Scriptic با گسترش اولین کتابخانه محتوای AI تولید کننده تلفن خود، ۵.۷ میلیون دلار به دست آورد
به گزارش اپ خونه، پلتفرم داستان سرایی همه جانبه Scriptic (که قبلاً ElectricNoir بود)، اعلام کرد که ۵.۷ میلیون دلار بودجه جمعآوری کرده است تا فهرست بازیهای تعاملی اولین تلفن خود را که با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی تولید شده است، گسترش دهد.
این استودیو همچنین از این بودجه برای ایجاد تیم استعدادهای تلویزیونی و بازی خود و همچنین معرفی یک ابتکار جدید – محتوای تولید شده توسط کاربر – استفاده خواهد کرد.
Scriptic قصد دارد نویسندگان خارجی را وارد کند که به ابزارهای خالق مجهز به هوش مصنوعی دسترسی خواهند داشت تا داستانهای اول گوشی خود را در این پلتفرم به اشتراک بگذارند و کسب درآمد کنند.
دور تأمین مالی توسط Bitkraft Ventures با مشارکت صندوق الکسا آمازون و Tower 26و سایر سرمایه گذاران رهبری شد.
Scriptic در مجموع ۸.۲ میلیون دلار جمع آوری کرده است، که می تواند نشانه ای باشد که هوش مصنوعی مولد یک روند جدید داغ در فضای بازی های تلفن همراه است.
اوایل سال جاری، Scriptic مبلغ اولیه اولیه ۲.۵ میلیون دلاری را از Vgames و Moonfire و همچنین از سرمایه گذاران فرشته، بنیانگذار Twitch، کوین لین و بنیانگذار یونیتی، دیوید هلگاسون، جمع آوری کرد.
Scriptic بیشتر به خاطر بازی Scriptic: Crime Stories که در سال ۲۰۲۲ در بازیهای نتفلیکس دوباره منتشر شد، شناخته میشود.
درام جنایی اولین تلفن به بینندگان اجازه میدهد تا با داستان تعامل داشته باشند که به قسمتهایی تقسیم میشود. بازیکنان باید یک قتل را با نگاه کردن به تلفن قربانی، که شامل رشتههای پیام متنی، یادداشتهای صوتی، کلیپهای نظارتی و موارد دیگر است، حل کنند.
این استودیو مستقر در لندن در سال ۲۰۱۸ توسط مدیر عامل شرکت نیهال تارور و مدیر ارشد خلاقیت، بندیکت تاتهام تاسیس شد.
این شرکت اولین استفاده کننده از ابزارهای مولد هوش مصنوعی در تولید داستان بوده است.
این شرکت در اطلاعیه خود نوشت که Scriptic در سال ۲۰۲۱ از ChatGPT و DALL-E برای کمک به تولید محتوا استفاده کرد. این شرکت همچنین از ابزارهای هوش مصنوعی دیگر مانند Midjourney، Runway Gen-2، ElevenLabs و Murf.ai برای ترکیب متن، تصاویر، ویدئو و صدا در تجربیات تعاملی خود استفاده می کند.
Scriptic خاطرنشان کرد که “خلاقان انسانی” از ابزارها به عنوان الهام خلاق استفاده می کنند.
ثارور در بیانیه ای گفت:
«ما Scriptic را با هدف سرگرم کردن جهان با داستان هایی ایجاد کردیم که زندگی دیجیتالی همیشه در حال تغییر ما را منعکس می کند. با گرد هم آوردن یک تیم خلاق بسیار با استعداد، ارائه فناوری اختصاصی ما و مجموعهای از فناوریهای پیشرفته هوش مصنوعی، ما توانستهایم داستانهای همهجانبهای بسازیم که واقعاً با مخاطبان طنیناندازی میکنند و برای تعاملیترین رسانهای ساخته شدهاند.»
ثارور اضافه کرد که بودجه امروز به Scriptic کمک می کند تا به دیدگاه خود مبنی بر تبدیل شدن به روبلکس روایت دست یابد.
این شرکت ادعا می کند که برنامه اختصاصی Scriptic آن ۱.۵ میلیون نصب ارگانیک در دستگاه های اندروید و iOS دارد.
Scriptic تا کنون شش عنوان از طریق اپلیکیشن خود منتشر کرده است، مانند درام کمدی دادگاه “شما قاضی باش!” و سریال زامبی “ویروسی”. این شرکت گفت که محتوای جدید ماهانه منتشر می شود.