» نرم افزار موبایل » Instagram Reels مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های متمرکز بر سازندگان از جمله بخش اختصاصی «روندها» را اضافه می‌کند
بروز رسانی Reels در اینستاگرام
نرم افزار موبایل

Instagram Reels مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های متمرکز بر سازندگان از جمله بخش اختصاصی «روندها» را اضافه می‌کند

فروردین 27, 1402 1۰19

به گزارش اپ خونه، در حالی که دولت‌ها در سراسر جهان نگرانی‌های فزاینده‌ای را درباره TikTok ابراز می‌کنند، رقیب آن اینستاگرام Reels مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها را با هدف سازندگان دریافت می‌کند.

متا  اعلام کرد که یک مقصد اختصاصی برای صوتی و هشتگ های پرطرفدار در Reels اضافه می کند، هدایایی را در Reels به کشورهای بیشتری گسترش می دهد، ابزارهای ویرایش Reels را بهبود می بخشد، معیارهای جدید و موارد دیگر اضافه می کند .

با این آخرین به‌روزرسانی، سازندگان می‌توانند آهنگ‌های پرطرفدار را در Reels ببینند. آنها می‌توانند ببینند چند بار از صدا استفاده شده است و سپس روی آن ضربه بزنند تا خودشان از آن استفاده کنند یا صدا را برای بعد ذخیره کنند.

سازندگان همچنین می‌توانند ببینند که موضوعات و هشتگ‌های پرطرفدار در Reels چه هستند.

برای دسترسی به مقصد اختصاصی جدید برای محتوای پرطرفدار، سازندگان باید به داشبورد حرفه‌ای خود رفته و گزینه «بررسی ترندهای امروزی Reels » را انتخاب کنند.

از آنجا، آنها به صفحه “Reels Trends” منتقل می شوند، جایی که می توانند صداها و هشتگ های پرطرفدار را پیدا کنند.

صفحه اختصاصی جدید اینستاگرام برای ترند صدا و هشتگ

صفحه اختصاصی جدید اینستاگرام برای ترند صدا و هشتگ

این شرکت می‌گوید هدف بخش اختصاصی جدید این است که به سازندگان کمک کند تا در مورد آنچه در حال حاضر محبوب است بیشتر بدانند تا از محتوای خود بهتر مطلع شوند و اطمینان حاصل کنند که در جریان ترندها هستند.

اینستاگرام همچنین در هفته‌های آینده دسترسی به ویژگی درآمدزایی Gifts را برای سازندگان در کشورهای بیشتری گسترش می‌دهد.

این ویژگی در استرالیا، کانادا، فرانسه، مکزیک، نیوزلند و بریتانیا عرضه خواهد شد. Gifts که برای اولین بار آزمایش آن را در سال گذشته آغاز کرد، به طرفداران این امکان را می دهد که از یک خالق مورد علاقه خود حمایت پولی مستقیم در قالب هدایای مجازی مضمون ارائه کنند.

این هدایا در اپلیکیشن اینستاگرام با استفاده از ارز مجازی Stars خریداری می‌شوند و می‌توانند از ۱۰ ستاره تا چند صد ستاره قیمت داشته باشند.

علاوه بر این، این شبکه اجتماعی در حال اضافه کردن یک ویژگی جدید است که به سازندگان نشان می دهد که طرفداران کدام هدیه برای آنها ارسال کرده اند.

هنگامی که سازندگان روی نماد قلب جدید در کنار حامیان خود ضربه می زنند، کاربر اعلانی دریافت می کند که سازنده هدیه آنها را دیده و تشخیص داده است.

ابزارهای ویرایش جدید اینستاگرام برای Reels

ابزارهای ویرایش جدید اینستاگرام برای Reels

به‌روزرسانی جدید همچنین ویرایش Reels خود را در اینستاگرام برای سازندگان آسان‌تر می‌کند، زیرا این برنامه کلیپ‌های ویدیویی، صدا، استیکرها و متن را در زیر یک صفحه ویرایش یکپارچه گرد هم آورده است.

این شرکت می‌گوید این تغییر، سازندگان را ترغیب می‌کند تا بخش‌هایی از Reels خود را با لحظه‌های مناسب به روشی بصری‌تر تنظیم کنند و زمان‌بندی کنند.

اینستاگرام قصد دارد ابزارهای دیگری را معرفی کند که برای ساده‌تر و آسان‌تر کردن ویرایش Reels برای سازندگان طراحی شده‌اند.

سازندگان همچنین می‌خواهند به بینش‌های Reels جدید دسترسی پیدا کنند تا درک بهتری از نحوه پیش‌فرض محتوایشان داشته باشند.

ابتدا، اینستاگرام یک معیار جدید «زمان تماشای کل» اضافه می‌کند که کل زمان پخش یک Reel ، از جمله زمان صرف شده برای پخش مجدد Reel را ثبت می‌کند. دوم، سازندگان به یک معیار جدید «میانگین زمان تماشا» دسترسی خواهند داشت که میانگین زمان صرف شده برای پخش یک Reel را که با تقسیم زمان تماشا بر تعداد کل پخش‌ها محاسبه می‌شود، ثبت می‌کند.

معیارهای جدید Reels اینستاگرام

اینستاگرام در یک پست وبلاگ توضیح داد:

“برای مثال اگر میانگین زمان تماشای شما ۱۷ ثانیه باشد، از بین تمام افرادی که Reel شما را تماشا کرده اند به طور متوسط ​​۱۷ ثانیه آن را تماشا کرده اند. این به شما کمک می کند تا بهتر بفهمید که افراد در کجا درگیر هستند یا در کجا ممکن است لازم باشد یک قلاب قوی تری ایجاد کنید تا بینندگان بیشتری بمانند.”

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید به سازندگان بینش بیشتری در مورد اینکه چگونه در رشد Reels آن‌ها کمک می‌کند، می‌دهد، زیرا سازندگان اکنون یک اعلانی دریافت می‌کنند که کسی مستقیماً آنها را از Reels خود دنبال کند.

به‌روزرسانی‌های جدید در زمانی ارائه می‌شوند که برای متا منطقی است که سعی کند از بررسی‌های فزاینده پیرامون TikTok استفاده کند که توسط بسیاری از کشورهای جهان در دستگاه‌های دولتی ممنوع شده است و در حال حاضر با ممنوعیت احتمالی در ایالات متحده مواجه است .

با توجه به این شرایط، تعجب آور نیست که اینستاگرام رقیب آن خود را تقویت کرده و آن را برای سازندگان جذاب تر می کند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×