» استارتاپ » Scoot دوازده میلیون دلار برای تزریق سفارشی سازی به کنفرانس ویدئویی دریافت می کند
Scoot
استارتاپ

Scoot دوازده میلیون دلار برای تزریق سفارشی سازی به کنفرانس ویدئویی دریافت می کند

اسفند 5, 1401 1۰13

به گزارش اپ خونه، در حالی که بسیاری از نیروی کار یقه سفید با هنجار جدید ویدئو کنفرانس از خانه سازگار شده اند، این بدان معنا نیست که آنها – یا روسایشان – لزوماً آن را دوست دارند.

بر اساس یک نظرسنجی از Showpad، حدود ۷۶٪ از کارمندان گزارش می دهند که در تماس های ویدیویی در مقایسه با جلسات حضوری، حواسشان پرت می شود.

در یک نظرسنجی جداگانه ، کارکنان – به ویژه کارمندان جدید – می گویند که نیاز به ویدیو در طول جلسات مجازی خستگی کاری آنها را افزایش می دهد.

اد استیونز فکر می‌کند که جوابش را دارد. او بنیانگذار Scoot است ، پلتفرمی که هدف آن طراحی مجدد جلسات ویدیویی با رابط چت پویا است.

Scoot که قبلاً با نام Preciate شناخته می شد – که امروز نام تجاری جدید خود را راه اندازی کرد – اخیراً یک دور سرمایه گذاری ۱۲ میلیون دلاری سری A به رهبری Woodland Capital را بسته است و مجموع جمع آوری آن را به بیش از ۱۶ میلیون دلار رساند.

استیونز در یک مصاحبه ایمیلی به TechCrunch گفت: “بیشتر مدیران عامل در جهان با این موافق هستند:

“جلسات مجازی که روی پلتفرم های قدیمی مانند زوم و تیم های مایکروسافت میزبانی می شوند، در تکرار انرژی و ارزش ملاقات حضوری وحشتناک هستند.”

“مدیران عامل از پلتفرم های مجازی خود ناراضی هستند و به شدت به چیزی بهتر نیاز دارند.”

غرور اسکوت جدید نیست. این استارت‌آپ یکی از ده‌ها شرکتی است که تلاش می‌کنند ویدئو کنفرانس را برای نیروی کار پس از همه‌گیری دوباره تصور کنند.

بر اساس گزارش Crunchbase، حتی قبل از همه‌گیری، ویدئوکنفرانس بخش سودآوری بود، به‌گفته Crunchbase، بودجه برای استارت‌آپ‌های کنفرانس ویدئویی در سال ۲۰۱۷ به ۲۵۰ میلیون دلار رسید .

Vowel ، با پشتیبانی Tope Awotona، مدیر عامل Calendly، آنچه را «سیستم عامل جلسه» می‌نامد را با تجزیه و تحلیل و ضبط‌های درخواستی قابل جستجو ارائه می‌دهد.

Read AI یک داشبورد به اشتراک‌گذاشته‌شده در زمان واقعی را فراهم می‌کند تا به شرکت‌کنندگان در جلسه هشدار دهد که همه چیز خوب پیش می‌رود – یا نه.

همچنین Venue وجود دارد که مجموعه‌ای از شخصی‌سازی و ویژگی‌های دیگر را به همراه دارد – مانند انفجار ایموجی، امکان تنظیم موسیقی پس‌زمینه و موارد دیگر – برای تلاش برای جذاب‌تر کردن کنفرانس.

پس Scoot چگونه متفاوت است؟ از برخی جهات، اینطور نیست. مانند تعدادی از رقبای خود، Scoot به مشتریان اجازه می دهد تم های پس زمینه و موسیقی سفارشی را برای جلسات انتخاب کنند. یک سرپرست می‌تواند مشخص کند که کدام ویژگی‌ها برای شرکت‌کنندگان و اتاق‌های ایمن با تنظیمات پیوستن در دسترس است.

در همین حال، ویژگی‌های جلسه هیبریدی به کاربران اجازه می‌دهد تا محتوا را به صورت زنده در یک اتاق مجازی که از طریق برنامه‌های موبایل iOS و اندروید Scoot ملحق می‌شوند، پخش کنند.

اسکات

اسکات

مدیران همچنین به تجزیه و تحلیل دسترسی دارند، مانند افرادی که در یک جلسه شرکت کرده اند و مدت زمان حضور آنها است.

هنگامی که از Scoot پرسیده شد که آیا Scoot این داده ها را به طور نامحدود ذخیره می کند – یک سوال مهم با توجه به پتانسیل نظارتی برنامه های ویدئو کنفرانس – استیونز می گوید که مشتریان می توانند هر زمان که بخواهند انتخاب کنند که آن را حذف کنند.

استیونز توضیح می‌دهد: «نه تنها می‌توانید یک صفحه را به اشتراک بگذارید، یک جلسه پرسش و پاسخ اجرا کنید یا به کسی در چت پیام ارسال کنید، بلکه می‌توانید داخل یک اتاق دو بعدی که با لوگو، رنگ‌ها و گرافیک‌های شما تزئین شده است حرکت کنید.»

قبل، در حین و بعد از بخش رسمی جلسه، شرکت کنندگان می توانند همکاران و مشتریان خود را پیدا کنند، مکالمات نوار کناری داشته باشند و فقط انسان باشند.

استیونز ادامه داد: در Scoot، ما در حال تعریف مجدد جلسات مجازی آنلاین، گردهمایی ها و شبکه هستیم. روزگاری که تصاویر ثابت روی صفحه سنجاق می‌شد، گذشته است.

Scoot با تکرار اتفاقاتی که وقتی گروهی از افراد (کوچک یا بزرگ) برای شبکه‌سازی، اشتراک‌گذاری و بحث درباره ایده‌ها به صورت شخصی دور هم جمع می‌شوند، بعد جدیدی را برای جلسه مجازی باز می‌کند.

نقطه مثبت سطحی از تعامل و بهره وری است که شبیه جلسات فیزیکی است، اما با انعطاف پذیری، سرعت و صرفه جویی در هزینه یک جلسه مجازی.

اما Scoot دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد تری است، مانند «مکالمات خودجوش»، که به شرکت‌کنندگان در جلسه اجازه می‌دهد تا برای چت‌های صمیمی‌تر به گروه‌های کوچک‌تر تقسیم شوند.

استیونز عملکرد گروه‌های کوچک Scoot را به ویژه برای سازمان‌های بزرگ‌تر مفید می‌داند، جایی که جلسات می‌تواند از صدها یا حتی هزاران شرکت‌کننده فراتر رود.

او اشاره می کند که مدیران تا حدودی بر آن کنترل دارند، به این معنا که می توانند به طور هدفمند کارکنان را با سایر کارمندان در چارچوب یک جلسه بزرگتر “گروه بندی” کنند.

«هنگامی که به افراد آژانس اجتماعی می دهید تا در یک جلسه شرکت بزرگ حرکت کنند، می توانید … اهداف شرکت را هدایت کنید. برای مثال، می‌توانید مطمئن شوید که یک رهبر ارشد با هر گروه از کارمندان در بخش ورود و خروج اجتماعی در دستور کار قرار می‌گیرد.»

 Scoot با تکرار اتفاقاتی که وقتی گروهی از افراد، کوچک یا بزرگ، شخصاً دور هم جمع می‌شوند تا ایده‌ها را به اشتراک بگذارند، و ایده‌ها را به اشتراک بگذارند، بعد جدیدی را برای ملاقات مجازی باز می‌کند.

ویژگی برجسته دیگر Scoot همان چیزی است که استیونز آن را “فناوری صدای جمعیت” می نامد، که به مجری اجازه می دهد – و اتاق هایی تا هزاران نفر – واکنش ها (مانند خنده، تشویق) را در زمان واقعی بشنوند.

استیونز استدلال می‌کند که در حالی که شاید یک نقطه فروش بزرگ نباشد، جلسات را «جذاب‌کننده‌تر و جالب‌تر» از حالت عادی می‌کند. (من متقاعد نشده ام که افراد معمولی تمایل دارند در طول یک جلسه مجازی تشویق کنند، اما شاید من فرد عجیبی باشم.)

Scoot – که به توسعه‌دهندگان APIهایی ارائه می‌دهد که می‌توانند در بالای آن بسازند – با پرداخت هزینه دسترسی به سرویس پایه خود درآمد کسب می‌کند.

استیونز اندازه پایگاه مشتری (یا درآمد) Scoot را فاش نکرد، اما گفت که این شرکت چندین کسب و کار در فهرست Fortune 50 را در بین مشتریان خود به حساب می آورد.

استیونز با اطمینان گفت: «کاهش سرعت در فناوری باعث می‌شود بیشتر رقبای ما در حال بازی دفاعی باشند، درست در زمانی که ما بیشتر سرمایه‌گذاری می‌کنیم». از منظر تامین مالی، سرمایه گذاران موجود اسکات تمام پودر خشک مورد نیاز برای تامین مالی رشد آتی را دارند.»

در این زمینه، Scoot قصد دارد تا پایان سال نیروی کار خود را از ۱۴ نفر به بیش از ۳۰ نفر افزایش دهد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×