Music Unlimited آمازون بی سر و صدا در ایالات متحده و بریتانیا افزایش قیمت پیدا می کند
به گزارش اپ خونه، از ۲۱ فوریه، سرویس پخش موسیقی نامحدود آمازون به میزان ۱ دلار به ازای هر ۱ پوند در ایالات متحده و بریتانیا افزایش می یابد.
طرح فردی آمازون موسیقی نامحدود از ۹.۹۹ دلار (۹.۹۹ پوند) به ۱۰.۹۹ دلار (۱۰.۹۹ پوند) در ماه افزایش می یابد، در حالی که برنامه دانشجویی از ۴.۹۹ دلار (۴.۹۹ پوند) به ۵.۹۹ دلار (۵.۹۹ پوند) در ماه تغییر می کند.
این شرکت تغییرات قیمت را در صفحه پشتیبانی خود که اولین بار توسط بیلبورد مورد توجه قرار گرفت، یادداشت کرد.
آمازون نوشت: «برای کمک به ما در ارائه محتوا و ویژگیهای بیشتر به شما، در حال بهروزرسانی قیمتهای برنامههای انتخابی Amazon Music Unlimited هستیم».
در حالی که این شرکت به افزایش قیمت در طرح فردی و طرح دانشجویی خود اشاره می کند، به نظر می رسد قیمت طرح خانواده (۱۵.۹۹ دلار در ماه) و طرح تک دستگاهی (۴.۹۹ دلار در ماه) بدون تغییر باقی می ماند.
تنها هشت ماه از آخرین باری که آمازون قیمت های خود را افزایش داد می گذرد. در ماه مه، برنامه آمازون Music Unlimited با تخفیف برای مشتریان Amazon Prime از ۷.۹۹ دلار به ۸.۹۹ دلار در ماه افزایش یافت.
اعضای غیر پرایم این بار تغییری را تجربه نکردند و همچنان باید ۹.۹۹ دلار در ماه پرداخت می کردند.
آمازون همچنین یک ردیف Amazon Music Prime را ارائه می دهد که به صورت رایگان با اشتراک های Prime گنجانده شده است و گوش دادن بدون آگهی را ارائه می دهد.
با این حال، اگر کاربران خواهان HD، Ultra HD و صوتی فضایی هستند، باید در Music Unlimited مشترک شوند.
این غول تجارت الکترونیک در حال حاضر در میانه ولگردی کاهش هزینه ها قرار دارد که شامل تعطیلی اخیر برنامه کمک های خیریه آمازون اسمایل و تصمیم به اخراج ۱۸۰۰۰ کارمند در اوایل این ماه می شود.
تصمیم آمازون برای افزایش هزینه ها به دنبال افزایش اشتراک پخش موسیقی رقیب خود، Apple Music، به میزان ۱ دلار برای مشترکین فردی و ۲ دلار برای خانواده ها در ایالات متحده بود.
Apple Music نیز بی سر و صدا قیمت طرح دانشجویی خود را در ایالات متحده افزایش داد. کانادا و بریتانیا در ژوئن ۲۰۲۲ افزایش یافت.
اسپاتیفای همچنین در حال بررسی افزایش قیمت اشتراک خود در ایالات متحده است که مدیر عامل شرکت دانیل اک در جریان تماس درآمد شرکت در ماه اکتبر به آن اشاره کرد.
اک گفت: «[افزایش قیمت] یکی از کارهایی است که ما دوست داریم انجام دهیم. “من احساس بسیار خوبی نسبت به سال آینده و معنای آن در قیمت گذاری در رابطه با خدمات ما دارم.»
این یک حرکت قابل توجه برای این شرکت خواهد بود زیرا هزینه اشتراک استاندارد خود را از زمان راه اندازی در سال ۲۰۱۱ با ۹.۹۹ دلار در ماه در ایالات متحده افزایش نداده است.