Match Group با هوش مصنوعی ثابت پیش می رود و دانش آموخته Zynga را به عنوان رهبری تیم متمرکز بر هوش مصنوعی منصوب می کند
به گزارش اپ خونه، Match Group، شرکتی که برنامه های دوستیابی مانند Tinder و OkCupid را پشت سر می گذارد، در مورد رابطه خود با هوش مصنوعی جدی است.
پس از بازی با برخی از ویژگیهای مبتنی بر هوش مصنوعی در Tinder،شرکت Match Group با انتصاب رئیس سابق رشد Zynga، مارک کانتور، به عنوان معاون نوآوری، کارها را به سطح بعدی ارتقا میدهد.
کانتور که استارتآپهایی مانند Yellowbrick و Graffiti را نیز پایهگذاری کرد، تیم کوچکی از مهندسان و طراحان را رهبری میکند که بر روی آوردن فناوریهای جدید به برنامههای Match Group تمرکز دارند.
ویل وو گفت:
“بهره گیری از راه حل های نوظهور هوش مصنوعی ما یکی از حوزه های تمرکز کلیدی خواهد بود، زیرا ما راه هایی را برای سهولت درگیر کردن کاربران در برنامه های دوستیابی، ارائه ابزارهایی برای کمک به کاربران برای نشان دادن فردیت خود و افزایش ایمنی و دسترسی به برنامه هایمان، ارائه می دهیم.”
Match Group تیم کانتور را ASL میخواند که مخفف Art x Science Lab است و اشارهای به خط دریافت اینترنت قدیمی، «ASL?» است. (سن، جنس، مکان).
Match در حال حاضر کار روی برخی از ابزارهای هوش مصنوعی را آغاز کرده است. اخیراً Tinder اعلام کرده است که یک ویژگی انتخاب عکس با هوش مصنوعی را آزمایش می کند که به آلبوم عکس کاربران نگاه می کند تا عکس هایی را انتخاب کند که بهترین عملکرد را در برنامه داشته باشند.
در رویداد رویترز ماه گذشته، مارک ون ریسویک، مدیر ارشد اجرایی Tinder به این ایده اشاره کرد که کاربران میتوانند بیوگرافی دوستیابی خود را با هوش مصنوعی مولد بنویسند.
ایده دوستیابی مبتنی بر هوش مصنوعی ممکن است برای مصرف کنندگانی که می خواهند تجربه دوستیابی آنلاین آنها تا حد امکان معتبر باشد، نگران کننده باشد.
اما Match Group در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که نوآوریهای آن بیش از حد غیر صادقانه به نظر نرسد.
مدیر عامل برنارد کیم در آخرین تماس درآمدی Match Group گفت:
«ضروری است که ویژگیها و ابزارهای ما اعتماد، اصالت و احترام را افزایش دهند و در نهایت منجر به مسابقات و تاریخهای بهتر در زندگی واقعی شوند. تا پایان سال، ما انتظار داریم تعدادی ابتکار را راهاندازی کنیم که از هوش مصنوعی مولد برای از بین بردن ناهنجاریها استفاده میکند، دوستیابی را پاداشدهندهتر و شگفتزدهتر و خوشحالکنندهتر برای کاربران میکند، همه این ها بهگونهای خواهند بود که بر اصالت و حفظ بالاترین اصول اخلاقی و اخلاقی تمرکز کند و استانداردهای حفظ حریم خصوصی اعمال می شود.»