HUSSLUP، یک لینکدین برای تجارت سرگرمی، برنامه وب را به صورت بتا راه اندازی می کند
به گزارش اپ خونه، HUSSLUP ، که در حال حاضر نسخه آزمایشی فقط دعوت است، یک برنامه جستجوی کار و شبکهسازی برای متخصصان خلاق در صنعت رسانه و سرگرمی است تا با استودیوها و شرکتهای تولیدی که به دنبال استخدام استعدادها هستند ارتباط برقرار کنند.
اکنون این شرکت نسخه تحت وب اپلیکیشن موبایل خود را معرفی کرد. هفته آینده به طور گسترده عرضه می شود.
مانند لینکدین، HUSSLUP به کاربران اجازه می دهد تا پست بنویسند، با دیگران ارتباط برقرار کنند و کنسرت ها را جستجو کنند.
با این حال، این برنامه به جای هدف قرار گرفتن برای عموم مردم، قصد دارد یک مرکز برای متخصصان خلاق در صنعت سرگرمی، بالا یا پایین خط، برای همکاری در یک پروژه، تبلیغ یک فیلم/نمایش تلویزیونی آینده، دعوت از دیگران به یک رویداد، پیدا کردن استعدادهای جدید و موارد دیگر باشد.
سایر ابزارهای انجمن عبارت از توانایی ایجاد گروه، اشتراکگذاری نمونههای خلاقانه رمزگذاریشده، چت از طریق پیامرسان درونبرنامه و ایجاد فهرستهای تماس مشروح برای هر پروژه، فیلم یا نمایش می باشند.
همزمان با راهاندازی وب، این شرکت همچنین ویژگیهای مبتنی بر وب جدیدی به نام «جستجوی حرفهای» را معرفی کرد، یک ویژگی اختصاصی که امکان جستجوی عمیقتر را فراهم میکند و «حالت Serendipity»، بخشی شبیه به Tinder در پلتفرم که در آن کاربران در آن قرار دارند و می تواند به سرعت با سایر اعضا ارتباط برقرار کند.
ابزارهای جدید ProSearch راهی را برای کارمندان فراهم میکند تا استعدادها را بر اساس معیارهای خاص، مانند سطح اعتبار، نمایندگی، نوع ژانر/پروژه، در دسترس بودن، مکانهایی که در آن مایل به کار هستند، وابستگیهای حرفهای و غیره جستجو کنند.
کاربران همچنین میتوانند استخدامهای احتمالی را در فهرستی ذخیره کنند، جایی که میتوانند نظرات خود را اضافه کنند، توجه داشته باشند که چه فردی را استخدام کردهاند و با دیگران به اشتراک بگذارند.
قابل ذکر است، این ابزار همچنین به کاربران اجازه می دهد تا نتایج جستجو را برای کشف استخدام های مختلف مرتب کنند.
این صنعت همچنان به دلیل حضور کم مورد انتقاد قرار می گیرد، بنابراین ویژگی جدید HUSSLUP افزوده قابل توجهی به جعبه ابزار آن است.
بر اساس گزارش تنوع هالیوود ۲۰۲۳ UCLA، در میان ۲۰۰ فیلم پردرآمد سینما در باکس آفیس آمریکای شمالی در سال ۲۰۲۲، افراد رنگین پوست (POC) تنها ۲۲ درصد از بازیگران اصلی، ۱۷ درصد از کارگردانان و ۱۲ درصد از نویسندگان را تشکیل می دهند .
کاربران وب همچنین «Serendipity Mode» را دریافت میکنند، قابلیتی که به آنها اجازه میدهد روی نمایههایی که اعضا، شرکتها و جوامع را نشان میدهند، با ماوس خود به راست یا چپ کلیک کنند.
کارت ها به صورت تصادفی سازماندهی شده اند تا به کاربران شانس بیشتری برای کشف طیف وسیعی از افراد بدهند.
H Schuster، بنیانگذار HUSSLUP، گفت:
“در آینده، این شرکت قصد دارد ویژگی های مبتنی بر وب بیشتری را راه اندازی کند. این شامل «Project Rosters» میشود، ویژگیای که به کاربران امکان میدهد فهرستی از استخدامهای خود تهیه کنند و برگههای تماس، گزارشهای آماری ناشناس برای مشوقهای مالیاتی و موارد دیگر را تولید کنند.”
HUSSLUP همچنین قصد دارد یک ابزار جستجوی متن، تصویر و ویدیو و همچنین توصیههای مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد کند.
بر خلاف اکثر حرفه ها، هیچ کتاب قانونی برای چگونگی کسب شغل در سرگرمی وجود ندارد.
در بیشتر مواقع، یا در مکان های مناسب ارتباط دارید، شانس در آن هفته با شما همراه است یا – اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید – یک بچه نپو هستید.
شوستر HUSSLUP را بهعنوان راهحلی بالقوه برای این مشکل دسته جمعی تأسیس کرد – همانطور که او و تیمش دوست دارند آن را «بازی قدیمی تلفن» بنامند.
شوستر که یک تهیه کننده اجرایی با ۲۰ سال تجربه در هالیوود است، روی نمایش های واقعیت مانند “MasterChef” و “The Biggest Loser” کار کرده است و به خوبی می داند که یافتن استعدادهای جدید چقدر می تواند ناامید کننده باشد.
شوستر گفت:
«وقتی پشت میز استخدام مینشستم، میدانی، به معنای واقعی کلمه پنج یا ده تماس تلفنی با همکاران، دوستان، یک مدیر، نماینده داشتم و پنج یا ده نام میگرفتم.
شما این افراد را نمیشناسید، بنابراین سعی میکنید اعتبار آنها را در IMDb و نمونههای خلاقانهشان در یوتیوب به دست آورید… بسیار دردناک و تفکیکشده است، و پیدا کردن فردی که در دسترس است و سپس بررسیشده میتواند بسیار طول بکشد. .»
“صادقانه بگویم، باید یک راه کارآمدتر و همچنین یک راه شادتر وجود داشته باشد، تا استعدادهای خلاق اول از همه جایی برای جمع آوری تمام اطلاعات حرفه ای خود داشته باشند و نمایه ای بسازند که واقعاً به آنها امکان می دهد داستان خود را بازگو کنند. خود را به صنعت به گونه ای که می خواهند دیده شوند معرفی کنند.”
اچ شوستر، بنیانگذار و مدیر عامل HUSSLUP
تمام نمایههای موجود در HUSSLUP اعتبار تأیید شدهای دارند تا اطمینان حاصل شود که همه افراد در برنامه در مقطعی در صنعت کار کردهاند.
شوستر ادعا می کند که حدود ۷۵ درصد از کاربران HUSSLUP حداقل در اواسط حرفه هستند، از کارگردانان، نویسندگان و تهیه کنندگان گرفته تا تدوینگرها، انیماتورها، آهنگسازان، سرپرستان موسیقی، مدیران هنری و غیره.
با این حال، هنگامی که برنامه از نسخه بتا خارج شد، شرکت می خواهد در نهایت دانشجویان و فارغ التحصیلان اخیر را که هنوز به دنبال ورود به این صنعت هستند دعوت کند.
HUSSLUP در حال حاضر با تعدادی از دانشگاه ها کار می کند.
این شرکت همچنین با شرکتها، استودیوها و سازمانهای تولیدی متعددی از جمله گروه استودیو یونیورسال، یونیورسال پیکچرز، بلوم هاوس، وستبروک موسس ویل اسمیت، AGBO برادران روسو، تولیدات بانکی تایرا بنکس، این رادیکل قانون دان چیدل و زنان در فیلم همکاری میکند.
در دسامبر ۲۰۲۲، HUSSLUP یک دور اولیه ۲.۵ میلیون دلاری به رهبری f7 Ventures و Fuel Capital با بودجه اضافی از Ulu Ventures، Gaingels و ۳۶۰ Venture Collective جمع آوری کرد.
پیش از این، HUSSLUP یک سرمایهگذاری اولیه را در سال ۲۰۲۱ از شتابدهنده Comcast NBCUniversal LIFT Labs که توسط Techstars طراحی شده بود، افزایش داد.
به گفته این شرکت، تا به امروز، HUSSLUP حدود ۶۰۰۰ عضو دارد.