Picsart مجموعهای از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را راهاندازی میکند که به شما امکان میدهد ویدیو، پسزمینه، GIF و موارد دیگر تولید کنید
به گزارش اپ خونه، Picsart ، یک استارت آپ ویرایش عکس که توسط SoftBank حمایت می شود، مجموعه جدیدی از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را برای مشاغل و افراد راه اندازی می کند.
این مجموعه که Picsart Ignite نام دارد شامل ۲۰ ابزار است که برای ایجاد تبلیغات، پستهای اجتماعی، لوگو و موارد دیگر طراحی شدهاند.
این مجموعه شامل ابزارهایی است که به شما امکان میدهد ویدیو، تصاویر، GIF، لوگو، پسزمینه، کدهای QR و استیکر تولید کنید.
همراه با این ابزارها یک ویژگی جدید “AI Expand” وجود دارد که به شما امکان می دهد جزئیات بیشتری را به هر تصویری با استفاده از اعلان های هوش مصنوعی اضافه کنید، در حالی که ویژگی جدید “AI Object Remove in Video” به شما امکان می دهد اشیاء نامطلوب را حذف کنید تا ویدیویی بدون حواس پرتی ایجاد شود.
ویژگی جدید “AI Style Transfer” به شما امکان می دهد سبک های هنری را در تصاویر خود اعمال کنید.
همچنین یک ابزار “AI Avatar” وجود دارد که آواتارهای واقعی را برای یک پرتره تجاری ایجاد می کند. اگر به دنبال چیزی کمتر جدی هستید، ابزار «AI Avatar – برای زوجها و حیوانات خانگی» وجود دارد که میتوانید خود و شریک زندگیتان را به یک ابرقهرمان تبدیل کنید یا گربهتان را به خانواده سلطنتی تبدیل کنید.
ابزارهای جدید به ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی Picsart که قبلاً راه اندازی شده بود می پیوندند، از جمله AI Writer، AI Replace و AI Image Generator که برای تولید بیش از ۲ میلیون تصویر در روز استفاده می شود.
Hovhannes Avoyan، بنیانگذار و مدیر عامل Picsart در بیانیه ای گفت:
“در Picsart، ما معتقدیم که همه یک خالق هستند.”
«تجربه ویرایش ما با ارائه ابزارهای قدرتمند، در عین حال سرگرمکننده و آسان برای بیان دیدگاههای منحصربهفرد خود، این فلسفه را منعکس میکند. ما این ویژگیها را برای برانگیختن خلاقیت توسعه دادهایم و کاربران را قادر میسازیم تا ایدههای خود را به محتوای بصری خیرهکننده تبدیل کنند – چه در حال پست تبلیغات برای کسبوکارشان، چه میمهایی برای دوستانشان یا هر چیز دیگری باشند.»
Picsart Ignite اکنون برای همه کاربران در سراسر Picsart وب، iOS و Android در دسترس است.
این راهاندازی در حالی انجام میشود که پلتفرمهای بیشتری در هر اندازه به دنبال گنجاندن ابزارهای هوش مصنوعی در خدمات خود هستند.
در اوایل سال جاری، Canva مجموعهای از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرد تا کاربران بتوانند محتوا را در این پلتفرم آسانتر کنند. Figma سه ویژگی مولد هوش مصنوعی را به ابزار تخته سفید FigJam خود اضافه کرد.
خود Picsart در سال گذشته از هوش مصنوعی نسلی استفاده کرده است. در ژانویه، این شرکت اپلیکیشنی به نام «SketchAI» منتشر کرد که عکسها و نقاشیها را به دیجیتال تبدیل میکند.
این برنامه به کاربران امکان می دهد یک تصویر را ترسیم کنند یا یک تصویر موجود را آپلود کنند و سبک های هنری مختلفی را روی آن اعمال کنند. SketchAI پنج خلاقیت رایگان ارائه می دهد.
باز کردن قفل نسل های نامحدود به اشتراکی از ۵.۹۹ دلار در هفته تا ۱۷.۹۹ دلار در ماه یا ۶۹.۹۹ دلار در سال نیاز دارد.
اگرچه Piscart به دلیل ابزارهای ایجاد دیجیتال شناخته شده است، این شرکت اخیراً تمرکز بیشتری بر روی همکاری های اجتماعی گذاشته است.
در ماه مه، Picsart جوامع درون برنامه ای را راه اندازی کرد که به موضوعات و علایق خاص اختصاص داده شده بودند. جوامع “Spaces” نامیده می شوند و به عنوان مکانی توصیف می شوند که در آن کاربران می توانند به هم متصل شوند و پیرامون چیزهایی که دوست دارند ایجاد کنند.