اخبار اینترنت

Pinterest صندوق سازندگان خود را برای گروه‌های دارای نمایندگی کمتر به پنج کشور دیگر گسترش می‌دهد

به گزارش اپ خونه، Pinterest اعلام کرد که صندوق سازندگان خود را برای گروه‌های کم‌نمایش به پنج کشور دیگر از جمله کانادا، آلمان، اتریش، سوئیس و فرانسه گسترش می‌دهد.

این شرکت در سال ۲۰۲۱ صندوق ۵۰۰۰۰۰ دلاری خود را آغاز کرد و سال گذشته ۱.۲ میلیون دلار اضافی برای این صندوق اعلام کرد.

Pinterest در ایمیلی گفت که در مجموع بیش از ۲.۳ میلیون دلار در کمک های نقدی و اعتبارات تبلیغاتی برای این برنامه خاص سرمایه گذاری کرده است .

این صندوق به طور خاص بر حمایت از سازندگان گروه‌های کم‌نمایش با ارائه منابع مالی و آموزشی تمرکز می‌کند.

Pinterest می‌گوید که از زمان آغاز به کار، این صندوق از ده‌ها خالق از ایالات متحده، بریتانیا و برزیل حمایت کرده است، و خاطرنشان کرد که آنها آموزش‌ها و بینش‌هایی را از کارشناسان در این زمینه، مشاوره شخصی و کمک مالی نقدی دریافت کرده‌اند.

زینی شیفراو، سرپرست خلاق در Pinterest ، در بیانیه‌ای گفت:

«مأموریت ما این است که به همه الهام دهیم تا زندگی‌ای را که دوست دارند بسازند، و الهام از تجربیات، دیدگاه‌ها و جوامع مختلف تقویت می‌شود.

گسترش این برنامه فرصت‌های بیشتری را برای سازندگان و تولیدکنندگان محتوا که به طور نامتناسبی کمتر معرفی شده‌اند، باز می‌کند تا از حمایت مالی، قرار گرفتن در معرض دید، منابع و دستیابی به مخاطبان جدیدی برخوردار شوند که به دنبال الهام گرفتن از علایق خود در پلتفرم ما هستند.»

Pinterest پاییز گذشته پس از اعلام صندوق سازندگان خود در آوریل ۲۰۲۱ اعلام کرد که ۲۰ میلیون دلار برای جوایز سازندگان در ایالات متحده سرمایه‌گذاری خواهد کرد، که مستقیماً به سازندگان برای شرکت در چالش‌ها پرداخت می‌کند.

سپس این شرکت در نوامبر گذشته برنامه را تعطیل کرد .

این گسترش زمانی اتفاق می‌افتد که بسیاری از شرکت‌ها در حال بازنگری و اصلاح برنامه‌های سازنده خود بوده‌اند.

متا ۱ میلیارد دلار به برنامه های جایزه سازندگان متعهد شد، اما اخیراً اعلام کرد که پاداش های Reels خود را به سازندگان در فیس بوک و اینستاگرام متوقف می کند.

علاوه بر این، TikTok اخیراً نسخه بتای یک صندوق بازسازی‌شده سازنده به نام «برنامه خلاقیت» را راه‌اندازی کرده است.

این شرکت می‌گوید این برنامه برای ایجاد درآمد بیشتر و باز کردن فرصت‌های بیشتر برای سازندگان طراحی شده است.

صندوق اصلی TikTok در سال ۲۰۲۰ با تعهد ۱ میلیارد دلاری در طول سه سال راه اندازی شد و توسط سازندگانی که از پرداخت های پایین شکایت داشتند مورد انتقاد قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا