد زیرا این به HR Signal داده های بیشتری برای استفاده می دهد.

کوهن گفت: «ما وظیفه داریم در وسط ترکیب کارمند-کارفرما قرار بگیریم، اما واقعاً تلاش می کنیم برای هر دو طرف سودمند باشیم. و ما فکر می‌کنیم که این نقش بسیار خوبی است، زیرا تنش‌های زیادی وجود دارد، اما همچنین چیزهای خوبی که می‌تواند از طول یک رابطه و حفظ آن حاصل شود، وجود دارد.»

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×