» نرم افزار موبایل » Pinterest با شرکت‌های ضبط همکاری می‌کند تا موسیقی محبوب را به رقیب TikTok خود، «Idea Pins» بیاورد.
TikTok رقیب
نرم افزار موبایل

Pinterest با شرکت‌های ضبط همکاری می‌کند تا موسیقی محبوب را به رقیب TikTok خود، «Idea Pins» بیاورد.

مهر ۲۷, ۱۴۰۱ 1۰2

پینترست(Pinterest) رقیب TikTok در حال به دست آوردن موسیقی جدید است. این شرکت امروز اعلام کرد که ویژگی «Idea Pins» متمرکز بر ویدیو، اکنون شامل امکان اضافه کردن آهنگ های محبوب هنرمندان برتر، به لطف قراردادهای مجوز جدید با گروه موسیقی وارنر، وارنر چاپل موزیک، مرلین و بی ام جی است. این شرکت خاطرنشان کرد که این به موسیقی هایی که قبلاً از طریق کتابخانه موسیقی بدون حق امتیاز Pinterest از ۷Digital ارائه شده است، گسترش می یابد.
با راه اندازی، Pinterest می گوید هزاران آهنگ جدید از هنرمندانی مانند Dan + Shay، Bruno Mars، Michael Bublé، Twenty One Pilots، Zach Bryan، Paramore و دیگران در دسترس خواهد بود.
برای سهولت در مرور و دسترسی به این کاتالوگ موسیقی بزرگتر، برنامه تلفن همراه Pinterest همچنین تجربه موسیقی جدیدی را در iOS و Android معرفی می کند. در اینجا، سازندگان می توانند موسیقی را بر اساس هنرمند، نام آهنگ یا کلمه کلیدی جستجو کنند تا آهنگ مناسب را برای همراهی با پین ایده خود بیابند.

برای استفاده از این ویژگی، سازندگان ابتدا Idea Pins را باز می‌کنند، سپس روی نماد موسیقی کلیک می‌کنند تا به صفحه نمایش داده شوند، جایی که می‌توانند آهنگ مورد نظر خود را جستجو کرده و اضافه کنند. سپس Idea Pin خود را ضبط کرده و منتشر می کنند.
این به‌روزرسانی می‌تواند کمک کند تا Pinterest’s Idea Pins به رقیبی بادوام‌تر برای TikTok و همچنین سایر برنامه‌های اجتماعی که در قالب ویدیوی کوتاه وارد شده‌اند، مانند Instagram Reels و YouTube Shorts – که همگی دارای قابلیت افزودن آهنگ‌های محبوب هستند، کمک کند.

Idea Pins که سال گذشته راه اندازی شد، برداشت منحصر به فرد Pinterest از فرمت ویدیوی کوتاه TikTok است که اکنون در همه جا حاضر است، که در برنامه های متعددی از جمله اسنپ چت، اینستاگرام، فیس بوک، یوتیوب، اسپاتیفای، نتفلیکس و اخیراً توییتر نشان داده شده است. به جای کپی کردن مستقیم TikTok، همانطور که برخی دیگر انجام داده‌اند، پین‌های ایده ۶۰ ثانیه‌ای به سازندگان اجازه می‌دهد داستان‌های خود را با استفاده از ترکیبی از ویدئو، تصاویر، موسیقی و سایر ابزارهای ویرایش بازگو کنند – اما به‌گونه‌ای که می‌توان از پین‌ها استفاده کرد. از طریق، که مشابه Stories است. در همین حال، فید Idea Pins مانند TikTok به صورت عمودی پیمایش می شود.

این قالب می‌تواند برای انواع ویدیوهایی که سازندگان Pinterest می‌خواهند بسازند مفید باشد، زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد عناصری را به پین‌های خود اضافه کنند که یک ویژگی فقط ویدیو به راحتی اجازه نمی‌دهد – به عنوان مثال، فهرستی از مواد تشکیل دهنده و مراحل یک دستور غذا و یا نام محصولات استفاده شده در یک آموزش آرایش.
کاربران Pinterest می توانند Idea Pins را لایک کنند، به اشتراک بگذارند و نظر دهند. اما آنها همچنین می توانند آنها را برای ارجاع بعدی در تابلوهای مختلف ذخیره کنند – یک ویژگی سازمانی که امروزه TikTok فاقد آن است.

تابستان امسال، پینترست با راه‌اندازی «تبلیغات ایده»، قالب ایده پین‌ها را نیز برای تبلیغ‌کنندگان باز کرد.

مالک دوکارد، مدیر محتوای Pinterest در بیانیه‌ای درباره راه‌اندازی این محصول گفت: «موسیقی نقشی حیاتی در ارتقای داستان‌گویی و توانمندسازی داستان‌سرایان، سازندگان و پینرهایی دارد که هر روز در پینترست الهام‌بخش جهان هستند. ما از شراکت با Warner Music Group، Warner Chappell Music، Merlin و BMG برای آوردن جدیدترین آهنگ‌های موسیقی به پلتفرم خود و ارتقای محتوا و الهامات ایجاد شده در Pinterest بسیار هیجان‌زده هستیم.»

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×