استارتاپ

Luxury Presence، که ابزارهای بازاریابی برای مشاوران املاک می سازد، ۱۹.۲ میلیون دلار جمع آوری می کند

به گزارش اپ خونه، بازاریابی املاک و مستغلات آسان نیست. مشاوران املاک نه تنها باید نوسانات بازار را تحمل کنند، بلکه باید با خریداران در جایی که خرید می کنند ملاقات کنند – تجارب بازاریابی قانع کننده و در عین حال تحت کنترل نگه داشتن هزینه ها ایجاد کنند.

مالت کرامر در حین کار به عنوان مشاور بازاریابی برای شرکت املاک و مستغلات Jade Mills، موانع راه را از نزدیک تجربه کرد.

برای رسیدگی به آنها، او Luxury Presence را تأسیس کرد ، استارت‌آپی که راه‌حل‌های بازاریابی را برای آژانس‌های املاک، تیم‌ها و کارگزاری‌ها ارائه می‌دهد.

کرامر گفت:

«ما محصولات و خدماتی را ارائه می‌دهیم که به نمایندگان املاک، تیم‌ها و کارگزاری‌ها کمک می‌کند در همه محیط‌های اقتصادی و بازارهای مسکن موفق شوند. این به ما اجازه داد تا در طول همه‌گیری، کاهش سرعت فناوری و کاهش سرعت در املاک و مستغلات، به رشد خود ادامه دهیم.»

حضور لوکس

دفاتر اصلی Luxury Presence در سانتا مونیکا، کالیفرنیا

Luxury Presence که اعلام کرد ۱۹.۲ میلیون دلار در دور سری B1 به رهبری Bessemer Venture Partners با مشارکت Switch Ventures و سایر سرمایه گذاران موجود جمع آوری کرده است، طیف وسیعی از ابزارها و خدمات را ارائه می دهد که برای کمک به مشاوران املاک در بازاریابی املاک خود برای خریداران خانه طراحی شده است.

Luxury Presence به ایجاد وب سایت های املاک، تبلیغات، استراتژی های بازاریابی محتوا، تعامل در رسانه های اجتماعی و موارد دیگر کمک می کند.

با استفاده از پلتفرم و سیستم مدیریت محتوای آن، مشتریان می توانند صفحات وب و ارائه های خود را برای املاک بسازند، یا دارایی های خود را در پایگاه داده جستجوی خانه در حال رشد Luxury Presence فهرست کنند.

اخیراً، Luxury Presence  یک برنامه تلفن همراه مبتنی بر هوش مصنوعی برای مشاوران املاک با ویژگی‌های همکاری مشتری در نسخه بتا خصوصی به نام Presence Copilot را راه‌اندازی کرده است.

کرامر گفت:

“Luxury Presence بر ارائه خدمات به متخصصان املاک و مستغلات با عملکرد بالا با فناوری مدرن و بهترین در کلاس متمرکز است. پلت فرم ما یک راه حل جامع و یک مرحله ای برای بازاریابی املاک و مستغلات، برندسازی و ارتباط با مشتری ارائه می دهد و تضمین می کند که نمایندگان، تیم ها و کارگزاری ها تمام ابزارهای مورد نیاز برای ارتقای برند خود و رشد کسب و کار خود را دارند.”

جدای از غوغای بازاریابی، Luxury Presence در واقع در حال رشد است، با پایگاه مشتریانی که اکنون به بیش از ۱۰۰۰۰ نماینده املاک و مستغلات می رسد.

Luxury Presence با تیمی متشکل از ۶۰۰ کارمند، از جمله ۳۰۰ کارگر تمام وقت مستقر در ایالات متحده، قصد دارد از بخش جدید – که مجموع درآمد آن را به ۵۲.۵ میلیون دلار می رساند – برای حمایت از توسعه محصول خود استفاده کند.

کرامر گفت: «مانند بسیاری از شرکت‌ها، Luxury Presence در سال گذشته هزینه‌ها و نرخ سوخت را از نزدیک مدیریت کرده است تا از نیاز به سرمایه اضافی جلوگیری کند.»

باید به مدیریت عاقلانه هزینه ها ادامه دهد. در حالی که شرکت های پروتکل از لحاظ تاریخی مشکل چندانی برای تامین سرمایه نداشته اند، سال گذشته شاهد کاهش شدید این بخش بودیم.

شرکت‌های پروتکل تحت حمایت VC در سال ۲۰۲۲، ۱۹.۸ میلیارد دلار جمع‌آوری کردند که ۳۸ درصد نسبت به سال ۲۰۲۱ کاهش داشته است.

مرکز فناوری و نوآوری املاک و مستغلات گزارش می‌دهد که کاهش بودجه دومین سال سرمایه‌گذاری برای پروپ‌تک از سال ۲۰۱۸ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا