» نرم افزار موبایل » TikTok برای آسان‌تر یافتن بخش‌های خاصی از ویدیوها، ریز عکس‌های پاکسازی ویدیو را اضافه می‌کند
افزودنی جدید در تیک تاک
نرم افزار موبایل

TikTok برای آسان‌تر یافتن بخش‌های خاصی از ویدیوها، ریز عکس‌های پاکسازی ویدیو را اضافه می‌کند

دی ۱۶, ۱۴۰۱ 1۰2

به گزارش اپ خونه، TikTok بی سر و صدا تصاویر کوچک پاکسازی ویدیو را در این هفته به پلتفرم خود اضافه کرده است، زیرا این شرکت همچنان به تقویت ویژگی های ویدیویی خود ادامه می دهد.

افزودنی جدید یافتن بخش خاصی از یک ویدیوی طولانی‌تر را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. این ویژگی اولین بار توسط مشاور رسانه های اجتماعی مت ناوارا مشاهده شد.

از آنجایی که این ویژگی این هفته شروع به عرضه می کند، ممکن است هنوز برای همه در دسترس نباشد. به نظر می‌رسد که ریز عکس‌های پاکسازی کردن ویدیو در حال حاضر فقط برای آپلودهای جدیدتر در دسترس هستند، زیرا من نتوانستم آنها را در ویدیوهای قدیمی‌تر ببینم.

اگرچه کاربران مدت‌هاست که این گزینه را دارند که ویدیوهای طولانی را در TikTok به عقب یا به جلو برگردانند، افزودن ریز عکس‌های پاکسازی ویدیو این فرآیند را بصری‌تر می‌کند.

به عنوان مثال، فرض کنید یک ویدیوی دستور پخت TikTok را دنبال می‌کنید و می‌خواهید به قسمت خاصی از ویدیو برسید، در گذشته مجبور بودید کورکورانه ویدیو را پاکسازی کنید. اکنون، می‌توانید از طریق ریز عکس‌های جدید ببینید دقیقاً به کجا می‌خواهید فوروارد کنید.

تصاویر کوچک تمیز کردن ویدیو در TikTok

تصاویر کوچک پاکسازی ویدیو در TikTok

زمان زیادی بود که TikTok تصمیم داشت این ویژگی را اضافه کند، با توجه به اینکه به آرامی وارد قلمرو YouTube شده است.

یوتیوب ریز عکس‌های پاک‌کننده‌ای برای چیزهایی که برای همیشه به نظر می‌رسد دارد، بنابراین منطقی است که TikTok آنها را در پلتفرم خود نیز ارائه دهد، به‌ویژه که همچنان خود را به عنوان گزینه‌ای مناسب برای سازندگان ویدیوهای طولانی‌تر معرفی می‌کند که معمولاً محتوا را در YouTube ارسال می‌کنند.

از زمانی که TikTok امکان آپلود ویدیوهای تا ۱۰ دقیقه را برای کاربران عرضه کرد، برای بهبود تجربه مشاهده برای کاربران تلاش کرده است.

ماه گذشته، TikTok آزمایش یک حالت تمام صفحه افقی جدید را با کاربران منتخب در سراسر جهان آغاز کرد.

داده‌ها نشان داده است که کودکان و نوجوانان اکنون زمان بیشتری را نسبت به YouTube صرف تماشای TikTok می‌کنند.

از ژوئن ۲۰۲۰، زمانی که TikTok شروع به پیشی گرفتن از YouTube از نظر میانگین دقیقه‌هایی در روز کرد که افراد ۴ تا ۱۸ ساله برای دسترسی به این دو پلتفرم ویدیویی رقابتی می‌گذرانند، این وضعیت وجود داشته است. TikTok با ادامه بهبود تجربه مشاهده خود، در دامنه YouTube نفوذ بیشتری می کند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×