Replo به کسب و کارها یک گزینه کم کد برای ایجاد صفحات فرود Shopify می دهد
به گزارش اپ خونه، یک صاحب تجارت الکترونیکی کوچک میخواهد یک صفحه فرود عالی برای شرکت خود بسازد، اما ابزارهای موجود فقط آنها را تا این لحظه به دست آوردهاند، و آنها بودجه لازم برای استخدام یک توسعهدهنده را ندارند.
اینجا جایی است که Replo وارد میشود و یک پلتفرم وب کمکد و بازار ارائه میکند تا کسبوکارها بتوانند وبسایتهای سفارشیسازی را شبیه به روشی که یک کودک با لگو میسازد، بسازد.
این شرکت در حال حاضر بر روی کاربران Shopify متمرکز است و صدها قالب داخلی را ارائه می دهد که Replo نحوه استفاده از آنها را به شما نشان می دهد یا به شما کمک می کند یک صفحه را از ابتدا بسازید.
کاربران می توانند متن را تغییر دهند، بخش ها را بسازند، محصولات را تغییر دهند یا بخش هایی از متن را برای استفاده در صفحات دیگر در یک کتابخانه ذخیره کنند.
علاوه بر این، یک کتابخانه بخش نیز وجود دارد. همچنین با فروشگاه Shopify کاربر ادغام می شود.
می توانید با یک کاربر به صورت رایگان از Replo استفاده کنید و ویژگی ها و پیش نمایش های نامحدودی دریافت کنید. سطح بعدی از ۹۹ دلار در ماه شروع می شود.
Replo شرکتهای تجارت الکترونیکی در بازار متوسط را هدف قرار داده است، شرکتهایی که بین ۱ تا ۱۰۰ میلیون دلار در سال میفروشند.
یکی از بنیانگذاران یوکسین ژو این را مشکل جالبی نامید، زیرا طیفی از شرکتهای تجارت الکترونیک، از شرکتهای مادر و پاپ با دو نفر گرفته تا نام خانوادگی بزرگی که با ۱۰ نفر کار میکنند، وجود دارد.
او گفت: “آنها هیچ توسعه دهنده ای ندارند یا میلیون ها دلار برای استخدام مهندسان گران قیمت دارند. با این حال، همه آنها هنوز نیاز به راه اندازی محتوا و ایجاد تجربه تجارت الکترونیکی خود دارند، و بخشی که برای ما جالب بود این است که این یک مشکل قابل حل بود.”
این شرکت دو ساله توسط ژو و نوآ گیلمور تأسیس شد که یکی دو چیز در مورد استفاده از فناوری برای ساختن چیزی بهتر می دانند.
زمانی که در دانشگاه برکلی در مقطع کارشناسی بودند، Berkeleytime.com را راهاندازی کردند و به فروش رساندند، پلتفرمی که سیستم برنامهریزی دوره برکلی را دیجیتالی کرد.
نوح گیلمور و یوکسین ژو
قبل از راه اندازی Replo، ژو و گیلمور به ترتیب در اوبر و پلان گرید نقش های مهندسی و مدیریت ارشد داشتند. جاستین وایلی، معاون سابق توسعه کسب و کار در JUMP، و استیون شلیفر، که قبلا در LiveRamp بود، تیم را در Replo تکمیل میکنند.
بنیانگذاران این شرکت را در Y Combinator به عنوان بخشی از تابستان ۲۰۲۱ تقویت کردند. امروز، این شرکت یک دور اولیه ۴.۲ میلیون دلاری از طرف حامیانی از جمله Y Combinator، Infinity Ventures، La Famiglia، Figma Ventures، Guillermo Rauch (Vercel) و گروهی از سرمایه گذاران استراتژیک از فضای تجارت الکترونیک را اعلام کرد.
در همین حال، ارتباط با Shopify بزرگ است. Shopify در سال ۲۰۲۱ ۱۷۵ میلیارد دلار فروش آنلاین را پردازش کرد و بازار می گوید که “میلیون ها” تاجر از پلتفرم آن استفاده می کنند .
بنابراین Replo در ایجاد زیرساخت برای این بازرگانان یا جذب سرمایه خطرپذیر برای رویکرد آنها تنها نیست.
برای مثال، Triple Whale ، Postscript ، Shop Circle و Popup همگی در سال گذشته برای ابزارهای مربوطه خود برای کمک به بازرگانان Shopify در ساختن کسبوکارشان مطرح شدند.
ژو گفت که از زمان راهاندازی رسمی این پلتفرم در سال ۲۰۲۲، Replo بیش از ۱۰۰۰ برند و آژانس از آن استفاده میکنند و ۳۰۰ مشتری پرداختکننده دارد که در سه ماه گذشته نصب شدهاند.
بخش عمده ای از بودجه جدید صرف استخدام های استراتژیک در زمینه مهندسی و توسعه محصول برای مدیریت تقاضایی می شود که شرکت در حال حاضر مشاهده می کند.
ژو گفت: “شفاهی بسیار مثبت و منفی است. وقتی همه شروع به صحبت در مورد آن می کنند خوب است، اما ما همچنین می خواهیم یک انجمن و یک کانال پشتیبانی ایجاد کنیم تا همه چیز بدون ما نیز اتفاق بیفتد.”