خودرو

Stellantis شبکه نمایندگی های اروپایی را در جولای ۲۰۲۳ بازسازی می کند

به گزارش اپ خونه، Stellantis، شرکت مادر برندهایی مانند جیپ، دوج، فیات، مازراتی و پژو، روز پنجشنبه اعلام کرد در ژوئیه ۲۰۲۳ شبکه های نمایندگی اروپایی خود را در تلاش برای کاهش هزینه ها و حمایت از سرمایه گذاری خود در برق رسانی سازماندهی خواهد کرد.

از تابستان آینده، Stellantis گفت که تمام قراردادهای فروش و خدمات فعلی را با نمایندگی‌های اتریش، بلژیک، لوکزامبورگ و هلند پایان می‌دهد و بقیه اروپا نیز برای تمام ۱۴ برند خود به دنبال آن هستند. Stellantis به سمت مدل نمایندگی حرکت خواهد کرد که به خودروسازان کنترل بیشتری بر معاملات فروش، قیمت ها و قراردادها با مشتریان می دهد و نمایندگی ها برای کمک به تحویل و خدمات وجود خواهند داشت.

طبق بیانیه منتشر شده توسط این شرکت، این منجر به “افزایش فرض هزینه ها توسط Stellantis و کاهش قرار گرفتن در معرض خطرات توزیع کنندگان ما” می شود.

Uwe Hochgeschurtz، مدیر عملیات Stellantis در اروپا، در بیانیه ای گفت: «دیدگاه Stellantis ترویج یک مدل توزیع پایدار است و همه ذینفعان درگیر با تجربه مشتری در هسته از این تغییرات بهره خواهند برد. «مشتریان قادر خواهند بود از رویکرد چند برند و چند کانال با طیف وسیع تری از خدمات بهره ببرند. فروشندگان یک مدل کسب و کار جدید و کارآمد با هدف بهره مندی از مجموعه ۱۴ برند Stellantis، ایجاد هم افزایی، بهینه سازی هزینه های توزیع و ارائه راه حل های تحرک پایدار اضافی خواهند داشت. شرکای ما با نمایندگی برندهای ما در این زمینه نقش مهمی ایفا می کنند.

یک سخنگوی به رویترز گفت انتظار می رود خودروهای تجاری سبک زیر چتر Stellantis از اول ژانویه ۲۰۲۴ وارد ساختار توزیع جدید شوند.
این حرکت بخشی از برنامه استراتژیک Dare Forward 2030 Stellantis است که هدف آن دستیابی به آلایندگی خالص کربن تا سال ۲۰۳۸ است. هدفی برای دستیابی به ترکیب ۱۰۰ درصدی فروش خودروی برقی با باتری خودروهای سواری (BEV) در اروپا تا پایان سال ۲۰۳۸ در این طرح گنجانده شده است. ۲۰۳۰. تا سال ۲۰۲۵، Stellantis قصد دارد قبل از اینکه کل مجموعه خود را برقی کند، فقط BEV ها را در بخش های لوکس و ممتاز راه اندازی کند. این شرکت گفت که در اروپا، تمام خودروهای BEV از سال ۲۰۲۶ و پس از آن عرضه خواهند شد.

Stellantis همچنین اخیراً یک استراتژی برای واحد تجاری خود اختصاص داده شده به اقتصاد دایره ای راه اندازی کرده است که شامل دستیابی به پایداری و سودآوری از طریق روش آزمایش شده و واقعی بازسازی، تعمیر، استفاده مجدد و بازیافت است. نمایندگی‌ها همچنان برای برند اقتصاد دایره‌ای Stellantis مفید خواهند بود – برای مثال، هر قطعه خودرویی که این شرکت دوباره تولید می‌کند، می‌تواند در شبکه‌های نمایندگی توزیع و فروخته شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا