Pinterest پین ها و پین های ایده را در یک قالب واحد ترکیب می کند
به گزارش اپ خونه، از آنجایی که Pinterest به دنبال توسعه پینهای ایده متمرکز بر ویدئو، تمرکز خود را بر روی محتوای ویدیویی متمرکز میکند ، این شرکت میگوید اکنون ابزارهای خود را برای همه قالبهای پین در یک جریان ایجاد سادهسازی میکند.
این بدان معناست که هم پین های ویدیویی و هم تصاویر ثابت، به همراه سایر ویژگی های ویرایش مانند برچسب ها و متن همپوشانی، اکنون از یک تجربه به روز شده در دسترس خواهند بود.
علاوه بر این تغییرات، Pinterest همچنین مجموعهای از ویژگیهای ویرایش، ابزار اندازهگیری، ویژگیهای ایمنی و سایر ابزارهای تعامل را ارائه میکند.
برای ایجاد پین ویدیو یا تصویر، کاربران فقط گزینه «ایجاد پین» را انتخاب میکنند. این شرکت خاطرنشان میکند که همه تولیدکنندگان محتوا میتوانند ویژگیهایی مانند موسیقی، پوشش متن و برچسبها را در پینهای خود قرار دهند.
Pinterest میگوید که این تغییرات ویرایش، انتشار و اندازهگیری محتوای خود را برای سازندگان آسانتر میکند، در حالی که تبلیغکنندگان همچنان میتوانند مانند قبل تبلیغات ایده، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات مجموعه و تبلیغات چرخ فلکی ایجاد کنند.
در نتیجه این تغییرات، کاربران Pinterest اکنون میتوانند به ویژگیهایی دسترسی داشته باشند که قبلاً فقط با Idea Pins یا برای کاربران دارای حساب تجاری در دسترس بودند، از جمله پیوندها، ویرایش پس از انتشار و نسبتهای صفحه انعطافپذیر.
یک ll P in شامل امکان پیوند دادن به هر جایی است ، که Pinterest می گوید به کاربران اجازه می دهد از محتوای خود درآمد کسب کنند و مخاطبان خود را بیشتر درگیر کنند .
این شرکت در یک پست وبلاگ نوشت:
“ما هیجان زده هستیم که کانال دیگری برای کسب درآمد را از طریق پیوندهای موجود در همه پین ها باز کنیم.کاربران میتوانند به همه تصاویر، ویدیوها و حتی پخش زنده تلویزیون Pinterest پیوندهایی اضافه کنند که به افزایش ترافیک و ایجاد ارتباط با برندها کمک میکند.”
ابزار مشارکت پولی و برچسبگذاری محصول با استفاده از پیوندهای وابسته (برای ایالات متحده و بریتانیا) اکنون به عنوان کانالهای اضافی برای کسب درآمد در Pinterest در دسترس همه است.
همه پینهای ویدیو اکنون دارای معیارهای پیشرفتهتری از جمله بازدیدها و زمان تماشا هستند .
کاربران میتوانند پینهایی را با استفاده از نسبتهای منعطف ایجاد کنند و اجزای پین را پس از انتشار شامل عنوان، جزئیات و پیوندها ویرایش کنند.
این امر Pinterest را بیشتر با پلتفرمهای رقیب مانند اینستاگرام همتراز میکند، جایی که محتوای انتخابی را میتوان پس از انتشار ویرایش کرد و به سازندگان اجازه میدهد تا مثلاً متن را برای عملکرد بهتر تصحیح یا تغییر دهند.
به عنوان بخشی از این تغییرات، کاربران دیگر مجبور نخواهند بود از خلاقیتهای چندرسانهای با تصاویر و ویدیوهای ثابت استفاده کنند.
اکنون این نوع محتوا به طور خودکار یکی پس از دیگری پخش می شود.
Pinterest همچنین اعلام کرد که همه کاربران میتوانند به تعدادی از ویژگیهای تعامل اجتماعی دسترسی داشته باشند.
کاربران اکنون می توانند کلمات کلیدی را که نمی خواهند در نظرات مشاهده کنند اضافه کنند.
کاربران می توانند یک فیلتر تحت مجوزهای اجتماعی ایجاد کنند تا به طور خودکار همه نظرات حاوی کلمه کلیدی خاص را پنهان کنند و کاربران همچنین می توانند با ایجاد و آپلود یک عکس به محتوای موجود در پلتفرم پاسخ دهند.
به علاوه، واکنشهایی مانند شکلکهای قلب و لامپ به همه پینها گسترش خواهند یافت.
یک API برنامهریزی پین جدید نیز برای کسانی که از پلتفرمهای بازاریابی محتوا و ابزارهای خلاقانه استفاده میکنند در دسترس خواهد بود و به کاربران امکان میدهد پینها را از طریق آن پلتفرمها زمانبندی کنند.
وقتی Pinterest در سال ۲۰۲۱ Idea Pins را معرفی کرد ، به نظر می رسید که این شرکت به دنبال تغییر از یک تابلوی تصویر آنلاین به یک پلتفرم خالق است. با این تغییرات، Pinterest به دنبال ساده سازی فرآیند تولید محتوای خود در قالب یکپارچه است.
Malik Ducard، مدیر ارشد محتوای Pinterest در بیانیه ای در مورد این تغییرات گفت:
« ما با ایجاد روشی سادهتر و سریعتر برای سازندگان محتوا برای استفاده از قدرت Pinterest، دسترسی به مخاطبان درگیر، کسب درآمد، ساختن یک برند و بیان آنچه که آنها را بهطور منحصربهفردی خاص میکند، آسانتر از همیشه میکنیم.»