Spotify ابزارهای جدید پادکستر شامل صفحات سفارشی، تجزیه و تحلیل و سایر کنترل ها را معرفی می کند
به گزارش اپ خونه، پس از اعلام اپل در مورد ابزارهای سازنده پادکست برای اشتراک ها، Spotify نیز آخرین پیشرفت های خود را از نظر ویژگی های هدف پادکست ها معرفی کرد.
ابزارهای سفارشیسازی برای صفحات نمایش پادکست، تجزیه و تحلیل برداشت جدید، ابزارهایی برای ویرایش پیشنمایشهای پادکست، گسترش تبلیغات خودکار و داشبورد جدید عملکرد شبکه مخاطبان Spotify برای ناشران شرکتی Megaphone از جمله این تغییرات هستند.
به علاوه، Spotify در حال ایجاد برخی تغییرات کوچک در برنامه خود است تا کشف پادکست توسط مصرف کنندگان را با استفاده از برنامه پخش خود بهبود بخشد.
این شامل افزودن برچسبهای تولید خودکار است که به شنوندگان اجازه میدهد تا به نتایج جستجو برای هر سازنده خاصی بپیوندند.
با کلیک بر روی این برچسب ها، شنونده راحت تر می تواند تمام محتوای یک سازنده یا مهمان برنامه را در سراسر Spotify پیدا کند.
بهروزرسانیها توسط مدیر محصول پادکست Spotify، آستین لامون، در کنفرانس Podcast Movement ارائه شد.
این شرکت میگوید با شروع سفارشیسازی صفحه نمایش، پادکستها اکنون میتوانند بخشهایی از صفحه نمایش پادکست خود را برای اولین بار شخصیسازی کنند.
در اینجا، آنها میتوانند بیو و توانایی پیوند دادن به دستههای رسانههای اجتماعی موجود خود را، مشابه سایر صفحات فرود شخصیشده، مانند صفحات Linktree و دیگران، اضافه کنند.
بهعلاوه، سازندگان میتوانند از این صفحه برای کمک به معرفی شنوندگان جدید به نمایش خود با پین کردن قسمت «بهترین مکان برای شروع» و با انتخاب حداکثر دو مورد دیگر به عنوان «توصیههای میزبان» استفاده کنند.
اینها می توانند سایر برنامه های پادکست، یک آلبوم موسیقی، یک لیست پخش یا حتی یک کتاب صوتی باشند.
سازندگان میزبان و غیر میزبان می توانند از طریق داشبورد Spotify for Podcasters اواخر پاییز امسال از این ویژگی استفاده کنند.
در همین حال، تجزیه و تحلیل برداشت جدید اضافه شده به سازندگان کمک می کند تا درک بهتری از نحوه کشف نمایش هایشان در Spotify داشته باشند.
از طریق داشبورد Spotify for Podcasters، آنها میتوانند تعداد کل نمایشهای نمایش و قسمتهای جداگانهشان را در ۳۰ روز گذشته ببینند،اینکه روند آنها در آن دوره چگونه بوده است و این برداشتها از کجا در Spotify آمده است.
تجزیه و تحلیلهای جدید کسب درآمد همچنین به سازندگان کمک میکند تا درآمدهای خود را ردیابی کنند و عملکرد و اشتراک کمپینهای تبلیغاتی خود را اندازهگیری کنند – ویژگیهایی که اپل اوایل این هفته برای سازندگان خود نیز معرفی کرد.
این ابزارها همچنین در پاییز از طریق Spotify for Podcasters در اختیار سازندگان میزبان و غیر میزبان قرار خواهند گرفت.
علاوه بر این، کنترلهای سازنده جدید برای پیشنمایش پادکست به پادکستها اجازه میدهد بخشی از نمایش خود را انتخاب کنند که میخواهند در پیشنمایش موجود در فید خانگی Spotify مانند TikTok ظاهر شود، جایی که شنوندگان محتوای جدید را کشف میکنند.
قبلاً، این پیشنمایشها بهطور خودکار ایجاد میشدند – و اگر سازندگان پیشنمایشهای خود را سفارشی نکنند، ادامه خواهند داشت. این نیز در پاییز اجرا می شود.
از نظر درآمدزایی، برنامه Spotify for Podcasters که سازندگان را با مارک های تبلیغاتی جهانی – یا تبلیغات خودکار – مرتبط می کند، در بازارهای بیشتری عرضه خواهد شد.
در حال حاضر این برنامه فقط برای دعوت در ایالات متحده است، به بریتانیا و استرالیا گسترش می یابد و تعداد سازندگان شرکت کننده را سه برابر می کند.
در نهایت، Megaphone – پلتفرم میزبانی پادکست سازمانی Spotify – داشبورد عملکرد شبکه Spotify Audience را به دست میآورد که میانگین CPM هر پادکست و تفکیک برداشتهای ارائه شده بر اساس پادکست، قسمت، مکان تبلیغ و منطقه شنونده را نمایش میدهد.
این داشبورد قصد دارد به ناشران کمک کند تا تعامل خود را با بازار تبلیغات صوتی Spotify هماهنگ کنند و اکنون در دسترس قرار خواهد گرفت.