PayPal بهروزرسانیهای جدید مبتنی بر هوش مصنوعی، از جمله ویژگی بازگشت نقدی و رسیدهای هوشمند را آزمایش میکند
به گزارش اپ خونه، PayPal اعلام کرد که به طور آزمایشی چند به روز رسانی جدید برای سرویس خود را آغاز خواهد کرد که برخی از آنها از شخصی سازی مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می برند.
این شرکت در حال معرفی یک پیشنهاد بازگشت نقدی جدید “CashPass” به نام “Smart Receipts” با توصیههای شخصیسازی شده، تجارب افزایش یافته پرداخت و مهمان، بهبودهای Venmo برای مشاغل کوچک و یک پلت فرم پیشنهادات جدید برای بازرگانان است.
این شرکت اعلام کرد که برنامهاش دارای ویژگی جدید «CashPass» است که به مشتریان امکان دسترسی به صدها پیشنهاد شخصیسازی شده برای بازپرداخت نقد را میدهد.
اگر به پیشنهادی برخورد کردید که دوست دارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی آن کلیک کنید، از برند خرید کنید و سپس با PayPal بررسی کنید.
این شرکت می گوید CashPass از هوش مصنوعی برای سازماندهی پیشنهادات شخصی برای کاربران بر اساس رفتارهای خرید آنها استفاده می کند.
این برنامه به طور منظم پیشنهادهای جدیدی را ارائه می دهد، بنابراین مشتریان تشویق می شوند که اغلب آن را بررسی کنند.
PayPal قصد دارد CashPass را در ماه مارس با شرکای انگشت شماری از جمله Best Buy، eBay، Priceline، Ticketmaster، Uber، Walmart و McDonald’s راه اندازی کند.
کاربران میتوانند پیشنهادات را با سایر پاداشهای PayPal، مانند بازپرداخت پول از PayPal Cashback Mastercard، انباشته کنند.
با ویژگی جدید «Smart Receipts» مبتنی بر هوش مصنوعی برای مشتریان و مارکها، وقتی مشتریان با PayPal خرید میکنند، خیلی زود رسیدی دریافت میکنند که به آنها امکان میدهد سفارش را پیگیری کنند و پیشبینیهایی را ببینند که ممکن است بخواهند بعداً چه چیزی از برند خریداری کنند.
این رسیدها از پیشنهادات مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده میکند که مبتنی بر دادههای رفتار خریدار است، همراه با آنچه PayPal میتواند در سراسر وب ببیند.
با Smart Receipts (رسیدهای هوشمند)، مارکها میتوانند یک توصیه شخصی به همراه پیشنهاد پاداش بازپرداخت نقدی را روی رسید اضافه کنند تا شانس خود را برای تعامل مجدد مستقیم با مشتریان افزایش دهند.
این شرکت همچنین در حال راه اندازی یک سرویس جدید “Fastlane” است که تجربه پرداخت مهمان با یک کلیک را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد در وب سایت های تجاری که از پلتفرم PayPal استفاده می کنند، سریع خرید کنند.
PayPal خاطرنشان می کند که تجارب استاندارد پرداخت مهمان کند است و کاربران را ملزم می کند اطلاعات کارت اعتباری و آدرس حمل و نقل خود را به روز کنند.
مشتریان به زودی می توانند اطلاعات خود را با Fastlane ذخیره کنند تا با یک ضربه آن را بررسی کنند. آنها نیازی به وارد کردن نام کاربری یا رمز عبور یا به روز رسانی اطلاعات شخصی خود نخواهند داشت.
در مورد تجربه پرداخت منظم PayPal، این شرکت میگوید که آن را تسریع کرده است تا تأخیر را بهبود بخشد تا مشتریان بتوانند سریعتر بررسی کنند.
PayPal همچنین پشتیبانی Passkey خود را مستقیماً در تجربه پرداخت بازطراحی شده ادغام می کند. بهعلاوه، این شرکت میگوید، تجربه پرداخت، هوش مصنوعی را برای «هوشمندتر و سریعتر شدن در طول زمان» تقویت میکند.
علاوه بر این، PayPal اعلام کرد که پروفایل های تجاری پیشرفته Venmo را برای کمک به کشف مشاغل کوچک معرفی می کند.
Venmo در سال ۲۰۲۱ نمایههای تجاری را راهاندازی کرد تا روشی آسان برای پذیرش پرداختها برای کسبوکارها فراهم کند، اما PayPal میگوید میداند که برجسته شدن در رسانههای اجتماعی و جلب توجه کردن سخت است، به همین دلیل است که تکامل بعدی پروفایلهای تجاری را راهاندازی میکند.
نمایه های جدید دکمه های اشتراک، رتبه بندی پروفایل و امکان ارائه تبلیغات به مصرف کنندگان را اضافه خواهند کرد.
برای بازرگانان، PayPal در حال ساخت یک پلتفرم پیشنهادات پیشرفته شخصی است که به آنها امکان دستیابی به مشتریان را بر اساس آنچه که واقعاً از طریق اینترنت خریداری کرده اند، ارائه می دهد.
PayPal می گوید: این پلتفرم از هوش مصنوعی برای سازماندهی و تجزیه و تحلیل داده های تقریباً نیم تریلیون دلاری تراکنش های تجاری در سطح جهان استفاده خواهد کرد.
این پلتفرم همچنین به بازرگانان اجازه می دهد تا پیشنهادات را برای مشتریان سفارشی کنند. مشتریانی که نمیخواهند از دادههایشان برای دریافت پیشنهادهای مرتبطتر استفاده شود، میتوانند از اشتراکگذاری دادههایشان با تاجران انصراف دهند.