» اخبار اینترنت » Match رهبری اجرایی را بازسازی می کند، معاون سابق محصول Snap را به عنوان CTO جدید استخدام می کند
Match
اخبار اینترنت

Match رهبری اجرایی را بازسازی می کند، معاون سابق محصول Snap را به عنوان CTO جدید استخدام می کند

بهمن 7, 1401 1۰12

به گزارش اپ خونه، Match Group، شرکت مادر چندین برنامه دوستیابی محبوب، از جمله Tinder و Hinge، یک تیم مدیریت اجرایی اصلاح شده را اعلام کرده است.

مهم‌تر از همه، این شرکت معاون سابق محصول در اسنپ ویل وو را به عنوان مدیر ارشد فناوری جدید خود در نقشی تازه ایجاد شده به خدمت می‌گیرد. این شرکت می‌گوید وو بر نوآوری محصول در مجموعه برنامه‌های Match نظارت خواهد کرد.

وو در طول مدت حضورش در اسنپ، تیمی را که مسئولیت ایجاد و تجاری‌سازی پلتفرم‌های توسعه‌دهنده اسنپ را بر عهده داشت، رهبری کرد.

وو ایجاد بسیاری از ویژگی‌های محبوب اسنپ، از جمله پلتفرم محتوای «Discover»، ویژگی پیام‌رسانی «چت» و ابتکار بازی‌های اجتماعی اسنپ را رهبری کرد. Match می گوید وو اکنون مستقیماً با مدیران خود برای راه اندازی ویژگی های جدید، فناوری های نوظهور و محصولات نوآورانه همکاری خواهد کرد.

برنارد کیم، مدیرعامل Match Group در بیانیه‌ای گفت: «ویل واقعاً یک دانشمند محصول است. به مدت نه سال، او فناوری‌های جدیدی را در مقیاس ایجاد کرده است که تجارب و انتظارات کاربر از محصولات اجتماعی را بازتعریف کرده است، به ویژه در بین ژنرال Z. در اسنپ وصل شوید، وباید دید که او چه چیزی را در تجربه دوستیابی به ارمغان خواهد آورد.

این تیم رهبری دارای دانش عمیق، سوابق ثابت شده است و همه ما آماده همکاری و استفاده از فرصت های پیش رو هستیم.

این شرکت همچنین اعلام کرد که گری سویدلر، که قبلاً مدیر عملیات و مدیر مالی Match بود، رئیس و مدیر مالی گروه خواهد شد. علاوه بر این، Malgosia Green که قبلاً مدیرعامل Plenty of Fish بود، مدیر اجرایی Match Group Asia خواهد شد.

یکی دیگر از تغییرات رهبری، حسام حسینی، مدیرعامل برندهای Match و Affinity، به‌عنوان مدیر عامل شرکت Evergreen & Emerging Brands خواهد بود.

در این سمت، حسینی علاوه بر برندهای نوظهور مانند The League، BLK و Chispa بر Match، Meetic، Plenty of Fish و OkCupid نظارت خواهد داشت. در آخر، جاستین مک‌لئود، بنیان‌گذار و مدیرعامل هینج، اکنون مستقیماً به کیم گزارش می‌دهد.

Match می‌گوید تغییرات جدید برای به حداکثر رساندن سودآوری، افزایش رشد، ساده‌سازی عملیات و اولویت‌بندی فرصت‌های تجاری جدید طراحی شده‌اند. این حرکت در حالی انجام می شود که Match به دنبال توسعه تجارت خود فراتر از خواستگاری سنتی مبتنی بر سوایپ و به اصطلاح “متاورس” است.

Match قبلاً در مورد برنامه های خود برای یک متاورز دوستیابی صحبت کرده است که با اقتصاد مبتنی بر کالاهای مجازی، صدای بلادرنگ و امکان ملاقات دوستداران آنلاین در یک فضای مجازی برای گفتگو کامل شده است.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×