Patreon ابزارهای تجارت الکترونیک، عضویت رایگان طرفداران را اضافه می کند
به گزارش اپ خونه، Patreon در حال گسترش ابزارهای خود برای سازندگان دیجیتال است.
در اواخر امسال، سازندگان میتوانند کالاهای دیجیتالی یکباره را بفروشند و اشتراک رایگان ارائه دهند.
جولیان گاتمن، مدیر ارشد محصول Patreon گفت:
«مسیر تبدیل رایگان به پولی کاملاً موفق است. او محصول اشتراک رایگان را برای سازندگان مفید میداند، زیرا میتوانند از فهرست اشتراک خود مانند یک خبرنامه یا راهی برای دسترسی به بزرگترین طرفداران خود در یک لحظه استفاده کنند.
و امیدواریم که جذب طرفداران به یک انجمن عضویت رایگان آنها را تشویق کند تا یک تعهد ماهانه بدهند. مثل همیشه، سازندگان میتوانند هدیههایی را که میخواهند برای هر سطح عضویت ارائه دهند، انتخاب کنند.»
گاتمن گفت: «سازندگان واقعاً میتوانند بدانند طرفدارانشان چه کسانی هستند، طرفداران فوقالعادهشان را در یک مکان داشته باشند و توانایی ارسال چیزی را داشته باشند و بدانند که قرار است به آنها برسد.»
رهبری Patreon در مورد اینکه چگونه فیدهای محتوایی که به صورت الگوریتمی تولید میشوند میتوانند گاهی اوقات به سازندگان آسیب برسانند، صحبت کردهاند.
مطمئناً، الگوریتم اسرارآمیز TikTok می تواند معجزه کند و سازندگان را فراتر از وحشیانه ترین رویاهایشان به مخاطبان گسترده ای برساند.
اما هنگامی که یک سازنده این فالوور را ایجاد کرد، تشخیص اینکه آیا طرفدارانش حتی پستهای آنها را خواهند دید یا خیر، دشوار است.
این تنش سال گذشته زمانی به اوج خود رسید که اینستاگرام به دلیل ترویج تهاجمی مدیریت الگوریتمی تحت نظارت شدید قرار گرفت.
کاربران پستهای کمتری از افرادی که واقعاً دنبال میکردند مشاهده کردند، که نگرانیهای جدی برای توانایی سازندگان برای دستیابی به طرفداران ایجاد کرد.
کونته در آن زمان گفت :
«اینستاگرام باید یک انتخاب اساسی انجام دهد . آیا ما در حال ساختن مکانی هستیم که مردم بتوانند روابط عمیق، صمیمی و پایدار با یکدیگر ایجاد کنند؟ یا آیا ما این پلتفرم قیف برتر، رسانه های جمعی و الگوریتمی را می سازیم؟»
با عضویت رایگان، Patreon امیدوار است که سازندگان را قادر سازد تا راحتتر به طرفداران خود دسترسی داشته باشند، حتی کسانی که برای پاداشها پرداخت نمیکنند.
فروشگاههای تجارت الکترونیک جدید Patreon همچنین زندگی سازندگان را آسانتر میکنند – به جای هدایت طرفداران به سایر پلتفرمها، آنها فقط میتوانند محصولاتی مانند پادکستهای جایزه، ویدیوها، موسیقی یا نوشتن را مستقیماً در صفحه Patreon خود بفروشند.
اغلب، این محتوای جایزه بخشی از عضویت پولی موجود سازنده است و فروش آن خارج از آن عضویت میتواند ارزش آن را کاهش دهد.
با این حال، گاتمن میگوید که فکر میکند این ویژگی راه دیگری برای تبدیل خریداران تجارت الکترونیکی یکباره به مشترکین ماه به ماه بلندمدت ارائه میدهد و برای سازندگان، این درآمد ماهانه پایدار از هر چیزی مهمتر است.
برای تراکنشهای تجارت الکترونیک، Patreon پنج درصد از فروش، به علاوه مالیات و هزینههای پردازش پرداخت را حفظ میکند.
این کمتر از کاهشی است که Patreon از اشتراکها میگیرد، که حدود ۸ درصد شروع میشود. از هماکنون، سازندگان میتوانند برای پیوستن به فهرست انتظار برای دسترسی به این ویژگیها ثبتنام کنند، ویژگیهایی که پیشبینی میشود در اواخر امسال بهطور گستردهتری عرضه شوند.
Patreon CPO می گوید اندازه شرکت در سال ۲۰۲۲ دو برابر خواهد شد.