Koo، جایگزین هندی توییتر، در بحبوحه کمبود بودجه به دنبال شریک استراتژیک است
به گزارش اپ خونه، به گفته یکی از بنیانگذاران، Koo، جایگزین توییتر در هند، به دنبال یافتن یک شریک استراتژیک با قدرت توزیع است که به گفته یکی از بنیانگذارانش، در بحبوحه کمبود بودجه در این استارت آپ، که توسط Accel حمایت می شود، وارد مرحله بعدی می شود.
مایانک بیداواتکا، یکی از بنیانگذاران Koo، در پستی در لینکدین نوشت که این استارت آپ – که تا به امروز بیش از ۵۰ میلیون دلار جمع آوری کرده است ، طبق پلتفرم بینش سرمایه گذاری The Kredible – قصد داشت بر مقیاس خود تمرکز کند، اما شرایط رو به کاهش بازار آن را مجبور کرد که به دنبال شریک باشد.
او نوشت: «از رشد سریع تا کاهش رشد و اثبات اقتصاد واحد، در عرض ۶ ماه پس از آزمایش درآمد، چرخشی ۱۸۰ درجه ای انجام دادیم و ثابت کردیم که این یک تجارت واقعی است.»
این شبکه اجتماعی روی این ایده شرط بندی می کند که رویکرد آن در پشتیبانی از چندین زبان محلی به برنامه همنام کمک می کند تا به طور گسترده با توده های بزرگتر طنین انداز شود.
این پلتفرم در دو سال گذشته بسیاری از سیاستمداران و شخصیت های ورزشی هندی را به خود جذب کرده است.
او نوشت که Koo- که به گفته دو نفر آشنا با این موضوع حداقل برای سه چهارم یک دور جدید سرمایه گذاری را جمع آوری کرده است – برای مرحله بعدی خود به بودجه یا مشارکت استراتژیک نیاز دارد.
با واقعیت کنونی بازار سرمایهگذار کند، بهترین راه رو به جلو این است که با کسی شریک شوید که قدرت توزیع را داشته باشد تا به Koo انگیزه زیادی برای کاربر بدهد و به رشد آن کمک کند.
پست بیدواتکا به دنبال گزارش های قبلی رسانه های محلی است که می گفتند Koo با پول نقد دست و پنجه نرم می کند و به دنبال فروش استراتژیک است. Arc گزارش داد که این شرکت با چندین شرکت از جمله مایکروسافت تماس گرفته است.
او با بیان اینکه حتی متا، پدرخوانده پلتفرمهای اجتماعی، برای ایجاد ویژگیهای اساسی در اپلیکیشن Threads زمان میبرد، نوشت: «فقط با ۶ ماه بیشتر در مسیر خود، توییتر را در هند شکست میدادیم».
به گفته شرکت اطلاعاتی موبایل Sensor Tower که یکی از مدیران صنعت دادههایش را به اشتراک گذاشته است، Koo، که در بازارهایی از جمله هند و برزیل فعالیت میکند، کمتر از ۱ میلیون کاربر فعال ماهانه در برنامه خود دارد.