Smoodi پنج میلیون دلار برای افزایش دسترسی به مخلوط کن هوشمند روباتیک خود می بندد
به گزارش اپ خونه، Smoodi میخواهد اسموتیهایش را در دست همه ببیند، و تزریق جدید سرمایه و مشارکت توزیع، استارتآپ را در راه خود قرار داده است.
پاسکال کریشه و مورگان آبراهام، مدیر عامل شرکت هاروارد که در سال ۲۰۱۸ از آزمایشگاه نوآوری هاروارد انبوه شدند، شرکت خود را «فروشگاه اسموتی سالم در جعبه» نامیدند که اساساً روباتی است که میوهها، سبزیجات و مواد افزودنی مانند پروتئین را در اسموتی ترکیب میکند.
دستگاه های ربات غذا و پخت و پز جدید نیستند… Chowbotics و Miso را به خاطر دارید؟ با این حال، Kriesche در یک مصاحبه ایمیلی ادعا می کند که دستگاه فروش نوشیدنی smoodi نه تنها خود تمیز می شود، بلکه “جعبه سیاه” سنتی نیست، بلکه شفاف است به طوری که مشتریان می توانند حرکت مواد یخ زده را در طول فرآیند مخلوط کردن تماشا کنند و حتی به تماشای آن بپردازند. ماشین خودش را تمیز می کند
قیمت اسمودیس از ۵.۹۹ تا ۷.۹۹ دلار متغیر است و در طعم هایی مانند Brain Boost که موز و انواع توت ها است، عرضه می شود. Green Energizer ساخته شده از اسفناج، موز، ماچا و انبه؛ و Tropical Vibes که شامل آناناس، انبه و نارگیل است.
کریشه گفت، از زمان راه اندازی بازار تجاری خود در سال ۲۰۲۱، smoodi درآمد خود را به میزان ۲۵ درصد افزایش داد و به صفر رسید، به طوری که برخی از فروشگاه های زنجیره ای خواهان استقرار اضافی پس از آزمایش اولیه بودند. او رشد ۵ برابری را برای سال ۲۰۲۳ پیش بینی می کند.
او گفت: “این گواهی بر پایگاه مشتریان ارزشمند ما است که روند تغییر بازار را در تقاضای مصرف کنندگان برای یک محصول سالم و خوشمزه تشخیص داده اند.”
“بازار اسموتی ها در طول پنج سال گذشته دو برابر شده است و روندهای تازه، سالم و گیاهی فقط در حال افزایش است.”
رهبری سرمایه گذاری جدید ۵ میلیون دلاری سری A، گروهی است که توسط کیت کنینگ، توزیع کننده سابق تشکیل شده است. FCP Ventures، UnderscoreVC، Allston Venture Fund، WSPR Fund، Phoenix Club و گروهی از سرمایه گذاران فرشته، از جمله رئیس سابق Nespresso فردریک لوی و بنیانگذار Blue Rhino، Billy Prim به او پیوستند.
کریشه و آبراهام در حال به کارگیری سرمایه جدید در گسترش smoodi در سراسر کشور هستند. این امر تاکنون شامل اضافه شدن به تیم اجرایی با مدیر ارشد درآمد و مدیر عملیاتی و همچنین مدیران منطقهای و افزایش ظرفیت تولید تجهیزات و مواد مصرفی و عرضه به بازار بوده است. ظرفیت تولید این شرکت در حال حاضر ۲۰۰ دستگاه در ماه است و Kriesche انتظار دارد که مواد مصرفی در ۶ تا ۹ ماه آینده ۱۰ برابر رشد کند.
Smoodi در حال حاضر در فروشگاهها، دفاتر، رستورانها و سایر خردهفروشها حضور دارد، اما همراه با سرمایهگذاری، این شرکت با غول توزیع مواد غذایی Dot Foods همکاری جدیدی نیز دارد.
کریشه گفت: نه تنها این حرکت به smoodi کمک می کند تا فراتر از فروشگاه های رفاهی گسترش یابد، بلکه Dot Foods در نهایت توزیع تجهیزات smoodi را در اختیار خواهد گرفت و این شرکت را قادر می سازد در دو روز در مقایسه با سه هفته ای که در حال حاضر زمان می برد، سایت های جدیدی را در سراسر آمریکای شمالی راه اندازی کند.
در سال ۲۰۲۳، این شرکت قصد دارد طعمهای جدیدی را معرفی کند، به تحقیق و توسعه در دستگاه خود ادامه دهد تا توزیع تقویت کننده نوشیدنی خود را خودکار کند و smoodi را در اروپا آزمایش کند.
کریشه افزود: «ما قصد داریم در ۲۴ ماه آینده و بسیاری از مکانهای دیگر از طریق Dot Foods وارد هزاران مکان شویم. بزرگترین چالش در گسترش کسب و کاری مانند ما همیشه زنجیره تامین منجمد بوده است. با Dot Foods، ما شریکی داریم که در این زمینه عالی است و بهترین پوشش را در صنعت غذا دارد.»