Mavn اپلیکیشن خود را برای ارتباط اینفلوئنسرها با برندها و ارائه تجربیات پولی راه اندازی می کند
به گزارش اپ خونه، Mavn ، یک استارتآپ جدید که توسط زنان تأسیس شده و تولیدکنندگان محتوا را با برندها و سایر مشاغل مرتبط میکند، اپلیکیشن خود را راهاندازی کرد و به کاربران امکان دسترسی به تجربیات مختلف، از بستههای روابط عمومی و پستهای پولی گرفته تا کمپینها، عکسبرداری، رویدادها، غذا خوردن در رستورانهای شیک و بیشتر می دهد.
این برنامه بر روی دستگاه های iOS و Android در دسترس است. سازندگان میتوانند در میان دستههایی مانند «غذاخوری»، «پرداخت شده»، «تجربهها»، «میلرها» و «غیر انتفاعی» حرکت کنند و برای هر فرصتی که فهرست شده است درخواست دهند.
برندها – که به داشبورد درونبرنامهای با ابزارهای بررسی، بینش و ویژگی تقویم دسترسی دارند – سپس متقاضیان را بررسی میکنند و یا میپذیرند، رد میکنند یا آنها را در فهرست انتظار قرار میدهند.
اگر یک سازنده پذیرفته شود، آنها این گزینه را دارند که با تیم Mavn یا “دربان” از طریق چت صحبت کنند تا در مورد مراحل بعدی صحبت کنند.
حتی قبل از درخواست، کاربران می توانند برای پرسیدن سوال به کارمند Mavn پیام دهند. همچنین تمامی قراردادها و پرداخت ها در داخل اپلیکیشن انجام می شود. اینفلوئنسرها می توانند عکس ها و فیلم ها را نیز آپلود کنند.
Mavn در حال حاضر فقط برای سازندگان محتوا که در میامی، فلوریدا مستقر هستند در دسترس است. نسخه بتا در ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ منتشر شد.
این اپلیکیشن اواخر امسال در لس آنجلس، کالیفرنیا و نیویورک عرضه خواهد شد. این شرکت گفت که Mavn همچنین قصد دارد در آینده در بازارهای بینالمللی مانند «مقاصد تابستانی داغ» مانند سنت تروپز، میکونوس، تلآویو و ایبیزا گسترش یابد.
در زمان راهاندازی، فرصتها از کمپینهای پولی با Crown Royal Regal Apple، FitTea و برند لباس شنا Natki Swim گرفته تا محصولات رایگان مانند مراقبت از پوست، لباس، مکملهای تناسب اندام و موارد دیگر را شامل میشود.
Mavn همچنین با سازمانهای غیرانتفاعی مانند Charity Buzz، Angel Watching Over Me Foundation، Jamie’s Rescue و The Playing for Change نیز همکاری میکند.
بنیانگذار اولیویا اورموس خاطرنشان کرد که در حال مذاکره با مسابقات تنیس اوپن میامی و میامی دلفین از NFL برای تجربیات آینده است.
استفاده از این برنامه رایگان است، با این حال، کاربران باید ابتدا یک پرسشنامه را پر کنند تا در نظر گرفته شود. Mavn بهجای اولویتبندی تعداد فالوورها، روند پذیرش جالبی دارد .
اورموس به ما گفت: “این فقط مربوط به فالوورهای من نیست. من کسی را پذیرفتم که ۹۰۰۰ فالوور داشت.”
Mavn بر پذیرش کاربران بر اساس عواملی مانند تنوع، تعامل و خلاقیت و سایر موارد تمرکز دارد.
نمونه ای از تعامل ضعیف این است که یک سازنده یک میلیون دنبال کننده داشته باشد و فقط ۲۰۰ نفر پست های او را لایک کنند.
Ormos گفت، بسته به موقعیت، سازندگانی که همه نظرات خود را پنهان می کنند نیز ممکن است در نظر گرفته نشوند.
«من همچنین به سطح تولید محتوا و خلاقیت نگاه می کنم. من فکر می کنم که کسی که در راه است برای من به همان اندازه هیجان انگیز است که کسی که قبلاً تثبیت شده است. من همچنین به دنبال روابط متقابل هستم. آیا هیچ کدام از سازندگان ما دوستان مشترکی دارند؟ ما به دنبال اعتماد هستیم.»
اورموس گفت Mavn فقط “مدل زیبا” معمولی را نمی پذیرد. من یک شعبده باز در برنامه دارم.
«من کسی را دارم که در محتوای قایق سواری تخصص دارد. این همه جور چیزهایی است و این هدف من بود که وارد آن شوم. بنابراین، از دیدن متقاضیان متنوع خوشحالم.»
سازندگان همچنین باید در رسانه های اجتماعی تأیید شوند و ۱۸ سال یا بیشتر داشته باشند تا پذیرفته شوند.
Mavn ادعا می کند که تاکنون هزاران متقاضی دریافت کرده است، اما طبق گفته این شرکت، تاکنون تنها حدود ۳۰۰ کاربر را پذیرفته است که مجموعاً ۵۰ میلیون دنبال کننده دارند.
در حالی که اورموس از به اشتراک گذاشتن نام کاربران برجسته Mavn خودداری کرد، او فاش کرد که بازیکنان NBA، بازیگران زن نتفلیکس و HBO و همچنین هنرمندان برتر پخش Spotify ثبت نام کرده اند.
هنگامی که یک سازنده پذیرفته شد، دو برنامه برای انتخاب وجود دارد: Mavn و Mavn+. طرح اساسی Mavn برای ثبت نام نیاز به یک حساب اینستاگرام دارد و سازندگان فقط می توانند برای تجربه های بدون پرداخت اقدام کنند.
از سوی دیگر، Mavn+ از کاربران میخواهد که با حساب فیسبوک خود ثبت نام کنند تا اطلاعات خود را از طریق متا به اشتراک بگذارند.
Ormos توضیح داد که این برای اطمینان از اینکه برندها می توانند تمام بینش کاربران را ببینند تا تأیید کنند که آیا اینفلوئنسر مناسب برای همکاری هستند یا خیر. کاربرانی که با Mavn+ ثبت نام می کنند به فرصت های پولی دسترسی پیدا می کنند.
Mavn قصد دارد در آینده برنامه های اشتراک پولی را راه اندازی کند که Mavn+ گران ترین است.
اگرچه Mavn صفر در صد پورسانت از سازندگان دریافت میکند، اما برندها برای نمایش در برنامه ملزم به پرداخت هزینه هستند. اورموس گفت، کارمزد کسب و کارها از ۲۰۰۰ تا ۷۰۰۰ دلار در ماه متغیر است “بسته به اینکه چقدر کار بزرگ است”.
اولیویا اورموس موسس و مدیر عامل Mavn
Ormos بنیانگذار آژانس بازاریابی OO & CO است که عمدتاً به دلیل سازماندهی مسابقات سالانه والیبال مدل شناخته می شود، جایی که مدل های نمایندگی آژانس های برتر (Next، Elite، Ford و غیره) با یکدیگر رقابت می کنند.
علاوه بر بازاریابی و رویدادها، OO & CO خدماتی مانند آگاهی از برند و مدیریت استعداد را نیز ارائه می دهد.
او پس از مشاهده “هجوم گسترده” تقاضا برای اینفلوئنسرها در آوریل ایده Mavn را مطرح کرد – اصطلاحی که در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است.
او گفت: «توسعه کسبوکار از جایی بیرون میآمد که من نمیتوانستم یک مکالمه که شامل کلمه «اینفلوئنسر» نباشد، داشته باشم. خواه این افراد از ما درخواست کمک برای دریافت اینفلوئنسرها به یک رویداد داشته باشند، مشتریان رسانههای اجتماعی من میخواهند محتوای تولید شده توسط کاربر بیشتری انجام دهند، کمپینهای پرداختی به بازی، رستورانهایی که برای انجام برنامههای غذاخوری به ما میآیند به جای انجام کارهای سنتی. تبلیغات و واقعاً استفاده از فضای اینفلوئنسر برای انجام آن چیزها. و کار به جایی رسید که من نمیتوانستم حجم کارهای دستی را که برای انجام اینفلوئنسر مارکتینگ انجام میشد تحمل کنم .»
Mavn عمدتا برای مبارزه با نگهداری از ایجاد پایگاه داده سازنده و همچنین ساده سازی ارتباط بین برند و تأثیرگذار ایجاد شده است. اورموس افزود، با این حال، همچنین برای «قرار دادن خالق در صندلی راننده» ساخته شده است.
در حالی که پلتفرمهای مشابه بر کسبوکارها و نیازهای آنها تمرکز میکنند، Mavn ادعا میکند اپلیکیشنی است که سازندگان در این فرآیند گم نمیشوند.
اورموس گفت: «آنچه در مورد سایر رقبا متوجه شدم این است که آنها به شدت روی کسب و کارها متمرکز هستند. آنها بسیار شبیه این هستند که ما می توانیم شما را اینفلوئنسر جذب کنیم. ما می توانیم به شما در انجام این کار کمک کنیم.’ و فکر میکنم سازنده در این فرآیند گم میشود و واقعاً توانمند نیست…
بنابراین بله، البته، من اولین کسی نیستم که این کار را انجام میدهم، اما فکر میکنم از تجربهام در فضا استفاده کردهام. اینفلوئنسرهای زیادی با بازخورد مثبت نزد من آمده اند که واقعاً احساس می کنند [Mavn] برایشان ساده شده است، و گیج کننده نیست. بنابراین من فکر می کنم که ما این کار را به گونه ای انجام داده ایم که برای [سازندگان محتوا] مناسب است.»