Long Story Short یک استارتاپ جدید تجارت الکترونیک کالاهای لوکس
به گزارش اپ خونه، یک استارتاپ جدید تجارت الکترونیک کالاهای لوکس با نام Long Story Short مفهومی تحریک آمیز دارد: ۱۰۰۰ دلار در ماه برای پیوستن به امتیاز خرید مجموعه انتخاب شده آن.
جوزف آینهورن ، بنیانگذار آن، معتقد است که این بخش از بازار تجارت الکترونیک را درک می کند و چرا بسیاری از سرمایه گذاری های آنلاین لوکس تا به امروز موفق نشده اند.
بنیانگذار، که بهخاطر سایت تجارت الکترونیکی خود در دهه ۲۰۱۰، The Fancy، رقیب پینترست قابل خرید، شناخته شده است، میگوید که افراد با ارزش خالص از تجربه آنلاین خود بیشتر از نظر حفظ حریم خصوصی و امنیت مطالبه میکنند.
در Long Story Short، کلوپ خرید خصوصی رویکرد متفاوتی نسبت به سایر سایتهای خرید دارد.
مشتریان بالقوه علاوه بر اینکه صرفا نیاز به داشتن بودجه برای پرداخت هزینه ماهانه ۱۰۰۰ دلاری خود دارند، باید برای پذیرش درخواست دهند.
پس از ورود، مشتریان می توانند از ۵۰۰۰۰ محصول لوکس منتخب دستی سایت خرید کنند، دسته بندی هایی مانند دکوراسیون منزل، پوشاک لوکس، هنر، کارت، جواهرات، ساعت، وسایل و غیره، یا می توانند LSS (Long Story Short) درخواست کنند.
پیشنهاد ارزش – اگر بتوان از چنین کلمه ای برای چنین خدمات پرهزینه ای استفاده کرد – این است که LSS معامله را از طرف مشتری مدیریت می کند.
این به معنای مذاکره با فروشندگان، خرید کالا، سپس بازرسی و تایید اصالت کالا، قبل از ارسال آن به خریدار است.
این اجازه می دهد تا تراکنش های مشتری برای فروشنده ناشناس بماند – چیزی که در بین افراد با ارزش خالص به دلیل خطرات امنیتی ناشی از به خطر افتادن نام، آدرس یا شماره تلفن آنها ارزشمند است.
در حالی که LSS این اطلاعات را خواهد داشت، تجربه Einhorn در تجارت الکترونیک به این معنی است که او قبلاً با دنیای کلاهبرداری آنلاین و نحوه مبارزه با آن آشنا بوده و شرکت جدید را با توجه به حفظ حریم خصوصی ساخته است.
این شرکت جزئیات اقدامات امنیتی خود را برای دعوت نکردن هکرها بیان نمی کند، اما خاطرنشان می کند که امنیت را برای راحتی در برخی موارد با جمع آوری یا ذخیره نکردن چیزی جز اطلاعات ضروری معامله می کند. علاوه بر این، برخی از سیستم های آن حتی به وب متصل نیستند.
مفهوم یک باشگاه خرید خصوصی چیزی است که آینهورن آن را به سایر تلاشها در ارائه غذا به افراد با ارزش خالص تشبیه میکند، مانند راهاندازی خانه حراج شخصی خود توسط فارل در سال گذشته.
به علاوه، آینهورن استدلال میکند که اشتراک LSS برای هر کسی که در حال حاضر حداقل ۱۰۰۰ دلار در ماه برای کالاهای لوکس هزینه میکند، به دلیل پساندازی که ارائه میکند، منطقی است.
او استدلال میکند که بازارهای آنلاین امروزی اغلب بهشدت اقلام خود را بازاریابی میکنند، به این معنی که مردم با پرداخت بیش از حد از ضایعات بازار حداقل ۱۰۰۰ دلار میپردازند.
اینهورن توضیح میدهد که همه به سمت یک نوع کالای با قیمت بالا کشیده میشوند. او می گوید:
“شماره یک، ما به شما مواردی را توصیه می کنیم – می توانید مواردی را ببینید که احتمالاً در مورد آنها نمی دانستید و می توانید در آنها مشارکت کنید. و سپس، شماره دو، به ما اجازه دهید بهترین قیمت ممکن را دریافت کنیم، نه اینکه فقط در جایی وارد شوید. “
او معتقد است که ترکیبی از حذف هزینه های بازار و ایجاد ارتباط مستقیم با فروشندگان، پس انداز LSS می تواند هزینه اقلام لوکس را بین ۲۰ تا ۴۰ درصد کاهش دهد.
آینهورن میگوید: «آنچه ما امیدواریم این است که با داشتن این قدرت خرید جمعی از خرجکنندگان جدی – مانند خریداران جدی – ما به عنوان یک گروه شرایط بهتری را برای همه باز کنیم.»
در همین حال، LSS خود اقلام را علامت گذاری نمی کند و هیچ هزینه دیگری فراتر از اشتراک (گران قیمت) دریافت نمی کند.
با این حال، آینهورن میداند که این مدل کسبوکار، بهویژه در شرایط اقتصادی کنونی که قیمت مسکن بسیار بالا است، جوانان توان خرید خانه را ندارند، اخراجها بیداد میکنند، و رویای آمریکایی برای بسیاری به تعویق افتاده است، کاربردی است.
او میگوید “علیرغم وضعیت اقتصاد بزرگتر، افراد ثروتمند همچنان ثروتمند میمانند، به این معنی که استارتآپ در حال حاضر تعداد انگشت شماری از مشتریان را دارد که حتی قبل از راهاندازی ثبت نام کردهاند، از جمله مدیران شرکتهای مورد علاقه ما، ورزشکاران، سرگرمیها و افراد اهل فناوری ما و به لطف قیمت اشتراک آن، LSS برای شکستن یا موفقیت به یک پایگاه کاربری بزرگ نیاز ندارد.”
او خاطرنشان می کند که حتی به اندازه ۱۰۰ مشتری، “بسیار زیاد خواهد بود”.
بنیانگذار معتقد است که LSS فراتر از این خواهد رفت و توضیح داد که بازار جهانی برای خرده فروشی لوکس مانند این وجود دارد.
آینهورن میگوید: «ما معتقدیم که تنها در ایالات متحده آمریکا، خاورمیانه و چین، صدها هزار عضو بالقوه در هر یک از این بازارها وجود دارد که ما امروز سعی خواهیم کرد به دنبال آنها برویم. در برخی موارد، آن دسته از مشتریان علاقه کمتری به پوشیدن برندهای لوکس دارند، اما بیشتر علاقه مند به افزودن کالاهای لوکس به خانه های خود هستند، مانند چین.»
او همچنین پیشنهاد میکند که بازار دستنخوردهای از متخصصان جوان وجود دارد که لوکس را به عنوان یک طبقه دارایی برای سرمایهگذاری در نظر میگیرند، همانطور که ممکن است به چیزی مانند ارزهای دیجیتال نگاه کنند.
با این حال، LSS قصد دارد مشتریان را از تجمیع وجوه خود برای اشتراک با بررسی برنامهها منصرف کند. در عوض، افراد با ارزش خالص میتوانند با پرداخت هزینههای ماهانه دیگران، مانند بچهها یا دستیارانشان، «اسپانسر» شوند.
تجربه تجارت الکترونیکی و توانایی این بنیانگذار در پرورش پیروان به اوایل دهه ۲۰۱۰ باز می گردد.
اولین استارتاپ خرید او، Fancy، در میان نخبگان فناوری، مانند جک دورسی، بنیانگذار توییتر ، کریس هیوز از متا، تیم کوک اپل، و همچنین سرمایه گذارانی مانند شریک آلن و شرکت، لروی کیم، طرفدارانی پیدا کرد .
در همین حال، سرمایه گذاران در Fancy شامل VCs Marc Andreessen و Ben Horowitz، Allen & Company، General Catalyst ، Esther Dyson ، مالک سلتیکس ، Jim Pallotta ، خالق MTV، باب پیتمن ، مدیر سابق eBay Maynard Webb ، Eric Eisner ، Jeff Samberg Kutcher و Ash بودند.
در دورهای بعدی، کارلوس اسلیم دومیت مکزیکی و سی سی سی ، یک شرکت هلدینگ ژاپنی که در پشت زنجیره خرده فروشان کتاب و رسانه تسوتایا قرار داشت را نیز وارد بازار کرد.
اگرچه Fancy دوام نیاورد، آینهورن شرکتهای دیگری را تأسیس کرد، از جمله یک فروشگاه کتابهای مصور مستقر در نیویورک برای کودکان ، یک موتور نرمافزار تجارت الکترونیک The Archivist (که از حمایت کوچر نیز برخوردار بود) و یک شبکه اجتماعی برای افرادی که پیاده روی را دوست دارند.
با LSS، او با حمایت سرمایه گذاران جدید، بنیانگذاران Misfit Market Abhi Ramesh (مدیر عامل) و ادوارد لاندو، به تجارت الکترونیک باز می گردد. این استارت آپ حدود ۵۰۰۰۰۰ دلار جمع آوری کرده است.
در حال حاضر، Long Story Short مستقر در نیویورک یک تیم هفت نفره است و تنها قصد دارد با افزایش مشتریان خود، تعداد کارمندان خود را به خدمات اضافه کند.
در حال حاضر، راه اندازی تجارت الکترونیک از طریق وب و به عنوان یک برنامه تلفن همراه برای iOS در دسترس است .
او می افزاید:
«این محصولات هزینه زیادی دارند و تعداد زیادی از آنها وجود دارد. جادویی در آن وجود دارد. اینکه ما فکر میکنیم ارزش ماندگاری دارند و ارزشش را دارند، میتوانم بگویم یک باشگاه عضویت خصوصی برای خریداران قدرت، جایی که کسی به حفظ حریم خصوصی خود فکر میکند، و همچنین کسی به فکر گرفتن بهترین معامله برای آنهاست. . . من فکر می کنم که این مبلغ می تواند به سرعت از ۱۰۰۰ دلار در ماه در ROI فراتر رود.»